Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kmc skrev:Med den indstilling bliver du ikke politimand... eller noget andet for den sags skyld.

StefanM skrev:Tror du ikke bare at du skulle lade være med at have ondt af dig selv, indse at en god uddannelse kræver arbejde og tage dig sammen?

Dingo skrev:Du tror ikke man skal læse et kompendie og bestå både en skriftlig og praktisk eksamen som fitnessinstruktør? (et erhverv man forresten yderst, yderst, YDERST sjældent kan leve af).
Du tror ikke der er boglige aspekter i at være politimand? Tror du at politimænd arbejder ligesom i CSI på kanal 5 ? Nej det er ikke det samme som at læse til ingeniør, men jeg kunne forestille mig der skal læses lidt for at forstå alle lovsamlinger osv.
Det kræver arbejde at få en uddannelse, uanset hvilken, men med den indstilling til skolen så når du vist ikke andet end kasseassistent i føtex. Måske salgsleder i en af afdelingerne, men der skal man også på skole og læser bøger. Ad.

Moestrup87 skrev:Uddannelsen til politibetjent at blevet lavet om til en professionsbachelor og du SKAL derfor have en gymnasiel uddannelse for at søge ind (I know, man også kan komme ind med relevant erhvervserfaring, men det lyder det heller ikke til at du har..)
Tror iøvrigt ikke politiet vil have en, der har sådan en indstilling til tingene. Sorry..
Spænd ballerne, tag en uddannelse og giv den gas!

michaelphelps skrev:Moestrup87 skrev:Uddannelsen til politibetjent at blevet lavet om til en professionsbachelor og du SKAL derfor have en gymnasiel uddannelse for at søge ind (I know, man også kan komme ind med relevant erhvervserfaring, men det lyder det heller ikke til at du har..)
Tror iøvrigt ikke politiet vil have en, der har sådan en indstilling til tingene. Sorry..
Spænd ballerne, tag en uddannelse og giv den gas!
Det er faktisk stort set lige meget hvad du har lavet inden du kom ind til politiet bare du har lavet et eller andet, der er 1000vis af muligheder.

dk95 skrev:skraldemand...

Mrjones skrev:dk95 skrev:skraldemand...
Det går ikk, de har lange arbejdstider, det er kedeligt

Hill skrev:kmc skrev:Med den indstilling bliver du ikke politimand... eller noget andet for den sags skyld.
+1
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis du er over 18 kunne du overveje at få aftjent din værnepligt - det har før kunnet rette op på en slatten holdning

michaelphelps skrev:Hill skrev:kmc skrev:Med den indstilling bliver du ikke politimand... eller noget andet for den sags skyld.
+1
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis du er over 18 kunne du overveje at få aftjent din værnepligt - det har før kunnet rette op på en slatten holdning
Du har vist ikke læst mit indlæg hvis du spørger om jeg er 18.
Jo, jeg bliver politimand hvis jeg sætter mig for det, spørgsmålet er bare hvordan, hvis jeg sætter mig for noget så gør jeg det 100%.
Desuden, den med at tage i militæret tror jeg at jeg vil gøre, men jeg skal jo lave et eller andet indtil da, jeg har tænkt mig at tage 3 år i militæret men jeg skal jo have et par år et eller andet sted før det, spørgsmålet er bare hvor.
Jeg gider ikke have begravet snotten i en bog fra 8-16, lave lektier fra 16-20 hver dag. Der skal fandme ske noget, derfor jeg vælger et arbejde som politimand, hvor det ikke blot er den daglige rutine, de vante triste omgivelser, man skal blive overrasket og ikke isolere sig fra samfundet og andre og blot leve i sin trygge osteklokke.
Er der nogen der har nogle relevante inputs eller er det bare børnehave stadiet hvor man ikke har noget at sige udover platte kommentarer der ingen som helst relevans har for topic?

michaelphelps skrev:Jeg gider ikke have begravet snotten i en bog fra 8-16, lave lektier fra 16-20 hver dag. Der skal fandme ske noget, derfor jeg vælger et arbejde som politimand, hvor det ikke blot er den daglige rutine, de vante triste omgivelser, man skal blive overrasket og ikke isolere sig fra samfundet og andre og blot leve i sin trygge osteklokke.

A Menace To Chicken skrev:Jeg håber sgu' du bliver panzer, Phelps, for det lyder til at du ville være for doven til at anholde mig, endsige eftersætte mig selvom jeg var på cykel og du var i patruljevogn.
Go for it.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster