Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

Pro-bodybuilding og roids

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Først, inden der er nogen der farer i flint, denne post handler ikke om nogen specifikke steroider eller om hvordan man tager dem, og der søges hellere ikke om hjælp til det eller andet ulovligt/banned.

Jeg sad lige og læste om Niel Armstrong og hans doping misbrug, og kom til at tænke på at det er fuldstændig bandlyst i alle former for sport undtagen pro-bodybuilding. Det er et tys tys emne men når det kommer til stykket, så sidder vi alligevel og klapper og hujer når vi ser et monster a la Ronnie Coleman på scenen og tildeler ham priser som mr. olympia.

Er det ikke lidt plat at man laver lovgivning på området og store skræmmekampagner, men alligevel vælger vi se den anden vej og tilmed uddele priser til den der er bedst krudtet?

Nu er sikkert nogen der vil påstå at de har gjort et helvedes arbejde alligevel selvom de er krudtet.... Bevares! men det har natural-bb'eren også!

Når vi nu er så skide oplyste på området omkring steroider etc. er det så ikke på tide at man bandlyser (mis)bruger langt væk fra konkurrencer?

Jeg har aldrig forstået om det er fordi man ikke kan spore lortet op til koncurrencen eller hvorfor?
Det er jo pisse indlysende at (se billedet) se at dette ikke er kommet alene vha lean beef og proteinpulver!
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du læste om Lance Armstrong :8

Reputation point: 0

Geografisk sted: vejen, 6600

Træner her: Vejen idrætscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00

Medink skrev:Du læste om Lance Armstrong :8

Nej...jeg læste om rummanden :^o
Brugeravatar

Public service kend din Armstrong :
Neil gik på månen
Louis spillede jazz
Lance kører på cykel

Óg til dine spørgsmål: nej og nej
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

Equus skrev:Public service kend din Armstrong :
Neil gik på månen
Louis spillede jazz
Lance kører på cykel

1. No shit!

2. Tak for dit bidrag!
Brugeravatar

Twisted skrev:Først, inden der er nogen der farer i flint, denne post handler ikke om nogen specifikke steroider eller om hvordan man tager dem, og der søges hellere ikke om hjælp til det eller andet ulovligt/banned.

Jeg sad lige og læste om Niel Armstrong og hans doping misbrug, og kom til at tænke på at det er fuldstændig bandlyst i alle former for sport undtagen pro-bodybuilding. Det er et tys tys emne men når det kommer til stykket, så sidder vi alligevel og klapper og hujer når vi ser et monster a la Ronnie Coleman på scenen og tildeler ham priser som mr. olympia.

Er det ikke lidt plat at man laver lovgivning på området og store skræmmekampagner, men alligevel vælger vi se den anden vej og tilmed uddele priser til den der er bedst krudtet?

Nu er sikkert nogen der vil påstå at de har gjort et helvedes arbejde alligevel selvom de er krudtet.... Bevares! men det har natural-bb'eren også!

Når vi nu er så skide oplyste på området omkring steroider etc. er det så ikke på tide at man bandlyser (mis)bruger langt væk fra konkurrencer?

Jeg har aldrig forstået om det er fordi man ikke kan spore lortet op til koncurrencen eller hvorfor?
Det er jo pisse indlysende at (se billedet) se at dette ikke er kommet alene vha lean beef og proteinpulver!

Lige som Lance, så når man ikke knaldet af Antidoping, så er man ikke skyldig, lige som Lance gik fri i så mange år, med alle tegnene og blev hyldet som en helt, Lance tog formodenligt lige så meget som Jay cutler på billedet.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Dengse skrev:
Twisted skrev:Først, inden der er nogen der farer i flint, denne post handler ikke om nogen specifikke steroider eller om hvordan man tager dem, og der søges hellere ikke om hjælp til det eller andet ulovligt/banned.

Lige som Lance, så når man ikke knaldet af Antidoping, så er man ikke skyldig, lige som Lance gik fri i så mange år, med alle tegnene og blev hyldet som en helt, Lance tog formodenligt lige så meget som Jay cutler på billedet.

Ja den er med på, og dog...
Nu ved ikke lige præcis hvilke doping midler man bruger i cykelsport udover epo og bloddoping(ved ikke om det er det samme)....
Men så vidt jeg har forstået uden at jeg gider at hænges op på det , så er det noget med at de sprøjter noget stads ind i kroppen i form af blod der har et forhøjet antal røde blodlegemer som gør at de bedre kan transportere ilt i kroppen.

Jeg kan forstå at høje forekomster af rødeblodlegmer kan være svært at udpege som doping.
MEN roids....hey hvis man testede folk jævntligt som man gør i cykelsport så tror jeg den skid er slået.
Uden at være ekspert på området så tror jeg at roids er meget nemme at spore.
Derfor har jeg en ide om at man simpelthen ignorere emnet i BB.
Brugeravatar

Twisted skrev:
Dengse skrev:

Ja den er med på, og dog...
Nu ved ikke lige præcis hvilke doping midler man bruger i cykelsport udover epo og bloddoping(ved ikke om det er det samme)....
Men så vidt jeg har forstået uden at jeg gider at hænges op på det , så er det noget med at de sprøjter noget stads ind i kroppen i form af blod der har et forhøjet antal røde blodlegemer som gør at de bedre kan transportere ilt i kroppen.

Jeg kan forstå at høje forekomster af rødeblodlegmer kan være svært at udpege som doping.
MEN roids....hey hvis man testede folk jævntligt som man gør i cykelsport så tror jeg den skid er slået.
Uden at være ekspert på området så tror jeg at roids er meget nemme at spore.
Derfor har jeg en ide om at man simpelthen ignorere emnet i BB.

Et af de meget brugte midler et Oxy som gir flere røde blodlægmer, lige som epo, det har enda tilnavnet fattigmands epo.
Noget andet som virkelig bliver brugt enormt meget er IGF-1, det er ganske svært at spore, en bekendt inden for cykelsporten har beskrevet lidt ang doser, og det var hørere doser end jeg nogensinde har hørt om inden for bodybuilding, det har været en del posetive test ang anaboler i cykelsporten igennem årerne, nu er det mest Peptider og slørrings midlet Alba-8 da man med de perparater kan snyde enhver doping test 30minutter efter man har taget sine peptider.

Offtopic - fuck hvor jeg elsker det billede af Jay Cutler som topicstarter poster - hans cuts i benet er fuldstændig surrealistiske. Virkelig en fed form han havde det år. Helt utroligt.

on topic.
Til info har testosterone suspension (hurtigtvirkende testosterone) en sporingstid på 1-3 dage. Anavar og winstrol som også er meget populære steroider har en sporingstid på max 3 uger. Så medmindre man ikke bliver testet regelmæssigt er det meget nemt at kører en masse hormoner i eksempelvis en periode op til en konkurrence og så "trappe ned" hvilket man så kan gøre op til 3 dage inden konkurrencen. Dvs. du kan som bodybuilder godt stille op i en "clean" konkurrence og teste negativ selvom du har givet den gas.

Jeg siger ikke hvad der er rigtig eller forkert, blot at det hurtigt kan blive mere kompliceret end i lige går og tror.
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for easy lives, pray to be stronger men.
Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

Morale er godt - dobbeltmorale er dobbelt så godt.

Folk vil se det, de ikke selv kan opnå. Derfor ser vi Tour de France og derfor ser vi bodybuilding. Én ting er, hvad vi udtrykker eksplicit (forargelse etc.), mens det er en anden ting, hvad vi gør implicit (følger med i bb-konkurrencer, cykelsport, køber merchandise etc.).

Folk er dobbeltmoralske.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Twisted skrev:
Neil gik på månen
Louis spillede jazz
Lance kører på cykel

1. No shit!

2. Tak for dit bidrag!

velbekomme
men for at være lidt mere konkret, så er der ikke nogen der gider kigge på naturals, de er ikke nær så store, hårde eller freaky, så den brede skare af bodybuilding fans har ikke nogen interesse i dem.

Desuden er der doping kontrol hos IFBB
fra punkt 12 i ifbb rulebook
http://www.ifbb.com/amarules/IFBBRulebo ... dition.pdf
12.1 Doping Controls:
Doping controls will be conducted, under the supervision of the IFBB Medical Commission, at all International Competitions. The testing will be governed by, and conducted pursuant to, the IFBB Anti-Doping Rules, which conform to the provisions of the World Anti-Doping Agency (WADA) Code.

12.2 Declaration:
As a participant in an International Competition, an athlete agrees to abide by the IFBB rules governing doping controls. Should an athlete be found guilty of an antidoping rule violation, the athlete agrees to accept whatever penalties or sanctions may be imposed pursuant to the IFBB Anti-Doping Rules. The athlete agrees that he or she may be provisionally suspended immediately the results of the “A” sample are known.
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

1990 Mr Olympia, AC, NPC USA/Nationals og North America var alle subject for drug tests. Needless to say, stod mange af de store navne 15-20 lbs lettere. Kedeligt år.
"Naturlig" bodybuilding er en joke alligevel. Der er et virvar af regler på tværs af adskillige federationer ift. testing og antal år krævet som doping fri. Der er mangel på regelmæssig testing af atleterne og man står derved og skal tage deres ord for lov, i en sport som ofte er præget af utrolig narcissisme. Selv i IFBB pro rækkerne hvor det er konsensus at alle og enhver er voldkrudtet op over begge ører, lyver atleterne så det halve kunne være nok - paradoksalt nok i et forsøg på at promote work ethics og forhellige egen arbejdsmoral som ofte er mangelfuld. "Sporten" er fordummende og fordærvende og kan møntes som den altoverskyggende grund til mange af stereotyperne omkring mænd der er ON, netop fordi der er grundlag for disse stereotyper i og med der aldrig har været mangel på udøvelse af komplet idioti indenfor IFBB rækkerne. Hvor mange er uddannede? (udover en halv shitty grade i "sports nutrition" etc) Hvor mange formår at formulere sig bare tilnærmelsesvist intelligent foran kameraet? De tæller endda et par mordere. Bertil Fox Myrdede hans tidligere forlovede og hendes mor. Craig Titus begik også et mord. Lad dem for alt i verden køre de hormoner og peptider de kan få fat i, så vi kan tune ind til mere freakyness. Pointen er at AAS, GH og IGF-1 er ligeså indoktrineret i professionel bodybuilding som mashed potatoes og ris og kylling er det. Førstnævnte gør en stor forskel, sidstnævnte i mindre grad. Intensiverer indtaget af førstenævnte, og sidstnævntes vigtighed forsvinder næsten fra ligningen. Det er selvsagt en smuk tanke, det kollektive boykot af krudtede bodybuildere og et utopisk mål om en blomstring af professionel clean bodybuilding, men det sker aldrig. WOW factor has become everything in physical culturismo.
Der er desuden homoseksuelle bodybuilding fans nok til selv at sponsorere sporten, såfald alle os "andre" smed interessen væk.

Billede
Liar Priest 400mg deca and a wee bit' o primo and you're good to go!
Sidst rettet af LilleLise 23. okt 2012, 14:47, rettet i alt 1 gang.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar

Reputation point: 822

Geografisk sted: San Quentin

Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00

Det billede af Cutler er i øvrigt mega godt :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Det billede af Cutler er i øvrigt mega godt :)

Et af de mest imponerende nogensinde. Stakkels Dexter.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar

Reputation point: 822

Geografisk sted: San Quentin

Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00

Yat3s skrev:Offtopic - fuck hvor jeg elsker det billede af Jay Cutler som topicstarter poster - hans cuts i benet er fuldstændig surrealistiske. Virkelig en fed form han havde det år. Helt utroligt.

on topic.
Til info har testosterone suspension (hurtigtvirkende testosterone) en sporingstid på 1-3 dage. Anavar og winstrol som også er meget populære steroider har en sporingstid på max 3 uger. Så medmindre man ikke bliver testet regelmæssigt er det meget nemt at kører en masse hormoner i eksempelvis en periode op til en konkurrence og så "trappe ned" hvilket man så kan gøre op til 3 dage inden konkurrencen. Dvs. du kan som bodybuilder godt stille op i en "clean" konkurrence og teste negativ selvom du har givet den gas.

Jeg siger ikke hvad der er rigtig eller forkert, blot at det hurtigt kan blive mere kompliceret end i lige går og tror.

Du siger noget ang. sporingstid, meeeeeen helt ærligt, nu er jeg personligt rent amatør hvad angår steorider, dog har jeg læst et sted at man efter en kur skal have kickstartet egenproduktion af diverse hormoner(tror det er hormoner, er ikke sikker)da disse kure skulle fuck ens system fuldstændigt op.
Tager man det med i betragtning så burde der være nogen alarmklokker der ringer et sted, man behøver ikke være naiv og kun test for illegal substances. Det ville være meget mærkeligt hvis allesammen havde en sygdom som slog deres system ud.
hvis man gjorde det jævntligt i de tungere klasser feks. dem der opstiller til olymipa titlen så er jeg ret sikker på at man hurtigt kunne reducere coleman til gadefejer og også cutler for den sags skyld. Noget helt andet, man ved jo godt hvem der går efter titlen, det er jo ikke sådan at man står med 99% nye deltagere hver gang, så det er egentlig meget nemt at teste dem.

Som nogen af de andre bruger skriver så, handler det nok i høj grad om penge, så mht det med moral er godt men dobbeltmoral er bedre er lige i øjet!

Ps.
Min personlige mening, ham Cutler er sgu for klam! Hans underarm er større end mit lår og jeg vejer 110 kg!
Det skal ikke forståes som om jeg er imod BB'er, jeg kan f.eks godt lide arnold i 70'erne selvom han også er krudtet.
Brugeravatar

Man kommer ikke op til pro-bodybuilding stadie unden doping.......that's it !
Yeah - Ubehageligt !!
Citat: Asbjørn Riis

Du kan se ind i MIN LOG her
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Torshavn (Færøerne)

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hans underarm er større end mit lår og jeg vejer 110 kg!

I så fald må du se lidt fjollet ud :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Equus skrev:
Twisted skrev:
Neil gik på månen
Louis spillede jazz
Lance kører på cykel

1. No shit!

2. Tak for dit bidrag!

velbekomme
men for at være lidt mere konkret, så er der ikke nogen der gider kigge på naturals, de er ikke nær så store, hårde eller freaky, så den brede skare af bodybuilding fans har ikke nogen interesse i dem.

Desuden er der doping kontrol hos IFBB
fra punkt 12 i ifbb rulebook
http://www.ifbb.com/amarules/IFBBRulebo ... dition.pdf
12.1 Doping Controls:
Doping controls will be conducted, under the supervision of the IFBB Medical Commission, at all International Competitions. The testing will be governed by, and conducted pursuant to, the IFBB Anti-Doping Rules, which conform to the provisions of the World Anti-Doping Agency (WADA) Code.

12.2 Declaration:
As a participant in an International Competition, an athlete agrees to abide by the IFBB rules governing doping controls. Should an athlete be found guilty of an antidoping rule violation, the athlete agrees to accept whatever penalties or sanctions may be imposed pursuant to the IFBB Anti-Doping Rules. The athlete agrees that he or she may be provisionally suspended immediately the results of the “A” sample are known.

Bevares!

En ting er at man nedfælder på papir at doping er bandlyst etc.
Men ham Coleman har hvis vundet 8 gange titlen som Mr Olympia og en masse andre konkurrencer.
det er sgu lidt underligt at der ikke er nogen der har studset over hans "form"....der må være nogen et sted i system der tager penge under bordet eller bare kigger den anden vej.

Han er dopet! ingen tvivl om det! Men alligevel belønner vi ham med titler og stikker al moral og lovgivning skrot op når det kommer til stykket.
Min point er bare at branchen er pilrådden!

Endnu et håbløst eksempel Jeff Willet....påstår hårdnakket at han aldrig har dopet sig. Mr. all-natural BB
Billede

Hold nu op!!!
Brugeravatar

8800 skrev:
Hans underarm er større end mit lår og jeg vejer 110 kg!

I så fald må du se lidt fjollet ud :)

ha ha ha...ja overdrivelse frem forståelse.. du ved.. :lol:
Brugeravatar

svabbi skrev:Man kommer ikke op til pro-bodybuilding stadie unden doping.......that's it !

Ja det er der noget om.... skulle man så ikke bare droppe lovgivning og dopingkontrol og bare kalde det et freakshow istedet.
Brugeravatar

I only drank SØDMÆLK on an regular basis..
Billede
Brugeravatar

Vi gider jo ikke se på de små naturlige fyre, de ved du også godt selv, ligesom du ikke i cykelsport vil se en eller anden hjælperytter som egentlig fik en 26. plads ende som vinder fordi alle andre blev testet positive? Det er jo ikke vildt at se en cykelrytter snegle sig op af bjergene. Der skal jo smæk på, ellers trækker det ikke nok seere, da det bliver alt for tæt på hvad der virker opnåeligt for en stor mængde mennesker.
Brugeravatar

Træner her: Fitness World
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Skinkelyn94 skrev:Vi gider jo ikke se på de små naturlige fyre, de ved du også godt selv, ligesom du ikke i cykelsport vil se en eller anden hjælperytter som egentlig fik en 26. plads ende som vinder fordi alle andre blev testet positive? Det er jo ikke vildt at se en cykelrytter snegle sig op af bjergene. Der skal jo smæk på, ellers trækker det ikke nok seere, da det bliver alt for tæt på hvad der virker opnåeligt for en stor mængde mennesker.

Personligt tror jeg mere det handler om at folket er VAN til at se freaky resultater og derfor føler sig mindre imponeret af clean atleter...

Elite cykelryttere, bb'er, styrkeløftere, vægtløftere osv. som er clean kan stadig præstere vilde resultater som er langt fra hvad er opnåeligt for langt de fleste mennesker hvilket især er grundet gener. (endnu mere grundet arbejds etik).

Tag eksempelvis Peter Olsen og Martin Faber med henholdsvis 275kg dødløft (uofficielt) og 290kg (officielt) og fortæl mig at folk synes det virker almen opnåeligt...
Alle løft RAW !!
-83kg Klasse - 82.85kg
(Stævne / Træning)
PR:
Squat 257,5kg / 260kg
Bænkpress 147,5kg / 142,5kg
Dødløft: 255kg / 255kg
Total: 660kg / 440,550 Wilks

Reputation point: 25

Geografisk sted: Næstved (Aalborg)

Træner her: HGVS
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 260.00
- Dødløft: 255.00

Fantastisk billede af Cutler, vanvittig form. Roids er bare en del af showet (sporten) om man vil. Proerne er jo også omvandrende reklamesøjler for kosttilskudsindustrien, så det er klart at penge er en stor del af forklaringen på hvorfor der ingen regelmæssige tests er. Alle lever af hinanden i den branche og ingen er interessede i regelmæssige tests, mindre (lettere) folk på scenen og mindre wow faktor. Folk vil se det ekstreme.
Brugeravatar

Lentz skrev:Tag eksempelvis Peter Olsen og Martin Faber med henholdsvis 275kg dødløft (uofficielt) og 290kg (officielt) og fortæl mig at folk synes det virker almen opnåeligt...

Jeg er ikke posterchild for specielt gode gener hvad angår styrke, men tak alligevel du prøver tydeligvis at smigre (som om du skulle få noget ud af det ? LOL)

Du kan fremhæve mig for min lave fedtprocent og altid gode humør, æres den som æres bør

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

Skinkelyn94 skrev:Vi gider jo ikke se på de små naturlige fyre, de ved du også godt selv, ligesom du ikke i cykelsport vil se en eller anden hjælperytter som egentlig fik en 26. plads ende som vinder fordi alle andre blev testet positive? Det er jo ikke vildt at se en cykelrytter snegle sig op af bjergene. Der skal jo smæk på, ellers trækker det ikke nok seere, da det bliver alt for tæt på hvad der virker opnåeligt for en stor mængde mennesker.

Ville du se mindre cykling, hvis de ikke var dopet??
Jeg tror også samligningen med cykelsport er lidt urimelig....
Nu får jeg sikkert høvl for denne bemærkning, men jeg betragter ikke BB som sport i traditionel forstand...hellere ikke golf for den sags skyld... men ikke desto mindre så er det jo intet mindre end fantastisk hvad folk kan opnå.
Jeg mener, hvad er der så fantastisk ved at pump sig op og krudte sig til et monster, for at vise det frem, når alle ved det er snyd.

Når det er sagt så er der intet fantastisk ved BB når man snyder sig til resultatet..ville coleman og cutler være Mr. olympia hvis de ikke var krudet?? og hvis krudt ikke fandtes?? Måske have scenen set fuldstændig anderledes ud!

Jeg tror stadigvæk vi ville se de samme deltagere og måske også vindere i tour de france selvom de ikke var dopet.
Brugeravatar

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Twisted skrev:

Nu får jeg sikkert høvl for denne bemærkning, men jeg betragter ikke BB som sport i traditionel forstand...hellere ikke golf for den sags skyld... men ikke desto mindre så er det jo intet mindre end fantastisk hvad folk kan opnå.
Jeg mener, hvad er der så fantastisk ved at pump sig op og krudte sig til et monster, for at vise det frem, når alle ved det er snyd.

Når det er sagt så er der intet fantastisk ved BB når man snyder sig til resultatet..ville coleman og cutler være Mr. olympia hvis de ikke var krudet?? og hvis krudt ikke fandtes?? Måske have scenen set fuldstændig anderledes ud!

Jeg tror stadigvæk vi ville se de samme deltagere og måske også vindere i tour de france selvom de ikke var dopet.

Ja, jeg ville se mindre cykling hvis ikke de var dopet, da doping vel god og vel udgør 8-10 % af hvad de yder (ret mig endelig hvis jeg tager fejl), og der derfor ikke vil være nær så meget wow faktor over det som tidligere beskrevet.

Idéen med den manglende moral er jo egentlig rigtig nok, men der er det ved det at der sgu nok er flere penge i det på den måde som det nu foregår. Og nej det er ikke alle der ved at stortset flertallet af pro'erne, indenfor de fleste sportsgrene er dopede op over begge øre, da branchen hårdnakket påstår, at der er rigeligt af dopingkontroller og så videre som bevis for at atleterne skulle være clean.
Dette betyder jo at en god portion seere, fans eller hvad vi nu kalder dem tror på at atleterne er clean og derfor også ser atleterne som forbilleder, eller bare som de freaks nogle vel er.
Brugeravatar

Træner her: Fitness World
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Peter Olsen skrev:
Lentz skrev:Tag eksempelvis Peter Olsen og Martin Faber med henholdsvis 275kg dødløft (uofficielt) og 290kg (officielt) og fortæl mig at folk synes det virker almen opnåeligt...

Jeg er ikke posterchild for specielt gode gener hvad angår styrke, men tak alligevel du prøver tydeligvis at smigre (som om du skulle få noget ud af det ? LOL)

Du kan fremhæve mig for min lave fedtprocent og altid gode humør, æres den som æres bør

Peter, du er alt for negativ over dine egne gener.
Dit stærkeste "gen" er dog din disciplin !!

275kg dødløft er der immervæk ikke mange der har lavet !
Alle løft RAW !!
-83kg Klasse - 82.85kg
(Stævne / Træning)
PR:
Squat 257,5kg / 260kg
Bænkpress 147,5kg / 142,5kg
Dødløft: 255kg / 255kg
Total: 660kg / 440,550 Wilks

Reputation point: 25

Geografisk sted: Næstved (Aalborg)

Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 260.00
- Dødløft: 255.00

Twisted skrev:

Folk vil se det overnaturlige. De vil se det ekstreme. Mange ser jo pro sport for at se umenneskelige præstationer.
I år var der 100.000 færre som så Tour de France i DK gennemsnitlig pr. etape. Årets tour er af nogle omtalt, som værende den reneste tour i mange år (på nær F. Schleck, bevares). Dette smittede af på præstationerne - På tourens bjergetaper, var der sammenlignet med tidligere, ikke ligefrem megen aktivitet. Mange gider tydeligvis ikke se cykling, hvis ikke de kan se præstationer ala Indurain, Pantani, Ullrich, Armstrong og Floyd Landis. På samme måde er det med pro bodybuilding, dog bare i langt større grad. Det ekstreme er fascinerende for publikum og vanedannende.
SONNE IS SHINING AND SO ARE YOU
Brugeravatar

Reputation point: 395

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 227.50