- Jeg fik at vide at jeg kunne se frem til et klip i kørekortet. Han snakkede ikke om bøder, så jeg ville lige høre herinde om det nu også kan passe, at man ikke for en bøde for den slags?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The EctoLion skrev:Tak for svarene.
Jeg fik ingen sedler eller noget, blot en påmindelse om at jeg kunne forvente et klip i kørekortet.
De tog foresten også en alkoholtest på mig som viste 0.32 selvom jeg ikke havde drukket noget

Moestrup87 skrev:The EctoLion skrev:Tak for svarene.
Jeg fik ingen sedler eller noget, blot en påmindelse om at jeg kunne forvente et klip i kørekortet.
De tog foresten også en alkoholtest på mig som viste 0.32 selvom jeg ikke havde drukket noget
Det lyder meget underligt... Men du må vente og se hvad der kommer ind med posten

Armstrong-Lance skrev:Moestrup87 skrev:The EctoLion skrev:Tak for svarene.
Det lyder meget underligt... Men du må vente og se hvad der kommer ind med posten
Det er meget normalt at skrive fuld rapport på den slags forseelser, hvorfor man ikke laver en tilkendegivelse, og det er de færreste betjente der deler de gule foldere ud til en sigtede...
Sikke jeg lærer 

vilho skrev:Vær du glad for at det "bare" er et klip. Hvis panseren var emsig nok, og havde vurderet situationen som hasarderet eller farlig for andre medtrafikanter, havde du fået en betinget frakendelse i år![]()
Been there, done that

A Menace To Chicken skrev:.. ikke just mit mest storslåede øjeblik.

Kaptain skrev:A Menace To Chicken skrev:.. ikke just mit mest storslåede øjeblik.
Det er vist en underdrivelse af historiske dimensioner. Tænk, at en så nytteløs og idiotisk handling potentielt kan smadre et andet menneskes liv.

Armstrong-Lance skrev:Kaptain skrev:A Menace To Chicken skrev:.. ikke just mit mest storslåede øjeblik.
Det er vist en underdrivelse af historiske dimensioner. Tænk, at en så nytteløs og idiotisk handling potentielt kan smadre et andet menneskes liv.
Han er uden for pædagogisk rækkevidde... Det kan du læse på alle hans indlæg. Hans holdning til systemet osv...
Og nu indsætter han sikket en kommentar med et eller andet ligegyldigt engelsk slang og et smart billede fra google med noget teen pladder.
Og ja, personen kunne lige så godt være blevet dræbt at den syge kørsel, men lagt sammen med måden han opfører sig på herinde, hans holdninger, så har man godt billede på en Jagtvej 69 freak, som tror jorden drejer om ham

Kaptain skrev:Armstrong-Lance skrev:Kaptain skrev:A Menace To Chicken skrev:.. ikke just mit mest storslåede øjeblik.
Han er uden for pædagogisk rækkevidde... Det kan du læse på alle hans indlæg. Hans holdning til systemet osv...
Og nu indsætter han sikket en kommentar med et eller andet ligegyldigt engelsk slang og et smart billede fra google med noget teen pladder.
Og ja, personen kunne lige så godt være blevet dræbt at den syge kørsel, men lagt sammen med måden han opfører sig på herinde, hans holdninger, så har man godt billede på en Jagtvej 69 freak, som tror jorden drejer om ham
Jeg har svært ved at se, hvordan man kan sammenkoble politiske holdninger med ens bilkørsel.
Det sagt, så kan du kalde AMTC en frustreret venstreorientret, det efter min mening har visse politiske standpunkter til nogen problemstillinger, som er dogmatiske og måske frembragt mindre raffineret. Men ellers vil jeg erkende en intellektuel kapacitet, som ser problemstillinger andre overser, hvilket skyldes deres manglende formåen. Du snakker om hans "holdning til systemet", hvilket er ret abstrakt formuleret, men jeg antager, at det netop er en af de holdninger, som jeg deler med AMTC. I øvrigt en af mange, hvorfor du nok kan forstå, at den fælles front du forsøger at danne, at den kommer du ingen vegne med her, da jeg i de fleste tilfælde vil stå i det modsatte ringhjørne.
Men intet af dette har noget med eksempelet om bilkørsel at gøre, og uanset politisk overbevisning, så gentager jeg gerne, at denne var(/er) fuldstændig nytteløs og idiotisk.

Armstrong-Lance skrev:Kaptain skrev:A Menace To Chicken skrev:.. ikke just mit mest storslåede øjeblik.

Kaptain skrev:A Menace To Chicken skrev:.. ikke just mit mest storslåede øjeblik.

Armstrong-Lance skrev:så har man godt billede på en Jagtvej 69 freak, som tror jorden drejer om ham

Moby Dick skrev:Det er nemt at uddele skyld og straf til andre.
Hvem kan sige sig fri fra at have gjort ting, der, under uheldige omstændigheder, kunne have medført fatale konsekvenser? Hvor mange af jer taler fx i telefon, mens I kører bil? Listen er uendelig. Ét øjebliks uopmærksomhed, én momentær dum beslutning - thats it.
Godt der ikke skete noget med den ældre dame.

Armstrong-Lance skrev:Moby Dick skrev:Det er nemt at uddele skyld og straf til andre.
Hvem kan sige sig fri fra at have gjort ting, der, under uheldige omstændigheder, kunne have medført fatale konsekvenser? Hvor mange af jer taler fx i telefon, mens I kører bil? Listen er uendelig. Ét øjebliks uopmærksomhed, én momentær dum beslutning - thats it.
Et øjebliks uopmærksomhed... Vi er meget uenige!
At overhale indenom ved et fodgængerfelt inden i byen er ikke bare at sammenligne med telefon snakken. Det er jo fuldstændigt fucked up gjort, man kunne jo lige så godt tage at kaste en mursten ud fra eiffeltårnet eller sætte ild en bygning. Man udsætter i den grad andres menneskers liv for fare, måske er det groft skitseret, men sådan ser jeg på det.
Du kan endvidere læse på hans næste indlæg, at han forsøger at bagatallisere det, hvilket igen vidner om korrektheden af mine tidligere indlæg.
Men vi er dog enige i, at det er nemt at uddele straf til andre. Men jeg synes, at han slipper billigt når der er sket personskade.

Armstrong-Lance skrev:Moby Dick skrev:Det er nemt at uddele skyld og straf til andre.
At overhale indenom ved et fodgængerfelt inden i byen er ikke bare at sammenligne med telefon snakken. Det er jo fuldstændigt fucked up gjort, man kunne jo lige så godt tage at kaste en mursten ud fra eiffeltårnet eller sætte ild en bygning. Man udsætter i den grad andres menneskers liv for fare, måske er det groft skitseret, men sådan ser jeg på det.
Du kan endvidere læse på hans næste indlæg, at han forsøger at bagatallisere det, hvilket igen vidner om korrektheden af mine tidligere indlæg.
Men vi er dog enige i, at det er nemt at uddele straf til andre. Men jeg synes, at han slipper billigt når der er sket personskade.
Valeurvaleur skrev:Armstrong-Lance skrev:Moby Dick skrev:Det er nemt at uddele skyld og straf til andre.
Der er kun et ord der dukker op i hovedet på mig, når jeg læser dine indlæg. Træls. Hvor er du træls.
Og jeg er ikke engang jyde.

Armstrong-Lance skrev:Plus
Men jeg er jyde!
OT og ikke svar til dig: Det er ret komisk at se flere der tager ham i forsvar, er personer der aktivt følger og skriver på hans fine trænings blog, lol....

Armstrong-Lance skrev:Plus
Men jeg er jyde!
OT og ikke svar til dig: Det er ret komisk at se flere der tager ham i forsvar, er personer der aktivt følger og skriver på hans fine trænings blog, lol....

Valeurvaleur skrev:Armstrong-Lance skrev:Plus
Men jeg er jyde!
Jeg tror du misforstår hvad der foregår her. Der er ikke noget forsvar af ham. Han poster selv, og siger at det var dumt. Alle andre synes det var dumt. Du synes det er dumt. Jeg synes det er dumt. Det er bare dumt. Det var dumt. Fy.
Men, der er vel ikke nogen grund til at blive ved med at skrive, at det var dumt? Det er han jo udemærket klar over, nøjagtig ligesom at alle andre er klar over, at han er klar over det? Jeg kunne forstå din indignation hvis AMTC kom ind i tråden og skrev, 'lol jeg klippede en gang en gammel dame, fik heldigvis kun en bøde og generhvervelse - sweet!' - så kunne vi snakke om at vi i fælles front burde banke (figuratively speaking) noget fornuft ind i hovedet på ham. Men, nu kom han ind og udviste anger, samt gjorde opmærksom på hvor flov han var over det, og hvor dårligt han havde det med det. Hvad er det, du med dine sure opstød, ønsker at opnå? Mere anger, eller bare en tilsværtelse af hans politiske orientering? Det er meget svært at se dine posts som meget andet end et udtryk for dit eget dårlige humør.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster