Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1340
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1338

Følg bodybuilding.dk på

Olympia 08 -Las Vegas sep 25-28

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Så skal de til det igen, det store dusin kunne man fristes til at kalde dem skal kæmpe om retten til at kalde sig verdens bedste bodybuilder i dagene mellem den 25 og 28 sep i Las vegas Nevada, i den anledning har jeg valgt at lægge et nyt topic ind hvor alle er mere end velkommen til at dele deres forhåbninger og ikke mindst meninger om hvordan i tror det vil forme sig i år og jeg vil da heller end gerne dele mine synspunkter ud til at starte med :wings:

3 af dem jeg ser vise noget godt frem i år og de absolute kandidater til at tage titlen: Vi kan nok ikke rigtig komme uden om ham, Jay Cutler vil uden tvivl stille sig i første række i dette års udgave, men jeg tror ikke det bliver en ren walkover, det bliver tæt mellem dommernes beslutninger, men jeg vil da godt være den første til at sige at overraskelsen vil være stor hvis han ikke tager sin 3 titel i træk i år!

Dexter the blade Jackson, stiller altid op med en af de nok mest fantastiske symetrier i feltet, ender altid i top 5, det kan man være helt sikker på og jeg vil ikke undre mig hvis vi har en runner up her i år, manden er hugget ud i sten og altid god for et pletfrit show.

Phil Heath, hvad kan jeg sige, han skal nok nå og vinde en olympia titel, manden er født i en bodybuilderkrop, en af mine absolute bedste outsidere til titlen mere vil jeg ikke sige resten taler for sig selv!

Til sidst vil mange nok spørge sig selv hvor Victor Martinez er blevet af i mine forudsigelser og jeg har med vilje udelukket ham pågrund af en skade han har haft, han står til at stille op men jeg er et stort spørgsmåltegn når det kommer til ham :strong:

3 overraskelser i år udover de 3 favoritter: vi kender alle de gamle drenge i feltet men der kommer jo nye til hele tiden som kun har været med en eller to gange før og her er mit bud på en top 3 som vil overraske: Kai Greene, han overraskede allerede sidste år faktisk, men det vil ikke stoppe mig i at tro at der kommer endnu en i år, en top 5 vil ikke være blankt at sige.

Dennis Wolf: han er vel i princippet en af de nye i feltet og magen til stort skrummel skal man næppe lede længe efter, på mange måder ligesom Marcus Ruhl i symetri, de tyskere må bruge noget helt specielt kryderi i deres mad, overraskede vel allerede sidste år men mon ikke der venter mere i år, jeg har det på fornemmelsen?

Victor Martinez: vælger at sætte mit spørgsmålstegn ind her, han passer meget godt ind i kategorien overraskelser og så er han heller ikke en af de gamle drenge i feltet?

OBS! jeg forventer lidt kritik af mine synspunkter og min reasearch, så lad være med at holde jer tilbage med jeres helt unikke forudsigelser alt er tilladt og jeg ved også at i ikke holder jer tilbage hvis der er noget i synes jeg er langt ude med!
Vedhæftede filer
9921-arnold2007-menfinals057.jpg
9921-arnold2007-menfinals057.jpg (239.42 KiB) Vist 139 gange
3830-MrO2007FinalsBBcomILS-3881191444294.jpg
3830-MrO2007FinalsBBcomILS-3881191444294.jpg (168.49 KiB) Vist 140 gange
7651-arnold2007-menfinals174.jpg
7651-arnold2007-menfinals174.jpg (233.7 KiB) Vist 141 gange
5082-arnold2007-menfinals049.jpg
5082-arnold2007-menfinals049.jpg (230.51 KiB) Vist 139 gange
If you cant beat it, eat it!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ølstykke

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Billede

Her står han da klart bedre end Cutler.

Cutler ender garanteret med at blive Mr. O igen

Træner her: Skovsgård motionscenter

Logbog: Vis logbog

PeterHejleJensen skrev:Billede

Her står han da klart bedre end Cutler.

Cutler ender garanteret med at blive Mr. O igen

Wolf ser bedre ud på det billede.
Men det er jo også helt tydeligt at se at vinklen på Jay er utrolig skæv :)
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes nu cutler staar bedst paa det billede, hvis man ser bort fra hans haardhed.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Træner her: Form og Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 200.00

Rigtigt fint indlæg purepower =D>

Ulven står rigtigt flot iforhold til Cutler. Men Cutler render utvivsomt med sejren igen, da jeg kan frygte der er gået eller altid har været en del "politik" i det :wink:
Brugeravatar

Top4: Cutler, Jackson, Wolf og Heath. Sandsynligvis i den rækkefølge.

Martinez er ikke med.
Brugeravatar

Selvfølgelig er Martinez med! Martinez stod rigtig godt sidste år efter min mening. Men nej, han står ikke ligeså godt som Wolf overfor Cutler. Jeg håber på at Wolf går hen og tager titlen i år. Flex Magazine udgav sidste år efter Mr. O et blad, hvor der på forsiden stod: "Cutler: Did he deserve it?" og om Wolf: "Wolf: The next Mr. O?". Lad os nu se :) Jeg synes klart at billedet længere oppe taler for sig selv; Wolf står bedre! :)

For resten en rigtig god tråd Purepower :)
Bodybuilding is a marathon, not a sprint!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Langå Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Neoc skrev:Selvfølgelig er Martinez med! Martinez stod rigtig godt sidste år efter min mening. Men nej, han står ikke ligeså godt som Wolf overfor Cutler. Jeg håber på at Wolf går hen og tager titlen i år. Flex Magazine udgav sidste år efter Mr. O et blad, hvor der på forsiden stod: "Cutler: Did he deserve it?" og om Wolf: "Wolf: The next Mr. O?". Lad os nu se :) Jeg synes klart at billedet længere oppe taler for sig selv; Wolf står bedre! :)

For resten en rigtig god tråd Purepower :)

Nej, for 8. gang - Martniez er ikke med. Han skadede sit knæ og har derfor valgt at droppe Olympia i år.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Var der ikke noget om, at Kai valgte at droppe Mr. O?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kai Greene og Martinez stiller jo ikke op..

Derudover bliver Cutler selvfølgelig nummer 1. Wolf som 2er og Dexter på tredjepladsen.

Reputation point: 260

wOOt? Han står på Mr. O's hjemmeside som kvalificeret deltager?! Det skulle de da få opdateret så.
Bodybuilding is a marathon, not a sprint!
Brugeravatar

Træner her: Power Gym
Langå Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Neoc skrev:wOOt? Han står på Mr. O's hjemmeside som kvalificeret deltager?! Det skulle de da få opdateret så.

Ja - han har kvalificeret sig, men det betyder blot at han kan deltage i showet - det betyder ikke han skal deltage i showet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Det lader til at der er fin enighed over hele linjen, men der er ikke mange der ser Phil Heath som nogen synderlig farlig kandidat til titlen hvis vi nu taler om outsidere, han står i mine øjne stærkere end Wolf :strong:
Vedhæftede filer
5618-MrO2007FinalsBBcomILS-0421191440530.jpg
5618-MrO2007FinalsBBcomILS-0421191440530.jpg (170.21 KiB) Vist 139 gange
8075-arnold2007-menfinals048.jpg
8075-arnold2007-menfinals048.jpg (227.38 KiB) Vist 138 gange

Styrkeliste

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Purepower! skrev:Det lader til at der er fin enighed over hele linjen, men der er ikke mange der ser Phil Heath som nogen synderlig farlig kandidat til titlen hvis vi nu taler om outsidere, han står i mine øjne stærkere end Wolf :strong:

Phil mangler delts til at matche hans store arme, og desuden er wolf meget højere og vil derfor syne størrere end phil hvilket kan give ham en fordel. Og så har han jo det phil ikke har så meget af i forhold til ham, Delts.

Husk at olympia er the size game.
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Purepower! skrev:Dennis Wolf: han er vel i princippet en af de nye i feltet og magen til stort skrummel skal man næppe lede længe efter, på mange måder ligesom Marcus Ruhl i symetri, de tyskere må bruge noget helt specielt kryderi i deres mad, overraskede vel allerede sidste år men mon ikke der venter mere i år, jeg har det på fornemmelsen?

Dennis Wolf har nu tæt på perfect propotioner og symmetri. Markus Rühl havde fatale fejl, så som at hans triceps slet ikke var stor nok til at matche hans biceps. Hvis man skulle sætte en eneste ting på Dennis ville det være at hans calf kunne bruge en lille smule mere masse.

-------------------------------------------------------

Udover det så er Melvin Anthony også veldig skarp i år, hvis han kommer spot on, så er han med i toppen. Nu skal vi ikke glemme at Melvin tog 6 pladsen sidste år.

Derudover vælger man også at overse folk som Silvio Samuel, Dennis James, David Henry osv :)

Jeg håber virkelig Jay kommer ind SPOT ON så han kan bevise at han fortjener sin titel. Og tro mig, Jay har ikke tænkt sig at komme ind OFF to gange i træk.
Brugeravatar

essensen skrev:
Neoc skrev:wOOt? Han står på Mr. O's hjemmeside som kvalificeret deltager?! Det skulle de da få opdateret så.

Ja - han har kvalificeret sig, men det betyder blot at han kan deltage i showet - det betyder ikke han skal deltage i showet.

Præcis, Victor Martinez, Kai Greene og branch Warren deltager ikke iår.. alle 3 er skadet..
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

specter skrev:
essensen skrev:

Præcis, Victor Martinez, Kai Greene og branch Warren deltager ikke iår.. alle 3 er skadet..

Kai Greene er da ikke skadet? Så vidt jeg ved har han bare valgt at stå over for at arbejde på formen.
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:
specter skrev:
essensen skrev:

Kai Greene er da ikke skadet? Så vidt jeg ved har han bare valgt at stå over for at arbejde på formen.

Jeg mener at have læst i en tråd på boardet - enten fra Schulz eller Spec, at Kai er blevet opereret for brok og derfor springer MR. O over.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:
essensen skrev:
specter skrev:
essensen skrev:

Lige præcis, Kai er blevet opereret.. Men generel konkurrence træthed har sikkert også noget med det at gøre..
Jeg mener at have læst i en tråd på boardet - enten fra Schulz eller Spec, at Kai er blevet opereret for brok og derfor springer MR. O over.
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

schulz skrev:
Purepower! skrev:Dennis Wolf: han er vel i princippet en af de nye i feltet og magen til stort skrummel skal man næppe lede længe efter, på mange måder ligesom Marcus Ruhl i symetri, de tyskere må bruge noget helt specielt kryderi i deres mad, overraskede vel allerede sidste år men mon ikke der venter mere i år, jeg har det på fornemmelsen?

Dennis Wolf har nu tæt på perfect propotioner og symmetri. Markus Rühl havde fatale fejl, så som at hans triceps slet ikke var stor nok til at matche hans biceps. Hvis man skulle sætte en eneste ting på Dennis ville det være at hans calf kunne bruge en lille smule mere masse.

Udover det så er Melvin Anthony også veldig skarp i år, hvis han kommer spot on, så er han med i toppen. Nu skal vi ikke glemme at Melvin tog 6 pladsen sidste år.

Derudover vælger man også at overse folk som Silvio Samuel, Dennis James, David Henry osv :)

Jeg håber virkelig Jay kommer ind SPOT ON så han kan bevise at han fortjener sin titel. Og tro mig, Jay har ikke tænkt sig at komme ind OFF to gange i træk.

Har ikke alt for stor fidus til David Henry i år eller Dennis James, Henry ser så ufattelig lille ud når han står med de store drenge og James gør ikke det synspunkt meget bedre, jeg tror simpelthen at de har for lidt at byde på, den der wow effekt er der ikke i mine øjne, og rent symetrisk mener jeg at James lår ikke går godt med hans enorme skuldre som jo er hans varermærke, de er for små ganske enkelt :strong:

Melvin Anthony, Gustavo Badell, Johnnie Jackson ect er alle atleter der har været med i et godt stykke tid efterhånden og må betegnes som de gamle drenge i selskabet og jeg ville aldrig udelukke nogen af dem, men jeg valgte at skrive om nogen af de nye i det fine selskab som kan vise noget stort i år, altså lege med de gamle drenge om man vil, bare lige så vi er på samme side, ovenstående kender vi alle jo meget godt efterhånden :wings:

Jeg vil give dig fuldkommen ret ang Wolf og Ruhl, det var forkert formuleret fra min side, det korte og det lange er at de tyskere er nogle bæster uden sidestykke når det kommer til masse, rent symetrisk byder Wolf på en bedre pakkeløsning, det gør ondt at sige dette eftersom jeg altid har syntes godt om Markus Ruhl, altid glad og smilende med en god form for humor og noget af et massemonster, folk var nærmest bange når de så ham, selvom han ikke kunne gøre en flue forstræd, ærgerligt at han ikke er med :crying:
Vedhæftede filer
8509-arnold2007-menfinals148.jpg
8509-arnold2007-menfinals148.jpg (253.72 KiB) Vist 138 gange
2143-img_89591218912053.jpg
2143-img_89591218912053.jpg (58.02 KiB) Vist 140 gange

Styrkeliste

Nogen har allerede angivet deres top 5, så her er mit endelige bud, nu da det er kommet ud at Martinez, Greene og Warren ikke deltager: Jay Cutler - Dexter the blade Jackson - Phil Heath - Dennis Wolf - Toney Freeman :strong:

Der er utvivlsomt nogen der ikke er enige i denne top 5, det ved jeg allerede nu :blowup:
Vedhæftede filer
7468-im2007-friday068.jpg
7468-im2007-friday068.jpg (61.58 KiB) Vist 144 gange
8066-arnold2007-menfinals042.jpg
8066-arnold2007-menfinals042.jpg (219.55 KiB) Vist 138 gange
2919-arnold2007-menfinals067.jpg
2919-arnold2007-menfinals067.jpg (222.25 KiB) Vist 137 gange
9827-IMG_4124.jpg
9827-IMG_4124.jpg (152.8 KiB) Vist 137 gange

Styrkeliste

Det bedste ved den her tråd er klart billederne :mrgreen:

KÆFT hvor har The Blade bare en så vild fysik!
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Purepower! skrev:
schulz skrev:

Har ikke alt for stor fidus til David Henry i år eller Dennis James, Henry ser så ufattelig lille ud når han står med de store drenge og James gør ikke det synspunkt meget bedre, jeg tror simpelthen at de har for lidt at byde på, den der wow effekt er der ikke i mine øjne, og rent symetrisk mener jeg at James lår ikke går godt med hans enorme skuldre som jo er hans varermærke, de er for små ganske enkelt :strong:

Melvin Anthony, Gustavo Badell, Johnnie Jackson ect er alle atleter der har været med i et godt stykke tid efterhånden og må betegnes som de gamle drenge i selskabet og jeg ville aldrig udelukke nogen af dem, men jeg valgte at skrive om nogen af de nye i det fine selskab som kan vise noget stort i år, altså lege med de gamle drenge om man vil, bare lige så vi er på samme side, ovenstående kender vi alle jo meget godt efterhånden :wings:

Jeg vil give dig fuldkommen ret ang Wolf og Ruhl, det var forkert formuleret fra min side, det korte og det lange er at de tyskere er nogle bæster uden sidestykke når det kommer til masse, rent symetrisk byder Wolf på en bedre pakkeløsning, det gør ondt at sige dette eftersom jeg altid har syntes godt om Markus Ruhl, altid glad og smilende med en god form for humor og noget af et massemonster, folk var nærmest bange når de så ham, selvom han ikke kunne gøre en flue forstræd, ærgerligt at han ikke er med :crying:

Du skal også tænke på der er 202 klassen i Mr. O, og den tager Henry HANDS DOWN! Han har den sygest fysik, og en af de bedste rygge i sporten. Dennis james har nu kæmpe ben, han skal bare lære at peje føderne lidt mere ud af så de syner større på billederne :)
Brugeravatar

Purepower! skrev:Nogen har allerede angivet deres top 5, så her er mit endelige bud, nu da det er kommet ud at Martinez, Greene og Warren ikke deltager: Jay Cutler - Dexter the blade Jackson - Phil Heath - Dennis Wolf - Toney Freeman :strong:

Der er utvivlsomt nogen der ikke er enige i denne top 5, det ved jeg allerede nu :blowup:

Kan ikke se hvorfor Toney Freeman ligger så højt, han er jo lige blevet slået af Melvin Anothny her for 2 uger siden :)

Billede

Men giver dig ret i at han er "in the mix".

Jeg ser det lidt sådan her. Jay Cutler nummer 1, fordi han kommer ind med en sindssyg form i år, og forhåbentlig gør sig fortjent til sin titel. Og derefter er det Phil, Wolf, Dex i hvilken som helst rækkefølge :)
Brugeravatar

schulz skrev:
Purepower! skrev:Nogen har allerede angivet deres top 5, så her er mit endelige bud, nu da det er kommet ud at Martinez, Greene og Warren ikke deltager: Jay Cutler - Dexter the blade Jackson - Phil Heath - Dennis Wolf - Toney Freeman :strong:

Kan ikke se hvorfor Toney Freeman ligger så højt, han er jo lige blevet slået af Melvin Anothny her for 2 uger siden :)

Billede

Men giver dig ret i at han er "in the mix".

Jeg ser det lidt sådan her. Jay Cutler nummer 1, fordi han kommer ind med en sindssyg form i år, og forhåbentlig gør sig fortjent til sin titel. Og derefter er det Phil, Wolf, Dex i hvilken som helst rækkefølge :)

Jeg ser Freeman's højde som et plus mht til ham og Anthony, rent showmæssigt er Anthony klart mere underholdende, men det er desværre ikke her man vinder placeringer, men det bliver nok de to der kommer til at kæmpe om 5 pladsen, så ret beset er vi jo egentlig på samme side :thumpup:
Vedhæftede filer
6268-bodies3.jpg
6268-bodies3.jpg (15.93 KiB) Vist 140 gange
9563-bodies16.jpg
9563-bodies16.jpg (17.41 KiB) Vist 138 gange

Styrkeliste

Purepower! skrev:Jeg ser Freeman's højde som et plus mht til ham og Anthony, rent showmæssigt er Anthony klart mere underholdende, men det er desværre ikke her man vinder placeringer, men det bliver nok de to der kommer til at kæmpe om 5 pladsen, så ret beset er vi jo egentlig på samme side :thumpup:

True, mit indlæg var bare baseret på at Melvin lige har vundet en konkurrence hvor Freeman også var med :)

