Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

smartazz skrev:Hej alle.
Nu vil jeg gerne hører jer alles meninger. Kan man ikke blive stor på en ordentlig gang party pump ? Altså hvor man kun træner bryst, triceps, skulder, ryg, biceps og mave ?

smartazz skrev:Klasse. For det kommer nemlig ikke til at se idiotisk ud med de benmuskler jeg allerede har trænet op (;
Er der ikke nogle af jer som gider svarer på mit indlæg omkring programmet "stærk i bænkpres på 7 uger" ?

smartazz skrev:Har også lige skrevet jeg vil lytte til det råd jeg lige har fået (: .. Men gad i svarer på mit andet indlæg også ?

smartazz skrev:Det bundesball skrev lyder fornuftigt og jeg vil dermed igang med at squate igen

Bundesball skrev:Så smut i centeret og squat til du puker, så vil overkroppen også komme med.

Andersbr skrev:Bundesball skrev:Så smut i centeret og squat til du puker, så vil overkroppen også komme med.
Det er det bedst og mest fornuftige råd jeg længe har hørt nogen give til andre

jesperlinde skrev:Hvis man lige tog sig tiden og læste hele indlægget i gennem, ville man få øje på at drengen altså har hørt efter, og har valgt at følge de råd der er blevet givet...
Case closed.

Morux skrev:jesperlinde skrev:Hvis man lige tog sig tiden og læste hele indlægget i gennem, ville man få øje på at drengen altså har hørt efter, og har valgt at følge de råd der er blevet givet...
Case closed.
Det betyder jo ikke, vi ikke må komme med vores mening. Det er et åbent forum. Tror ikke der behøvedes være et "stop" som sådan så længe det handler om topic og tonen er ok.

jesperlinde skrev:Synes da det er latterligt at køre rundt i, ser jeg virkelig ingen grund til.. Synes virkelig ytringsfriheden opfattes forkert lige her.

jesperlinde skrev:Morux skrev:jesperlinde skrev:Hvis man lige tog sig tiden og læste hele indlægget i gennem, ville man få øje på at drengen altså har hørt efter, og har valgt at følge de råd der er blevet givet...
Case closed.
Det betyder jo ikke, vi ikke må komme med vores mening. Det er et åbent forum. Tror ikke der behøvedes være et "stop" som sådan så længe det handler om topic og tonen er ok.
Synes da det er latterligt at køre rundt i, ser jeg virkelig ingen grund til.. Synes virkelig ytringsfriheden opfattes forkert lige her.

Misterhamper skrev:jesperlinde skrev:Synes da det er latterligt at køre rundt i, ser jeg virkelig ingen grund til.. Synes virkelig ytringsfriheden opfattes forkert lige her.
Hvis det er mit indlæg du snakker om, hvorfor er det så forkert at komme med? Jeg ser ingen grund til at tvinge ham til at squatte, som I andre prøver på. Det er dog rigtig fint at komme med fakta om hvorfor man burde squatte lidt ligesom Bundesball gjorde (måske ikke ligeså overdrevet)
Hvis han bare vil træne for at se godt ud når han har en skjorte på i byen, hva problem vil der være i det

Bundesball skrev:Bentræning = Den hellige gral
Hvis vi skal komme tættere på en hellig gral, indenfor bodybuilding, skal vi nok lede længe.
Benene er den største muskelgruppe, og derfor kan du flytte en masse dejlige kg, og skabe en dejlig masse væksthormon og testosteron.
Denne produktion af hormoner er en af de essentielle dele til din over-all vækst.
Så smut i centeret og squat til du puker, så vil overkroppen også komme med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster