Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Don_Q skrev:Hvordan er jeg dækket med hensyn til forsikring?
Don_Q skrev:Hvis skyld er det?
Don_Q skrev:Jeg er enig i at det også delvist er min fejl, da jeg jo også skulle have set fodgængeren, før jeg kørte videre fra midten selv.

Don_Q skrev:Kan det virkelig passe med en selvrisiko på 9000?

Don_Q skrev:
Kan det virkelig passe med en selvrisiko på 9000?

Jezzer skrev:Er skaden overhovedet så voldsom, at beløbet kan blive så stort? Din beskrivelse af hændelsen leder ikke tankerne hen på den store skade.

Don_Q skrev:fnuggi skrev:jeg er selv uddannet mekaniker og har desværre set rigtig mange gange, at skaden tit er større end folk tror.. Men derfor er det jo ikke sikkert i dette tilfælde - så det kan du håbe på.. Et nyt anhænger træk, malet kofanger og ny lygte kan sgu hurtigt løbe op hvis det er på en nyere bil..
Toyota Carina, så ikke så ny ud, men whatever
Fortryder så meget den tur, skulle bare lige bruge noget tid, og så sker détHvad kunne jeg ikke lige have brugt 9000 på..,

Don_Q skrev:fnuggi skrev:jeg er selv uddannet mekaniker og har desværre set rigtig mange gange, at skaden tit er større end folk tror.. Men derfor er det jo ikke sikkert i dette tilfælde - så det kan du håbe på.. Et nyt anhænger træk, malet kofanger og ny lygte kan sgu hurtigt løbe op hvis det er på en nyere bil..
Fortryder så meget den tur, skulle bare lige bruge noget tid, og så sker détHvad kunne jeg ikke lige have brugt 9000 på..,

Solosesso skrev:står forsikringen i dit navn eller din mors ????