Så hvis vi basere det på resultaterne fra de sidste par shows burde Melvin slå Toney, og så tror jeg det ville være Toney og Dennis James der kæmper om 6-7 pladsen. Tror faktisk at 5-7 pladserne bliver james, freeman og anthony i hvilken som helst rækkefølge, kommer an på hvem der er bedst på dagen!
Brugeravatar

schulz skrev:
Purepower! skrev:Jeg ser Freeman's højde som et plus mht til ham og Anthony, rent showmæssigt er Anthony klart mere underholdende, men det er desværre ikke her man vinder placeringer, men det bliver nok de to der kommer til at kæmpe om 5 pladsen, så ret beset er vi jo egentlig på samme side :thumpup:

True, mit indlæg var bare baseret på at Melvin lige har vundet en konkurrence hvor Freeman også var med :)

Så hvis vi basere det på resultaterne fra de sidste par shows burde Melvin slå Toney, og så tror jeg det ville være Toney og Dennis James der kæmper om 6-7 pladsen. Tror faktisk at 5-7 pladserne bliver james, freeman og anthony i hvilken som helst rækkefølge, kommer an på hvem der er bedst på dagen!

Jeg ville skifte Dennis James ud med Gustavo Badell, men respekterer selvf. dit bud :thumpup: nu må vi bare vente og se, så kan man jo altid fryde sig bagefter hvis man fik ret hehe!
Vedhæftede filer
8796-badel2.jpg
8796-badel2.jpg (41.73 KiB) Vist 139 gange

Styrkeliste

Purepower! skrev:
schulz skrev:

Jeg ville skifte Dennis James ud med Gustavo Badell, men respekterer selvf. dit bud :thumpup: nu må vi bare vente og se, så kan man jo altid fryde sig bagefter hvis man fik ret hehe!

Et godt bud, men gustavo skal bare have styr på sin mave, den var ALT for stor sidste gang, og det ødelagde pænt meget hans fysik :)

Don't go away, det er fedt at sammenligne!
Brugeravatar

schulz skrev:
Purepower! skrev:
schulz skrev:

Et godt bud, men gustavo skal bare have styr på sin mave, den var ALT for stor sidste gang, og det ødelagde pænt meget hans fysik :)

Don't go away, det er fedt at sammenligne!

Gode matchups i mine øjne ville være flg.: Silvio Samuel vs Gustavo Badell som jeg tror Badell vinder, hans pakkeløsning ser bedre ud og har mere masse, symetrisk er de vel egentlig meget egens, de er ikke ret høje nogen af dem heller :wings:

Graig Richardson vs Kevin English: Hvis jeg var dommer ville disse to ende højt, men sådan udformer det sig med rimelig stor sikkerhed ikke om ikke andet så tror jeg på disse to og ikke mindst English til at vinde denne matchup, det er forholdsvis ukendte navne men fysikken fejler absolut ikke noget Richardson er ikke ret høj men rent symetrisk er han sat rimelig godt sammen, jeg tror dog ikke det bliver det helt store fra ham i år da han virker lille til forhold de atleter i top 5. Kevin English regner jeg med går hen og laver samme stunt som Greene gjorde sidst, hans fysik er vild og han fremstår ret brutal og så er han en af de atleter der har læg, noget som der efterhånden er en mangelvarer synes jeg, men hold øje med disse to :strong:

Johnnie Jackson vs ?: Han er midterbarnet, hvor skal man sætte ham ind han er ikke blandt de sidste men absolut heller ikke blandt de bedste, en solid midterplacering, har altid syntes han manglede lår og læg og når det er tilfældet fra mit synspunkt er der ikke noget at komme efter i toppen, jeg er et stort spørgsmålstegn mht til Jackson :confused:
Vedhæftede filer
1896-img_6398.jpg
1896-img_6398.jpg (76.71 KiB) Vist 138 gange
9722-sacpro2007-menpre065.jpg
9722-sacpro2007-menpre065.jpg (147.6 KiB) Vist 139 gange
3597-img_02201210452483.jpg
3597-img_02201210452483.jpg (54.18 KiB) Vist 137 gange
1920-img_08331210462574.jpg
1920-img_08331210462574.jpg (49.88 KiB) Vist 137 gange