Mike2468 skrev:Jeg hader sådanne programmer, endnu et godt produkt -endda mit favorit produkt bliver taget af markedet begrund af de idioter.... (thermogenic diet formula)
angående hende den fede.... Kvinde som piver over bivirkningerne hun fik med TP, så må hun sku tage sig sammen og lære lidt om factsne inden hun æder Efedrin piller.
Sorry hvis jeg lyder vred, men jeg er snart træt af de her programmer som skal prøve at sprede deres latterlige budskaber.
Jeg synes godt man kan holde en sober tone, uden at kalde folk for fede kælling og hvad har vi ellers. Det er tydeligtvis ikke kun hende der piver
Jeg er dog enig i at disse sensations-journalistiske programmer skal tages med et gran salt. Hvis man har bestemt sig for at tjene sine penge i kosttilskudsbranchen, så er det selvfølgelig naturligt at man forsøger at sælge det som der er en efterspørgsel efter, og som stadigvæk holder sig indenfor lovgivningen. At man så en gang imellem kommer i klemme når lovgivningen strammes hist og her, det er jo så bare den chance man må tage.
Dog synes jeg det er flot, at folk her i tråden underspiller de potentielle bivirkninger ved kosttilskud med koffein og efedrin (eller varianter heraf), bare fordi deres personlige erfaringer er at der er tale om harmløse produkter.
Jeg er udemærket klar over at langt de fleste slipper afsted med at bruge Thermo Power og lignende produkter, men der er altså en potentiel risiko som man skal være opmærksom på. Har man blodtryksproblemer, svage blodkar, aneurismer, udokumenterede hjerte-rytme forstyrrelse eller andre underliggende problemer, så KAN det altså ende galt, hvis man indtager disse produkter. Det er jo netop derfor det fra tid til anden GÅR galt.
Det gør selvfølgelig ikke produkterne til det arsenik, men produkter med en risiko-profil som ved Thermo Power, bør enten ikke sælges på det danske marked, eller også bør der gøres opmærksom på de potentielle risici, ganske som man gør det ved cigaretter.