Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag

Centopani skrev:Det skal nok blive spændende at følge med i:)

Bundgaard90 skrev:Hvorfor stoppede han med at træne?

Moqensen skrev:Bundgaard90 skrev:Hvorfor stoppede han med at træne?
Læste noget med at han ville være mindre, for at satse på en skuespiller karriere.

Bundgaard90 skrev:Moqensen skrev:Bundgaard90 skrev:Hvorfor stoppede han med at træne?
Læste noget med at han ville være mindre, for at satse på en skuespiller karriere.
Og det gik så ikke skide godt kan jeg regne ud

schulz skrev:Bundgaard90 skrev:Moqensen skrev:Bundgaard90 skrev:Hvorfor stoppede han med at træne?
Nej ikke ud over at han lever godt af det

essensen skrev:schulz skrev:Bundgaard90 skrev:Moqensen skrev:Bundgaard90 skrev:Hvorfor stoppede han med at træne?
Nej ikke ud over at han lever godt af det
Hvor fra ved du det? Umiddelbart har han kun været med i skodfilm der er gået direkte til dvd?

Bundgaard90 skrev:Havde bare aldrig hørt om hamog siden han vil tilbage til bb, tænkte jeg det ikke gik skide godt

schulz skrev:Som en fra MD skrev:
I'm looking more forward to this video than the birth of my unborn first son!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

8800 skrev:han har vel ikke holdt en komplet pause fra vægtene? Eller er han da en freak af rang.

essensen skrev:8800 skrev:han har vel ikke holdt en komplet pause fra vægtene? Eller er han da en freak af rang.
Han havde været lidt tilbage i gym'et - det var derfra han fik lyst til at give den gas igen. Præcist hvor meget han havde lagt i det før ved jeg ikke, men billedet er ikke tager efter en komplet pause.

SandyFrink skrev:Levrone er fuld af sludder.
For det første er det ét stort marketing gimmick for hans upcoming site http://www.levronenutrition.com
For det andet er der rimelig visuel forskel på formen omkring Burning Hollywood-indslaget og så de nye youtube-videoer fra hans blog, hvilket beviser han ikke har holdt den påståede pause fra vægtene.
For det tredje fortæller han blandede historier. Det ene øjeblik har han aldrig indtaget whey, det næste øjeblik er post-WO shaken "helt essentiel".
Påfaldende er det også, at han maxer med 315 lbs som første work set og får én (forced) rep (video), lige for at fornemme hvor han ligger, og senere i træningen tager han så 4 reps (ingen video).
For det femte stemmer hans påståede fødevareindtag ("only a banana for breakfast!" og "I'm boosting to 3000 calories!") næppe overens med hans fremgang.
For det sjette ævlede han for over et år siden om at når han lavede sit "comeback" til en god form ville han få et videohold med på det og dokumentere det for discovery channel og hoved og røv og drug tests og videre. Intet af det er sket.

SandyFrink skrev:Levrone er fuld af sludder.
For det første er det ét stort marketing gimmick for hans upcoming site.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster