Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Yes, jeg er ikke aleneKæmperen skrev:Jeg må også hellere selv komme på banen med et svar.
Jeg er til piercinger og ikke tusser.
I øjeblikket har jeg fire piercinger, men ligger med planer om at smide mere metal i kroppen til efteråret.
Tatoveringer har jeg altid været modstander af. Ved egentlig ikke hvordan det opstod.
Tror bare jeg syntes det var grimt da jeg var barn.
Jeg har dog set flere tusser der så godt ud efterhånden. Dog kunne jeg ikke forestille mig selv at få en lavet.
Men ellers som andre også har skrevet:
Piercinger: De kan fjernes
Tusser: Kan ikke fjernes (og dog med et større indgreb)

Jokeren har ret som altid. Er helt enig på det område. Tats er for lee (eller kan være). Men hader piercinger..Jokeren16 skrev:tatoos holder til mænd, men piercing er for piger, da de er for feminint selv med dyrehorn i næsen![]()
så stemte: tatoos

har selv fem tusser, en stav i patten og en i tungen! Og jeg har kun hørt godt om det fra damerne af 
Har også overvejet i tungen.. Har du gummikugler eller metalkugler i?Pude skrev:Begge delehar selv fem tusser, en stav i patten og en i tungen! Og jeg har kun hørt godt om det fra damerne af

Dingo skrev:Har også overvejet i tungen.. Har du gummikugler eller metalkugler i?Pude skrev:Begge delehar selv fem tusser, en stav i patten og en i tungen! Og jeg har kun hørt godt om det fra damerne af

Kan du sagtens. Det er jo bare at købe en seperat kugle (ikke alle der sælger kugler seperat) og så skrue den i. Hvis jeg skal have i tungen, så skal minimum den nederste være gummi, for at skåne tænderne mest muligtKæmperen skrev:Dingo skrev:Har også overvejet i tungen.. Har du gummikugler eller metalkugler i?Pude skrev:Begge delehar selv fem tusser, en stav i patten og en i tungen! Og jeg har kun hørt godt om det fra damerne af
Jeg var s.. ikke klar over at man kunne få gummikugler til tungepiercinger![]()
Jeg fik min tungepiercing lavet for små 11 år siden og har været glad for den fra dag 1.
Og ja, tøserne er vilde med det.

Dingo skrev:Kan du sagtens. Det er jo bare at købe en seperat kugle (ikke alle der sælger kugler seperat) og så skrue den i. Hvis jeg skal have i tungen, så skal minimum den nederste være gummi, for at skåne tænderne mest muligtKæmperen skrev:Dingo skrev:Har også overvejet i tungen.. Har du gummikugler eller metalkugler i?Pude skrev:Begge delehar selv fem tusser, en stav i patten og en i tungen! Og jeg har kun hørt godt om det fra damerne af
Jeg var s.. ikke klar over at man kunne få gummikugler til tungepiercinger![]()
Jeg fik min tungepiercing lavet for små 11 år siden og har været glad for den fra dag 1.
Og ja, tøserne er vilde med det.

Dingo skrev:Samme her! (med brystet) blev helt dizzy

Jacob skrev:Stemte begge dele.
Blæret at have en tus, hvis den betyder noget for den enkelte - tribals kan da også se godt ud, men skal satme aldrig have det. Dog vil jeg godt have en personlig tattoo.
Piercing vil jeg også godt have, en stav eller ring i pat-vorten, nok stav.

Yeps kun den ene.. og ingen tatoosKæmperen skrev:Dingo skrev:Samme her! (med brystet) blev helt dizzy
Du har kun den ene?

Jeg overvejer noget i den retning her, er det for meget?Goddess82 skrev:Jeg er helt sikkert også til at Mænd har tatoveringer frem for piercinger, synes der er noget frækt mandligt over det....lidt råt måske :-)![]()
Piercinger er ok til en hvis grænse

Dingo skrev:Jeg overvejer noget i den retning her, er det for meget?Goddess82 skrev:Jeg er helt sikkert også til at Mænd har tatoveringer frem for piercinger, synes der er noget frækt mandligt over det....lidt råt måske :-)![]()
Piercinger er ok til en hvis grænse
(advarsel: nogle vil måske finde billederne stødende...)
http://www.geocities.com/akramjfr/piercings.jpg
http://www.dfltattoos.com/justins%20ser ... %20012.jpg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster