Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WrathChild skrev:Så lige at bodylab har fået ny smag i protein pulver, nogen der har smagt det endnu ? og hvis ? er det værd at købe

RasmusThorup skrev:WrathChild skrev:Så lige at bodylab har fået ny smag i protein pulver, nogen der har smagt det endnu ? og hvis ? er det værd at købe
Der er kun én der har prøvet den endelige version endnu - og det var fordi personen (Folmand) hentede en på lageret. Der er nemlig først sendt ud af den nye version i dag (både fra Bodyman og Bodylab).
Vi har dog sendt en del bøtter afsted i dag....så måske kommer der nogle meldinger i morgen.

minimee skrev:argh.., i kunne da godt skrive hvilken smag der er tale om

GoingBiG skrev:RasmusThorup skrev:WrathChild skrev:Så lige at bodylab har fået ny smag i protein pulver, nogen der har smagt det endnu ? og hvis ? er det værd at købe
Der er kun én der har prøvet den endelige version endnu - og det var fordi personen (Folmand) hentede en på lageret. Der er nemlig først sendt ud af den nye version i dag (både fra Bodyman og Bodylab).
Vi har dog sendt en del bøtter afsted i dag....så måske kommer der nogle meldinger i morgen.
Jeg ved godt at det er et lidt dårligt spørgsmål, når det er dig som laver det, men hvad synes du selv om den nye smag?

8800 skrev:Pis skulle da have haft en vareprøve da jeg var i shoppen... Har i lavet de små poser der med vareprøver med karamel også?

RasmusThorup skrev:8800 skrev:Pis skulle da have haft en vareprøve da jeg var i shoppen... Har i lavet de små poser der med vareprøver med karamel også?
Desværre ikke. Men Bodyman har en bøtte de kan lave en shake af hvis du kommer forbi butikken

RasmusThorup skrev:8800 skrev:Pis skulle da have haft en vareprøve da jeg var i shoppen... Har i lavet de små poser der med vareprøver med karamel også?
Desværre ikke. Men Bodyman har en bøtte de kan lave en shake af hvis du kommer forbi butikken

Bondi skrev:minimee skrev:argh.., i kunne da godt skrive hvilken smag der er tale om
Det er caramel smag - Jeg får en bøtte en af dagene - så skal jeg nok lige give feedback også

*JJ* skrev:RasmusThorup skrev:8800 skrev:Pis skulle da have haft en vareprøve da jeg var i shoppen... Har i lavet de små poser der med vareprøver med karamel også?
Afsted med mig...![]()
Forresten, læste på Whey80, at I også har opgivet næringsindhold for "Bær Mix" - hvornår kommer denne version?

RasmusThorup skrev:*JJ* skrev:RasmusThorup skrev:8800 skrev:Pis skulle da have haft en vareprøve da jeg var i shoppen... Har i lavet de små poser der med vareprøver med karamel også?
Afsted med mig...![]()
Forresten, læste på Whey80, at I også har opgivet næringsindhold for "Bær Mix" - hvornår kommer denne version?
Recepturen er 95 % klar. 6-10 uger.

Lyder da alt for fremragende!

Fax Våger skrev:Bær MixLyder da alt for fremragende!
Min karamel blev sendt i dag, så regner med at modtage den i morgen, så må vi se ;)

Mr. Small Guns skrev:Damn, bestilte lige 5kg banan i sidste uge og så kommer
denne smag ud dagen efter, så selvfølgelig har jeg også
lige fået sådan 5kg hjem :lol:
Smagen er herrelækker, smager af fløderand med
karamelsmag som min mormor laver den :p
Virkelig en god smag =D>
9½ ud af 10 scorer den i hvert fald hos mig ..

MC skrev:Mr. Small Guns skrev:Damn, bestilte lige 5kg banan i sidste uge og så kommer
Virkelig en god smag =D>
Lyder sku godt! - Glæder mig til at smage den
Banan er nu også vold god - så du behøver ikke være ked af at du også har sådan en spand stående... Ellers kan du altid sende den denne vej

Mr. Small Guns skrev:MC skrev:Mr. Small Guns skrev:Damn, bestilte lige 5kg banan i sidste uge og så kommer
Virkelig en god smag =D>
Lyder sku godt! - Glæder mig til at smage den
Banan er nu også vold god - så du behøver ikke være ked af at du også har sådan en spand stående... Ellers kan du altid sende den denne vej
Elsker skam også selv banan, første gang jeg har den
-Alle andre gange jeg har skulle købe den har den været udsolgt![]()
Jeg takker også lige bodylab for den gode service og de ekstra ting jeg fik med, så dejligt!

Steve- skrev:Det lyder virkelig nice med en ny smagsvariant. Men Rasmus, kan i evt. sende den ud som prøvesmag når man bestiller andet pulver, altså som i plejer at gøre. Lige sende 3 smagsprøver af hver (Nu 4 self.) hvis banan ikke tæller med?

RasmusThorup skrev:Steve- skrev:Det lyder virkelig nice med en ny smagsvariant. Men Rasmus, kan i evt. sende den ud som prøvesmag når man bestiller andet pulver, altså som i plejer at gøre. Lige sende 3 smagsprøver af hver (Nu 4 self.) hvis banan ikke tæller med?
Desværre ikke sådan lige. For indenfor kort tid har vi min. 7 varianter. Og det vil simpelthen være for dyrt at sende gratis prøver ud på 7x30 gram = 210 gram. Det koster nemlig en del at lave sådan nogle små poser og det koster også en del i pulver - ikke mindst pga. de stærkt stigenden priser på pulver.
Men når den nuværende beholdning af smagsprøver er væk skifter vi måske de tre nuværende prøver ud med tre andre varianter.

S.K skrev:RasmusThorup skrev:Steve- skrev:Det lyder virkelig nice med en ny smagsvariant. Men Rasmus, kan i evt. sende den ud som prøvesmag når man bestiller andet pulver, altså som i plejer at gøre. Lige sende 3 smagsprøver af hver (Nu 4 self.) hvis banan ikke tæller med?
Desværre ikke sådan lige. For indenfor kort tid har vi min. 7 varianter. Og det vil simpelthen være for dyrt at sende gratis prøver ud på 7x30 gram = 210 gram. Det koster nemlig en del at lave sådan nogle små poser og det koster også en del i pulver - ikke mindst pga. de stærkt stigenden priser på pulver.
Men når den nuværende beholdning af smagsprøver er væk skifter vi måske de tre nuværende prøver ud med tre andre varianter.
Eller i kunne lave så man fik to faste smagsprøver med (valgt af jer selv) og så en valgfri efter eget ønske ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster