Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

olesenkk skrev:styr lige dine "...?????" "...!!!!" for jeg det ondt i hovedet at se på........
men har prøvet jack3d, jeg kunne klart mærke en los i røven når man trådte ind i trænings lokalet. men fik en kold tyrker når jeg var færdig med at træne, dvs helt smadret/træt. så jeg benytter mig ikke af det mere.

androide skrev:Det er ulovligt i Danmark er på doping listen i Danmark, tager du det i DK tager du doping som alle andre der indtager 1,3-dimethylalamin....
Det er der ikke nogen der ved da det er et research chemical.
Nogle mennesker elsker at indtage ikke undersøgte amfetamin analoger på daglig basis.
Ingen kender noget som helst til de langsigtede bivirkninger. Måske er der ingen, måske vokser der er en ekstra arm ud om 30 år. Måske bliver der udgivet en forkert isomer af stoffet og vi ender med en række "thalidomidofre" Vi ved det ikke. Det er et research chemical.
Råd: Lad være med at indtage research chemicals på daglig basis, det er idioti. Hvis du absolut skal bruge det, så hold det til et minimum, og kun en sjælden gang imellem.
Folk der tager jack3d ser mig som en hater på DMAA, det er jeg ikke. At indtage research chemicals på daglig basis er idioti, om det så er DMAA eller syntetisk cannabis, det er ligegyldigt, de er begge to research chemicals.
Så vidt jeg ved, og kan se, så er DMAA et phenylamin som går under stofgrupper der bliver forbudt imorgen 1/6.
Jeg siger ikke RC er djævlen, men ønsker man at tage risikoen bør man holde forbruget nede på et minimum.
Din sammenligning med alkohol - Jeg løfter også øjenbryn af folk der drikker 40 genstande om ugen, det er direkte idioti, men i det mindste kender man til farene.
Jeg indtager selv RC's engang imellem (dog rekreationelt, ikke som en performance enchanter), men aldrig ville jeg gøre det på daglig basis.
Vi skal passe på med at male fanden på væggen, vi kender ikke bivirkningerne, men da det er et RC og tilmed en stimulans og tæt strukturet med amfetamin bør man behandle det med respekt.
Og hvad bliver det næste? Et preworkout produkt med Ethylphenidate i? Et med Methiopropamine i? Et med Buphedrone? Et med a-PVP?
Lad os lade være med at sætte DMAA = steroider.
Det brugere af DMAA skal være opmærksom på er den kan dele de samme bivirkninger som amfetamin har, jeg har selv brugt DMAA 3-4 gange, men jeg oplevede hurtigt amfetamin-agtige korttidssigtede bivirkninger og da jeg syntes amfetamin noget af det mest ulækre narko der kan indtages stoppede jeg lynhurtigt med det igen
De bivirkninger jeg oplevede som også forekommer ved amfetamin er:
Hæftig vasokonstriktion
Højt blodtryk
Hurtige og hårdere hjertebanken
Komplet appetit tab
Mavepine
Kvalme
Irritation
Øget svedtendens
Insomnia
DMAA havde dem dog i mildere grad, men jeg kunne ikke lade være med at tænke på hvor meget bivirkningerne lignede dem fra amfetamin som virkelig bare er det klammeste narko jeg nogensinde har haft i systemet.
Jeg prøver ikke at skræmme nogen fra DMAA, jeg hader statens skræmmekampagner. Sæt jer ind i tingene, tænk jer om, hav hjernen med og hav respekt for det.
Det jeg ikke kan fordrage er når folk spørg om jack3d og så kommer der er en 16 årig knejt ind og siger "JAJA DET VIRKER MEGA GODT"

DPF skrev:Hej BB
Jeg har har overvejet at bruge jack3d..!! i Dag bruger jeg no-xplode men mærker ikke rigtig meget..??? også giver den mig hovedpine..????
Er jack en dum ide eller..???

Muscle Shark skrev:Brug nu for fanden den udemærkede søgefunktion!
Mods burde virkelig overveje at begynde at slette alle nye Jack3d-tråde.

Carstensen skrev:Muscle Shark skrev:Brug nu for fanden den udemærkede søgefunktion!
Go pointe med at søge før man stiller spørgsmål eller!!! hvad har vi ellers dette forum til!.. Mener nu ikke, at man skal slette tråde som omhandler J3D da det netop er et promoted produkt, som man burde holde sig fra, så den køber jeg sku ikke

Bone-14 skrev:Carstensen skrev:Muscle Shark skrev:Brug nu for fanden den udemærkede søgefunktion!
Go pointe med at søge før man stiller spørgsmål eller!!! hvad har vi ellers dette forum til!.. Mener nu ikke, at man skal slette tråde som omhandler J3D da det netop er et promoted produkt, som man burde holde sig fra, så den køber jeg sku ikke
Så det samme stilte spørgsmål skal bare besvares igen?
Kan vi ikke lave en jack3d FAQ? Jeg skal med glæde skrive den.

Carstensen skrev:Bone-14 skrev:Carstensen skrev:Muscle Shark skrev:Brug nu for fanden den udemærkede søgefunktion!
Sådan er det altså på alle forums...Skal det samme så være gældende for søgning på "protein pulver" eller!!...men støtter da klart din tanke mht en FAQ på selv samme...

Carstensen skrev:DPF skrev:Hej BB
Jeg har har overvejet at bruge jack3d..!! i Dag bruger jeg no-xplode men mærker ikke rigtig meget..??? også giver den mig hovedpine..????
Hvis jeg var dig vil jeg søge på google herunder et produkt der hedder "Complete Pre-Workout 720g" flere forhandler dette produkt, det er til dato det bedste jeg har prøvet, som pre load til min træning, glem alt om J3D det er for dyrt og tager for meget af appetitten imo og falder væsentligt i styrke efter dages brug

Carstensen skrev:Bone-14 skrev:Carstensen skrev:Muscle Shark skrev:Brug nu for fanden den udemærkede søgefunktion!
Sådan er det altså på alle forums...Skal det samme så være gældende for søgning på "protein pulver" eller!!...men støtter da klart din tanke mht en FAQ på selv samme...

s0enice skrev:Carstensen skrev:DPF skrev:Hej BB
Hvis jeg var dig vil jeg søge på google herunder et produkt der hedder "Complete Pre-Workout 720g" flere forhandler dette produkt, det er til dato det bedste jeg har prøvet, som pre load til min træning, glem alt om J3D det er for dyrt og tager for meget af appetitten imo og falder væsentligt i styrke efter dages brug
Hvorfor skulle dette produkt, med fuldstændig de samme ingredienser som alle andre PWO-produkter, være bedre?

Carstensen skrev:s0enice skrev:Carstensen skrev:DPF skrev:Hej BB
Hvorfor skulle dette produkt, med fuldstændig de samme ingredienser som alle andre PWO-produkter, være bedre?
Du må lige læse på det, en gang til. Produktet indeholder IKKE 1,3-Dimethylamylamine HCl som er kendt som Methylhexaneamine eller DMAA og det er hele forskellen....

PumpToAchieve skrev:Seriøst stop nu med alle de pre workouts, i kan sagtens træne uden, og det er ikke magisk pulver....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster