Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sniper skrev:Øvelsesvalget er iorden..![]()
Personligt ville jeg køre dips med vægt.. Du kan også med fordel supplere en maveøvelse.. Når du desuden køre en iso til biceps ville jeg også indlægge en til triceps..
Du kan også smide calves og/eller shrugs ind hvis du vil.
Desuden lyder milli med håndvægte lidt mærkeligt for mig, bliver vel nærmere SP stående..

petersen skrev:Synes klart du mangler noget ben! ville anbefale squat og måske skifte mellem dødløft og squat fra gang til gang hvis du synes disse øvelser er for hårde at have samme dag(bruger selv denne metode)...
Udover det mangler du efter min mening noget calves og evt. noget shrug?

Steve- skrev:petersen skrev:Synes klart du mangler noget ben! ville anbefale squat og måske skifte mellem dødløft og squat fra gang til gang hvis du synes disse øvelser er for hårde at have samme dag(bruger selv denne metode)...
Han har da også squat 5x5 i sit program? Men du har ret. Calf Raises evt. ville nok gavne. Men det er jo et spørgsmål om dine mål og prioriteringer..

J-S-O skrev:Steve- skrev:petersen skrev:Synes klart du mangler noget ben! ville anbefale squat og måske skifte mellem dødløft og squat fra gang til gang hvis du synes disse øvelser er for hårde at have samme dag(bruger selv denne metode)...
Han har da også squat 5x5 i sit program? Men du har ret. Calf Raises evt. ville nok gavne. Men det er jo et spørgsmål om dine mål og prioriteringer..
Han har rettet fra benpres til squat i første tråd..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster