Det er ikke specielt godt det her.
Det hjælper lidt at vide hvilket niveau i er på, folkeskole, gym eller? Hvad er jeres præcise problemformulering? Det er utroligt rodet det i spørg om, f.eks "
1) Hvor mange gange om ugen er det nødvendigt at træne?" Kommer meget an på hvad målet og udgangspunktet er! I skal definere jeres opgave meget mere klart. jeres spørgsmål er umulige at svare ordentlig på. Hvad skal i desuden bruge svarene til? Hvordan skal de indgå i jeres opgave?
Giver lige eksempler på hvorfor det er lidt svært at svare på spg.
1) Hvor mange gange om ugen er det nødvendigt at træne?
Kommer an på udgangspunkt. min. 2 gange hvis man er helt nybegynder, 3 er dog at foretrække.
2) Hvor mange sæt og reps?
Helt umuligt at svare på. I gang afhængigt af målet, og niveau, og tidspunkt. Det er variabler man kan manipulere som man vil. Ikke nogen endegyldig regel.
Hvis man endelig skal dele det lidt op er de højere reps mere til hypertrofi og de lavere til styrke, groft stillet op.
3) Er kosttilskud nødvendigt?
ift. hvad?
Men umiddelbart vil jeg sige nej, det kan dog gøre en del ting mere praktisk.
4) Hvor meget betyder kosten?
En del. Hvilket svar vil i have på sådan et spg.? et procent tal, ja eller nej?
5) Er det nødvendigt med en instruktør?
Kan det være hvis man vil lære nogle af de store øvelser ordentligt, eller hvis man ikke selv gider sætte sig ind i tingene.
6) Hvad med doping?
Hvad med det?
7) Hvor gammel skal man være, før kroppen er klar til træning?
Min holdning 0 år. Det skal som altid tilpasses til det niveau personen er på, og det er sjovt nok ikke stryketræning de vil komme til at lave
8) Hvordan får man hurtige resultater, på bedst mulige måde?
Ordentlig træning, restitution, og mad. Eller doping
9) Hvilke bivirkninger er der ved kosttilskud?
Kommer an på hvilke man tager, der findes mere end et kosttilskud
10) Hvordan får man den stærkeste?
Stærkeste?
Det er gået lidt stærkt så hvis en del af det ikke giver nogen mening er det derfor

I har en del at arbejde med, og det virker til at det er gået lidt hurtigt ;)?