Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1436
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1434

Følg bodybuilding.dk på

RÅDDENT F**KING KØD!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Det var da fucking utroligt.

Vi har købt ind for flere hundrede kroner bøfferi 2 kg's pakker. Vi skulle have haft 1 kg til aftensmad, så jeg ompakker det overskydende til en 1kg's pose som jeg putter i fryseren. I kender godt, at vaccumpakket kød godt kan have en "forholvist slem" lugt, liiige når man pakker det ud, så derfor tænkte jeg ikke synderligt meget over det. Nu er bøfferne så stegt, og de er mildest talt uspiselige. Min lillesøster åbnede døren og spurgte "HVAD FUCK ER DET DER STINKER?!?!?!" - Det er sket før, og jeg er efterhånden sindssygt irriteret over det. Hvordan plejer I at gøre - Møde op der, hvor i købte jeres kød, med kødet i en plastikpose og forlange at få sine penge tilbage, eller glemmer det?

//Fucking furious Andreas

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er aldrig sket for mig, enten gør du noget forkert eller lader det ligge for længe?
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Du putter dit kød i en pose, og tager ned til slagteren hvor det er købt. Det er ideelt hvis du har kvitteringen med, men hvis du ikke har den så tag afsted alligevel. Enhver slagter vil ombytte kødet hvis det er dårligt.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: State of Denmark

Træner her: Fitness World Køge

Logbog: Ingen logbog

Du ska søger for at det kød du har købt IKKKE har været frosset ned før.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

JB skrev:Er aldrig sket for mig, enten gør du noget forkert eller lader det ligge for længe?

Jeg fryser det ned lige så snart jeg er kommet hjem. Der skal godt nok gå langt tid før det bliver råddent mens det er frossent.

Desuden kigger jeg altid på om det har været frosset før og nu er optøet, jeg er klar over at man ikke kan fryse det 2 gange.

Styrkeliste

andreas7074 skrev:Det var da fucking utroligt.

Vi har købt ind for flere hundrede kroner bøfferi 2 kg's pakker. Vi skulle have haft 1 kg til aftensmad, så jeg ompakker det overskydende til en 1kg's pose som jeg putter i fryseren. I kender godt, at vaccumpakket kød godt kan have en "forholvist slem" lugt, liiige når man pakker det ud, så derfor tænkte jeg ikke synderligt meget over det. Nu er bøfferne så stegt, og de er mildest talt uspiselige. Min lillesøster åbnede døren og spurgte "HVAD FUCK ER DET DER STINKER?!?!?!" - Det er sket før, og jeg er efterhånden sindssygt irriteret over det. Hvordan plejer I at gøre - Møde op der, hvor i købte jeres kød, med kødet i en plastikpose og forlange at få sine penge tilbage, eller glemmer det?

//Fucking furious Andreas

Hey champ.

Har arbejdet i slagteren hos Føtex.

Generelt så vil du nok opleve at dit køb vil blive erstattet, eller du kan vælge og få pengene tilbage som produktet har kostet. Selvom du ikke har en bon, kommer dog meget an på hvor det er henne. Kunne godt forestille mig, at butikker som netto, fakta mm. ikke tillod det uden bon, da de ikke er så afhængige af servicen overfor kunderne.

Men prøv alligevel og gå ned med kødet, forklar dem situationen og se hvad der sker. Men du skal ikke regne med mere end erstatning af dit kød.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Wow ro på, du lyder som om der er nogen der bevidst har solgt dig dårligt kød. Der sker jo desværre produktionsfejl ind imellem, især ved masseproduktion. Det lyder som en defekt som butikken ikke havde mulighed for at opdage medens varen befandt sig i butikken.

Jeg har selv erfaring fra butiksfaget (føtex) og hvis der kom en kunde ned, uden kødet, og forklarede situationen stille og roligt, så ville jeg ikke tøve et sekund med at give en ny vare eller pengene tilbage.
Hvis kunden kom og råbte og skreg og skabte sig så ville jeg stadig give samme service, men jeg ville fandme få ødelagt min dag.

Tag du ned (med kød eller ej, up to you) og forklar din sag ganske pænt og roligt, så skal du nok få et resultat.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Tag du ned (med kød eller ej, up to you) og forklar din sag ganske pænt og roligt, så skal du nok få et resultat.

Og dette kan ikke understreges nok, der er intet værre en sure fucktards af en kunde, som kommer med deres "min ret min dit og mit dat" pis op i hovedet på en.

Jeg oplever dem hver evig eneste dag, og jeg gider ikke hjælpe dem.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Bone-14 skrev:

Og dette kan ikke understreges nok, der er intet værre en sure fucktards af en kunde, som kommer med deres "min ret min dit og mit dat" pis op i hovedet på en.

Præcis. Flinke folk der kommer med deres reklamation på en pæn måde kommer meget længere i min bog. Jeg ved ikke hvad det er folk tror de får ud af at skabe sig som babyer.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
Bone-14 skrev:

Præcis. Flinke folk der kommer med deres reklamation på en pæn måde kommer meget længere i min bog. Jeg ved ikke hvad det er folk tror de får ud af at skabe sig som babyer.

Sådan har jeg også altid haft det. Folk, der ikke forventer dit og dat får... dit og dat.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Det er jo ikke fordi, jeg ville gå ned og skrige af ham der står i butikken ;) - Det er bare semi-træls at få smadret et (ellers) godt måltid pga. råddent kød.

Jeg vil selvfølgelig tiltale personalet pænt, da de ikke bærer skylden (Det er der højst sandsynligt ingen der gør) Hopefully.

Det er bare efterhånden en del gange det er sket.

Tak for svarene.

EDIT: Jeg synes bare det er mærkeligt at begge pakker bøffer var fordærvet, hvis det kun var én af dem var det nok et sammentræf. Men to :(

Styrkeliste

hvis du har købt i Netto skal du have bon hvis du vil forvente noget som helst. Jeg kom sidst med en is der var en måned for gammel, jeg havde købt det en time inden, det rørte dem ikke.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 152.00
- Dødløft: 182.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online