Jeg har tænkt en del her på det sidste, om det kan passe at Pepsi Max, ikke giver nogle kcal ? Har også engang været på en Kur hvor man tog i Point, og der gav den heller ingen Point,
Håber nogle kan forklare lidt nærmere

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rascy skrev:Hej BB.
Jeg har tænkt en del her på det sidste, om det kan passe at Pepsi Max, ikke giver nogle kcal ? Har også engang været på en Kur hvor man tog i Point, og der gav den heller ingen Point,
Håber nogle kan forklare lidt nærmere

Sarah1979 skrev:Det er fordi cola light mv indeholder sødestoffet aspartam og det skulle give øget sultfornemmelse og øgen trangen til søde sager. Men cola light mv indeholder i sig selv stort set ingen kalorier.

Palle K skrev:Jeg har selv været på diæt til konkurrencer i alt 17 gange, og har på trods af store mængder cola light/max (3-4 liter dagligt i visse perioder) aldrig oplevet denne øgede sultfornemmelse.

Malke skrev:Palle K skrev:Jeg har selv været på diæt til konkurrencer i alt 17 gange, og har på trods af store mængder cola light/max (3-4 liter dagligt i visse perioder) aldrig oplevet denne øgede sultfornemmelse.
Måske lidt OT, men var der en grund til at du indtog 3-4L light sodavand?

Gaxe skrev:Se på hans billed.. han er tynd som en pind, manden skal jo have nogle kcal overleve![]()

Malke skrev:Gaxe skrev:Se på hans billed.. han er tynd som en pind, manden skal jo have nogle kcal overleve![]()
Tror ikke du har forstået topic? - eller også misforstår jeg fuldstændig hvad det er du prøver at sige!

Nick_91 skrev:Gaxe: Du failede ca der, hvor du sagde noget med, at der er mange kcal i light-sodavand

Gaxe skrev:Nick_91 skrev:Gaxe: Du failede ca der, hvor du sagde noget med, at der er mange kcal i light-sodavand
Hahaha ja.. godt set.. det r sku rigtig. Men forstil jeg hvis vi snakkede normal sodavand.. så havde det fandeme været grineren sagt![]()

Gaxe skrev:Men forstil jer hvis vi snakkede normal sodavand.. så havde det fandeme været grineren sagt![]()

Malke skrev:Gaxe skrev:Men forstil jer hvis vi snakkede normal sodavand.. så havde det fandeme været grineren sagt![]()
Nej
og sry for OT
Palle K skrev:Nej der er ingen speciel grund til, at jeg drikker så meget sodavand under mine diæter. Men da jeg ikke er den store kaffedrikker, stryger der altså nogle 1/2 liters på sådan en arbejdsdag. Og jo længere fremme i diæten jeg kommer, og jo lavere jeg går i carbs; tja jo skønnere er det sgu at snyde smagsløgene med lidt sødt...

Det er fordi cola light mv indeholder sødestoffet aspartam og det skulle give øget sultfornemmelse og øgen trangen til søde sager. Men cola light mv indeholder i sig selv stort set ingen kalorier.

8800 skrev:Mht. op til konkurrencer bruger atleter det vil i forbindelse med udtømningen?
Pepsi max har virkelig reddet min søde tand mange gange

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster