Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skyprey skrev:Min kammerat ringede til mig og spurgte om jeg havde læst avisen, jeg svarede nej og spurgte hvorfor, og så siger han jeg skal stoppe med at take skaes fordi protein er pisse farligt?
Nu har jeg søgt på nettet men kunne ikke finde artiklen, hvad er det for noget han ævler om og hvad går det ud på?

skyprey skrev:Min kammerat ringede til mig og spurgte om jeg havde læst avisen, jeg svarede nej og spurgte hvorfor, og så siger han jeg skal stoppe med at take skaes fordi protein er pisse farligt?
Nu har jeg søgt på nettet men kunne ikke finde artiklen, hvad er det for noget han ævler om og hvad går det ud på?

Comedian skrev:Slap nu af. Det er jo ikke fordi at det er kreatin eller lignende.

danielhansen13 skrev:Comedian skrev:Slap nu af. Det er jo ikke fordi at det er kreatin eller lignende.
Er der noget farlig ved kreatin da?

cots skrev:Ryger du en cigaret sker der nok ikke noget
lidt det samme er med spiritus,sukker osv-det samme gælder protein
hvis du hver dag fylder dig med det har det nok ikke den bedste virkning
på den lange bane-men du spørger nok det forkerte sted- spørg på nærmeste værthus om
øl er farligt i store mængder så får du nok samme svar som du får på protein her

Kasperjv skrev:cots skrev:Ryger du en cigaret sker der nok ikke noget
på den lange bane-men du spørger nok det forkerte sted- spørg på nærmeste værthus om
øl er farligt i store mængder så får du nok samme svar som du får på protein her
.... det er heller ikke farligt hver eneste dag hele dit liv... det er en liter mælk heller ikke.. din sammenligning .... no comment.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

cots skrev:Kasperjv skrev:cots skrev:Ryger du en cigaret sker der nok ikke noget
.... det er heller ikke farligt hver eneste dag hele dit liv... det er en liter mælk heller ikke.. din sammenligning .... no comment.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster