Se Ronnie coleman her til NPC 1991 Nationals Heavyweight Championship:
(Filmen - tryk her)
Og så her til Mr. Olympia:
Eller Greg Kowacs:
Er det bare dårlige billeder eller hvad?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

:shock:

Matt skrev:Han så sgu pænere ud dengang

Misterhamper skrev:Var Coleboy ikk' på steroider dengang i '91?:shock:
Eller var hans forbrug bare ikke så stort?

Man skal tænke på, at uden prohormoner som hgh, igf osv. er det umuligt at blive mr. olympia-størrelse, altså normale AAS kan ikke gøre det alene.

GoingBiG skrev:Man skal tænke på, at uden prohormoner som hgh, igf osv. er det umuligt at blive mr. olympia-størrelse, altså normale AAS kan ikke gøre det alene.
HGH, IGF er ikke pro-hormonor.
retter det så

J-S-O skrev:Er det kun mig der synes Ronnie Coleman havde en flot form tilbage i 91?

Bjørnen skrev:Om det passer eller ej gør ingen forskel M skal brændes, de siger simpelthen så mange dumme ting at det ikke er værd at trykke på brugt toiletpapir.

Bjørnen skrev:Der er nogle dejlige damer, men deres journalistik er simpelthen for overfladisk, da især når de siger sådan noget lort. Det er meget muligt at det passer, men derfor er det stadig hamrende overfladisk og intetsigende.
Seriøst se de ben der![]()
Jay Cutler all the way!

Seriøst se de ben der
Jay Cutler all the way!

J-S-O skrev:Seriøst se de ben der
Jay Cutler all the way!
Se hans højre triceps

Bjørnen skrev:Om det passer eller ej gør ingen forskel M skal brændes, de siger simpelthen så mange dumme ting at det ikke er værd at trykke på brugt toiletpapir.
Jeg har også hørt at det går hårdt ud over leddene.
Folk griner ad ham på gaden og klapper ad ham på scenen.
Personligt synes jeg han har det vildeste fysik overhovedet.

Jeg ved det er off-topic, men da snakken alligevel går lidt på steroider, så kunne jeg da godt tænke mig at høre om der var nogle der vidste om der er hold i rygterne om Klaus Riis er blevet testet positiv for krudt?
Det kunne måske også interesse Lassah, da jeg så han havde et displaybillede af ham...

J-S-O skrev:Jeg ved det er off-topic, men da snakken alligevel går lidt på steroider, så kunne jeg da godt tænke mig at høre om der var nogle der vidste om der er hold i rygterne om Klaus Riis er blevet testet positiv for krudt?
Det kunne måske også interesse Lassah, da jeg så han havde et displaybillede af ham...

BodyBlom skrev:Har hørt lidt om at farmands protein-pulver ikke skulle være helt godkendt i danmark

BodyBlom skrev:Min personlige mening, så tror jeg sku han har taget det. Se på alle de danske proffessionelle af samme størrelse, de tar da også krudt
Det er meget populært at man 5 år før en konkurrance, skyder steorider de første 3 år og så de sidste 2 år kører man PCT for at vedligeholde og for at få doping stofferne ud af kroppen igen.

J-S-O skrev:Jeg ved det er off-topic, men da snakken alligevel går lidt på steroider, så kunne jeg da godt tænke mig at høre om der var nogle der vidste om der er hold i rygterne om Klaus Riis er blevet testet positiv for krudt?
)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster