Så jeg tænkte at vi hver især kunne dele lidt ud af vores små ritualer og tvangstanker (til husbehov), og lade andre grine lidt af dem.
Er du nødt til at tænde og slukke stikkontakten 17 gange når du kommer hjem fra arbejde, for at der ikke sker din kat noget, så del ud af gaverne herinde
Jeg starter med de første af mine egne, som jeg lige kan komme på, og jeg mener det ganske seriøst
- Når jeg ser noget spændende i en serie eller film, hvor jeg har mulighed for at pause udsendelsen, så pauser jeg altid lige inden det spændende, og begynder at lugte til mine fingre og kigge rundt i rummet jeg sidder i. Jeg aner ikke hvorfor, eller hvad det handler om.
- Jeg lægger sjældent et billede op på Fjæsen på hele klokkeslæt, det plejer altid at være på mere skæve tider af døgnet. Igen, aner ikke hvorfor.
- Indtil jeg var 20 havde jeg det svært med at gå op af en trappe hvor man f.eks. går højre rundt hele vejen op, og jeg udlignede altid ved at dreje tilsvarende gange rundt om mig selv, den anden vej, når jeg var nået helt op, for at udligne, da jeg frygtede at der ville komme ubalance.. Hvad det så end måtte være eller afføde.
- Af og til bruger jeg tv-udsendelser eller film/serier til at hjælpe mig til synske egenskaber.. Hvis jeg f.eks. spekulerer over om en pige kan li' mig så siger til mig selv inde i hovedet at hvis personen i flimmeren blinker NU, så kan hun godt li' mig, ellers ikke.
Eller hvis jeg er i tvivl om jeg har dummet mig under en bytur, så bruger jeg af og til også samme fremgangsmåde.
Det sker helt automatisk, og ja, jeg er lige til en étværelses med gummivægge!
- Jeg tænker tit i løbet af en dag, at hvis jeg ønsker det for meget, så sker det ikke.
- Indtil jeg var 18 var jeg sikker på at mødre kan læse deres børns tanker, og derfor prøvede jeg så godt jeg kunne ikke at tænke beskidte tanker i hendes nærhed.. Jeg tænkte nu ikke beskidte tanker så tit i familiens nærvær, men når man er 18 har man stadigvæk en seksualdrift som en Duracell-kanin på Tongkat Ali, så det skete da alligevel, og jeg bildte mig ind at jeg kunne se det i hendes ansigtsudtryk når det skete.

. Hver eneste gang?