Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gunni skrev:Nu vi snakker om skuldre, hvad synes i om upright rows?

Jonas85 skrev:Gunni skrev:Nu vi snakker om skuldre, hvad synes i om upright rows?
Hvad er der galt med upright rows?

J-S-O skrev:Jonas85 skrev:Gunni skrev:Nu vi snakker om skuldre, hvad synes i om upright rows?
Upright rows er meget hårde for rotator manchetten, hvilket kan forårsage en skulderskade i sidste ende! Det er der selvfølgelig ingen der ønsker, så hvis man kører denne øvelse, så synes jeg også man skal lave nogle øvelser for rotator manchetten:
artikler/diverse/rotatormanchettraening.php

Gunni skrev:J-S-O skrev:Jonas85 skrev:Gunni skrev:Nu vi snakker om skuldre, hvad synes i om upright rows?
Upright rows er meget hårde for rotator manchetten, hvilket kan forårsage en skulderskade i sidste ende! Det er der selvfølgelig ingen der ønsker, så hvis man kører denne øvelse, så synes jeg også man skal lave nogle øvelser for rotator manchetten:
artikler/diverse/rotatormanchettraening.php
Damn ens fullbodyprogram bliver langt så :/

J-S-O skrev:Hehe, det var dog utrolig. Artiklen er skrevet af en gut, du ikke kan huske navnet på, men programmet er virkelig godt og kan ikke diskuteres, for det virker altså. Yeaaarh, riiiight....

Mandenibusken999 skrev:jeg sagde sg ikke at det virker og det er godt, kan du ikke læse eller hvad? jeg ville bage vise det til folk så de selv kunne bruge det hvis de havde lyst....

Mandenibusken999 skrev:J-S-O skrev:Hehe, det var dog utrolig. Artiklen er skrevet af en gut, du ikke kan huske navnet på, men programmet er virkelig godt og kan ikke diskuteres, for det virker altså. Yeaaarh, riiiight....
jeg sagde sg ikke at det virker og det er godt, kan du ikke læse eller hvad? jeg ville bare vise det til folk så de selv kunne bruge det hvis de havde lyst....

Mandenibusken999 skrev:jeg prøvede bare at dele med folk og det er takken?

Mandenibusken999 skrev:Dette er et uddrag af "The bodybuilding truth" skrevet af en eller anden gut jeg ikke kan huske navnet på. Havde hele artiklen inde for et par måneder siden bare så i ved det.
Den viser et par guidelines til hvordan man for større deltoids og bredere skuldre.
"EDIT"
fjernet meningsløs tekst

Haha jeg sad også og tænkte på at poste den... Sorry..Morrison skrev:

Mandenibusken999 skrev:ja men at direkte påstå noget som jeg slet ikke har været i nærheden af at sige er da for groft! også bruge det for at gøre det til grin?
jeg prøvede bare at dele med folk og det er takken?

Karl Æg skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg sagde sg ikke at det virker og det er godt, kan du ikke læse eller hvad? jeg ville bage vise det til folk så de selv kunne bruge det hvis de havde lyst....
Synes du da det er en god ide at vise folk et program, som tilsyneladende er ubrugeligt? Eller sagt på en anden måde: hvad havde du ventet ville være folks reaktion, når du åbenbart godt selv er klar over, at programmet nok ikke er så godt?

Mandenibusken999 skrev:Karl Æg skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg sagde sg ikke at det virker og det er godt, kan du ikke læse eller hvad? jeg ville bage vise det til folk så de selv kunne bruge det hvis de havde lyst....
Synes du da det er en god ide at vise folk et program, som tilsyneladende er ubrugeligt? Eller sagt på en anden måde: hvad havde du ventet ville være folks reaktion, når du åbenbart godt selv er klar over, at programmet nok ikke er så godt?
for det første har jeg aldrig set på det som et program, men som nogle råd.
For det andet havde jeg forventet at folk ville komme med kommentarer om hvad der kunne være sandt/nyttigt i guidelinen og ikke bare gøre det til grin uden at skrive en ordenlig grund. Jeg prøver jo at hjælpe folk, hvis de ikke har brug for det kan de bare lade være med at læse det, jeg tvinger jo ingen til at gøre det. Jeg mener bare at jeg har lagt en ting ud som folk frit kan bruge til deres eget nytte.
Og nu har jeg altså heller aldrig skrevet at det var et program. Men for fremtiden kunne jeg også lade være med at dele til folk hvis jeg vidste jeg bare blev gjort til grin.

Bjørnen skrev:Gunni skrev:Nu vi snakker om skuldre, hvad synes i om upright rows?
Jeg har haft let ved brok med skulderen og holder mig derfor langt væk fra upright rows.
Gunni: Det bliver ikke ret langt, du kan supersette de tre/fire øvelser med hinanden og så tager det ikke mere end 5 minutter. Rotator øvelserne er gode at lægge i starten af programmet, så har du også varmet rotatormanchetten op til bænkpres og/eller skulderøvelser. Når du er varm mindsker du risikoen for skader + at det styrker rotator musklerne hvilket igen forebygger skader.

Bjørnen skrev:Gunni skrev:Nu vi snakker om skuldre, hvad synes i om upright rows?
Jeg har haft let ved brok med skulderen og holder mig derfor langt væk fra upright rows.
Gunni: Det bliver ikke ret langt, du kan supersette de tre/fire øvelser med hinanden og så tager det ikke mere end 5 minutter. Rotator øvelserne er gode at lægge i starten af programmet, så har du også varmet rotatormanchetten op til bænkpres og/eller skulderøvelser. Når du er varm mindsker du risikoen for skader + at det styrker rotator musklerne hvilket igen forebygger skader.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster