Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1448
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

Personlig Bodybuilding coach / kost- træningsvejler.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvor kan man finde en personlig træningsvejleder.
Mit næste store mål er at stille op og vinde dm i bodybuilding om nogle år.
Jeg har godt tjek på træning og kost, mangler dog lidt profesionel hjælp til at smide de sidste gulkorn ind på banen.

Jeg er 19 år
Vejer 84 kg
Fedt % 10,7
Højde 172 cm

Jeg bor i Vejle hvis det kommer til at betyde noget.

Er i selv personlig træner eller kender en god træner. Så må i gerne skrive her eller pm for kontakt oplysninger :)

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Vis dine stats passer tror jeg du kan stille op i år og vinde!
IIFYM Supporter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog

Don_Q skrev:Hvad mangler du hjælp til, så'n mere præcist? Mange vil sige at det vil være spild at ofre penge på en personlig træner

Den holdning er diskuteret mange gange før og jeg fatter det stadig ikke. Uanset målsætning vil en god træner i mine øjne altid være pengene værd. Hvis du skulle lære at svømme, ville du formentligt heller ikke bare springe i vandet og håbe på det bedste.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Kostplan: Vis kostplan

Don_Q skrev:Hvad mangler du hjælp til, så'n mere præcist? Mange vil sige at det vil være spild at ofre penge på en personlig træner

edit: strong join date to number of posts ratio :)

Jeg mangler bare en til at optimere min træning selvom den køre forrygende lige nu, min kost under diæt (især når der skal cuttes i bund), samt hjælpe med at posere rigtigt.

Hvis jeg skal stille op så vil jeg gøre det for at vinde, og ikke for at få en 2. plads. Jeg tager det her game meget seriøst.

Jeg vil derfor prøve det her med en personlig træner for at se om jeg kan bruge det. (hvilket jeg er sikker på jeg kan.)

Hehe jeg joinede boardet den gang fordi, at jeg skulle have en gratis shaker med fra bodylab haha.

JannikJ skrev:Vis dine stats passer tror jeg du kan stille op i år og vinde!

De passer.
men synes nu slet ikke jeg ligner dem som står på scenen desværre. Vil gerne vendte et årstid måske 2 og så komme op over de 90 kg med samme bf%

Samt min symmetri ikke er så god endnu IMO

Det afhænger nok af hvor du bor, med hensyn til hvem der vil være mest optimal som personlig træner.

Der er jo http://www.fisker-performance.dk/ som jeg ved har hjulpet Lasse Schulz.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Her er en mulighed helle er prof.... Prøv at tage en snak med hende
http://www.evolutionhotel.com
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 235.00

Johannes skrev:Det afhænger nok af hvor du bor, med hensyn til hvem der vil være mest optimal som personlig træner.

Der er jo http://www.fisker-performance.dk/ som jeg ved har hjulpet Lasse Schulz.

Han har kontaktet mig på pm. og har kontaktet ham, men vil gerne have nogle muligheder så i skal bare kom

klausma skrev:Her er en mulighed helle er prof.... Prøv at tage en snak med hende

Tak for svar skal nok kigge på det. ;D

01tobias skrev:
klausma skrev:Her er en mulighed helle er prof.... Prøv at tage en snak med hende

Helle er dyr, ~1000 kr om måneden, men hvis budgettet tillader det, er hun bestemt det hele værd.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Animal skrev:
01tobias skrev:

Helle er dyr, ~1000 kr om måneden, men hvis budgettet tillader det, er hun bestemt det hele værd.

Er det noget du selv har prøvet.

12.000 pr. år er meget for for online vejledning, vil jeg sige. dog kunne det klart være en fordel at køre nogle måneder i off-season og nogle måneder inden konkurrence, for at få hjælp hvor der er størst behov for det.

Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Fedt med nogle flere, tak. Jeg vil kigge på dem alle imorgen

Det kommer nok også an på hvad du skal have hjælp til. Hvis det kun er kost og træning er der jo et forholdsvis stort udvalg af personlige trænere. Hvis du skal have hjælp med planlægning af AAS osv. forestiller jeg mig du skal have fat i en garvet BB-coach. Har ingen personlig erfaring, men forestiller mig at man ofte også vil bruge en personlig træner til den del af det.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Det kommer nok også an på hvad du skal have hjælp til. Hvis det kun er kost og træning er der jo et forholdsvis stort udvalg af personlige trænere. Hvis du skal have hjælp med planlægning af AAS osv. forestiller jeg mig du skal have fat i en garvet BB-coach. Har ingen personlig erfaring, men forestiller mig at man ofte også vil bruge en personlig træner til den del af det.

Det er kun hjælp til træning og kost, søvn og tilskud og posing. men det måtte meget gerne være en garvet bb'er, så personen ikke kun kender teorien. men også har prøvet tingene i praksis. Hvis i kan følge mig

Animal skrev:
01tobias skrev:

det er sku da ikke dyrt vis det giver Bonus ,
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (7)

01tobias skrev:
8800 skrev:Det kommer nok også an på hvad du skal have hjælp til. Hvis det kun er kost og træning er der jo et forholdsvis stort udvalg af personlige trænere. Hvis du skal have hjælp med planlægning af AAS osv. forestiller jeg mig du skal have fat i en garvet BB-coach. Har ingen personlig erfaring, men forestiller mig at man ofte også vil bruge en personlig træner til den del af det.

Det er kun hjælp til træning og kost, søvn og tilskud og posing. men det måtte meget gerne være en garvet bb'er, så personen ikke kun kender teorien. men også har prøvet tingene i praksis. Hvis i kan følge mig

Hvor træner du?

Jeg ved at der er nogle som har stillet op i Apollo, det kunne jo være du kunne snakke med dem?

Du kan få navn på en i hvert fald, som du kan kontakte, bare send mig en PM. Han stillede op til DM 2008 og Loaded Cup 2008. Han kommer muligvis på scenen igen i år (eller næste år), men det kan jo være han kan hjælpe alligevel :)

Træner her: Anger Mangement

Der er stor forskel på clean bodybuilding og den mere hardcore side af sagen. Vælg coach ud fra det :wink:
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Animal skrev:
01tobias skrev:

Dyrt? 1000 kr dyrt? Hvad er det for nogle looney tunes.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

TYpisk er forløb op mod konkurrence noget dyrere. Derudover koster det en del hvis man skal have hands om hjælp til øvelserne rent praktisk.
Brugeravatar

Poul Haacker skrev:TYpisk er forløb op mod konkurrence noget dyrere. Derudover koster det en del hvis man skal have hands om hjælp til øvelserne rent praktisk.

Det er altid godt at vide. Øvelser kan jeg for det meste i forvejen, eller kan en instruktør i centeret altid rette mig til, så ingen problemer der :D

01tobias skrev:
Poul Haacker skrev:TYpisk er forløb op mod konkurrence noget dyrere. Derudover koster det en del hvis man skal have hands om hjælp til øvelserne rent praktisk.

Det er altid godt at vide. Øvelser kan jeg for det meste i forvejen, eller kan en instruktør i centeret altid rette mig til, så ingen problemer der :D

Der er meget at hente på hands on coaching for langt de fleste.
Alle er selvfølgelig forskellige.
Brugeravatar

01tobias skrev:

Jeg ville til ingen tid lytte til instruktørerne i DGI-Huset. Dem jeg har snakket med virker i hvert fald ret inkompetente.

Træner her: Anger Mangement

Poul Haacker skrev:
01tobias skrev:

Der er meget at hente på hands on coaching for langt de fleste.
Alle er selvfølgelig forskellige.

Hvad mener du sådan med hand on coaching, altså at mødes live til træning eller hvad ?

SienZ skrev:
01tobias skrev:

Jeg ville til ingen tid lytte til instruktørerne i DGI-Huset. Dem jeg har snakket med virker i hvert fald ret inkompetente.

Jo en af dem der nede en kvinde med brunt krøllet hår virker meget intelligent på dette område. og har også tænkt mig at søge vejledning hos dem. dog tror jeg at jeg vil få mere ud af ansætte en personlig vejleder der bedre kan følge mig til punkt og prikke og der har tid uden for arbejdstiderne hvis jeg får brug for hjælp

Kvaliteten er vel noget nær det bedste.

- Kender dog ikke alle priser, mv.
Brugeravatar

01tobias skrev:
SienZ skrev:
01tobias skrev:

Jo en af dem der nede en kvinde med brunt krøllet hår virker meget intelligent på dette område. og har også tænkt mig at søge vejledning hos dem. dog tror jeg at jeg vil få mere ud af ansætte en personlig vejleder der bedre kan følge mig til punkt og prikke og der har tid uden for arbejdstiderne hvis jeg får brug for hjælp

Hvis dette er din holdning så er du meget langt fra hvor du gerne vil være. Og du har nok brug for en personlig coach mere end du aner. Og nej 1000kr om måneden for personlig coaching på den ene eller anden måde, er ikke dyrt - hvis coachen er god.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Kontakt PTCJ herinde. Han holder til i Århus.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Stop med at Piv over en pris før den er sagt , man kan aftale meget hen af vejen ..... Personligt kommer jeg nok lagt over de 1000 kr om måneden igennemsnit før jeg er færdig til konkurrence......

Find ud af hvad du vil med din træning, det handler jo ikke bare om et KVIK FIX .....
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (7)

Houd skrev:Hvis dette er din holdning så er du meget langt fra hvor du gerne vil være. Og du har nok brug for en personlig coach mere end du aner. Og nej 1000kr om måneden for personlig coaching på den ene eller anden måde, er ikke dyrt - hvis coachen er god.

Kan ikke se hvordan du ud fra min holdning, kan se hvor langt jeg er fra mit mål. Det må du gerne uddybe, hvis jeg forstod det rigtigt ;D . Jeg vil bare i bund og grund have en til at finpudse min træning, kost, søvn, posing og andet. så jeg kan nå mit mål. kan ikke se hvorfor det gør, at jeg har meget brug for en coach, men ja jeg er langt fra mit mål endnu uden tvivl, og det skal der self også gøres noget ved:D for mit vedkommende er 1000kr. Om måneden de næste 2 år plus ikke noget jeg har råd til, derfor jeg tænkte at man kunne dele det op i perioder :D

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster