Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/wallbash.gif)

Søren pedersen skrev:Han kunne jo have vundet alt hvis de ikke havde taget ham for Hash![]()
mvh

Storfod skrev:Søren pedersen skrev:Han kunne jo have vundet alt hvis de ikke havde taget ham for Hash![]()
mvh
Hvad er det for en verden hvor man kan få karantæne fra en sport, for at ryge noget der gør én sløv (i sin fritid)???
Havde han også fået karantæne hvis de havde målt en alkohol promille på 1,6? Næppe..

Søren pedersen skrev:Storfod skrev:Søren pedersen skrev:Han kunne jo have vundet alt hvis de ikke havde taget ham for Hash![]()
mvh
Hvad er det for en verden hvor man kan få karantæne fra en sport, for at ryge noget der gør én sløv (i sin fritid)???
Havde han også fået karantæne hvis de havde målt en alkohol promille på 1,6? Næppe..
Hash er sgu for vildt placeret på rangen over ulovlige midler, hvis man ryger en fed eller bliver udsat for passiv hash rygning, så kan man miste sig kørekort 30 dage efter, da der er 0 tolerance for koncentration i blodet, så 00,01 så ryger kortet![]()
mvh

Søren pedersen skrev:Storfod skrev:Søren pedersen skrev:Han kunne jo have vundet alt hvis de ikke havde taget ham for Hash![]()
mvh
Hash er sgu for vildt placeret på rangen over ulovlige midler, hvis man ryger en fed eller bliver udsat for passiv hash rygning, så kan man miste sig kørekort 30 dage efter, da der er 0 tolerance for koncentration i blodet, så 00,01 så ryger kortet![]()
mvh

SandyFrink skrev:Søren pedersen skrev:Storfod skrev:Søren pedersen skrev:Han kunne jo have vundet alt hvis de ikke havde taget ham for Hash![]()
mvh
mvh
Trine Bramsen approved

A Menace To Chicken skrev:SandyFrink skrev:Søren pedersen skrev:Storfod skrev:Søren pedersen skrev:Han kunne jo have vundet alt hvis de ikke havde taget ham for Hash![]()
mvh
mvh
Trine Bramsen approved
.. hver gang jeg ser det billede, hører jeg kun HYDR HYDR HYDR, inde i hovedet.
Jeg har lyst til at tæve hende.

Nick9000 skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har lyst til at tæve hende.
You and me both. Tænk at have et sådant had, til ganske almindelige mennesker.

Guitar Slim skrev:Nick9000 skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har lyst til at tæve hende.
Tænk at ville slå på kvinder pga. deres politiske holdninger. Jeres mødre må være stolte.

SandyFrink skrev:Hvis endelig man skal røvrendes af en idiotpolitiker, så lad hende i det mindste se godt ud.

Weird bro skrev:Er vi i krig?

Jmt skrev:Hvis det vitterligt er så fucking svært at argumentere for sin sag, så burde man måske overveje at man kunne tage fejl. Det er et af problemerne med mange politikere; de er ikke i stand til at indrømme, at de tager fejl. Som om de tror hele befolkningen vil vende dem ryggen. "HAHA, du tog fejl, nu lytter vi aldrig til dig igen". Tværtimod. Folk der tager fejl bliver som regel klogere.

Guitar Slim skrev:Nick9000 skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har lyst til at tæve hende.
Tænk at ville slå på kvinder pga. deres politiske holdninger. Jeres mødre må være stolte.

Nu ved jeg ikke med jer, men hash og motorcykelkørsel går ikke ligefrem hånd i hånd. Men det er misvisende at sige at det er "doping", men artiklen er fra EB, så det passer vel meget godt, at det er misvisende...

Kidd skrev:Jmt skrev:Hvis det vitterligt er så fucking svært at argumentere for sin sag, så burde man måske overveje at man kunne tage fejl. Det er et af problemerne med mange politikere; de er ikke i stand til at indrømme, at de tager fejl. Som om de tror hele befolkningen vil vende dem ryggen. "HAHA, du tog fejl, nu lytter vi aldrig til dig igen". Tværtimod. Folk der tager fejl bliver som regel klogere.
Jeg gad godt vide hvad der bliver sagt behind closed doors. Jeg mener, hun må da være bevidst om hvor dum hun er at høre på? Hendes rådgivere, eller lignende, må da snakke med hende om disse ting? Ved ikke om hun besidder nogen form for selvrefleksion?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster