Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Storfod skrev:Er ungdommen så fuck'd i dag, at de ikke kan finde ud af at bruge en opvaskebørste og lidt opvaskemiddel + varmt vand??

nicolajbnielsen skrev:handler ikke om at jeg er for doven til at rengøre den efter brug eller at det er, men jeg har ikke muligheden for det på mit gymnasie.. når jeg kommer hjem 7-8 timer efter er den ofte helt sticky og er derfor nød til at bruge yderligere unødvendig tid på at få det væk, hvilket kan være noget af en kamp. tak for svarene

ZinK_ skrev:nicolajbnielsen skrev:handler ikke om at jeg er for doven til at rengøre den efter brug eller at det er, men jeg har ikke muligheden for det på mit gymnasie.. når jeg kommer hjem 7-8 timer efter er den ofte helt sticky og er derfor nød til at bruge yderligere unødvendig tid på at få det væk, hvilket kan være noget af en kamp. tak for svarene
Hvorfor går du så ikke ud og skylder den 2-3 gange efterfølgende? Problem solved, har selv samme "lange" dage som dig... ?

nicolajbnielsen skrev:handler ikke om at jeg er for doven til at rengøre den efter brug eller at det er, men jeg har ikke muligheden for det på mit gymnasie.. når jeg kommer hjem 7-8 timer efter er den ofte helt sticky og er derfor nød til at bruge yderligere unødvendig tid på at få det væk, hvilket kan være noget af en kamp. tak for svarene

DonKahle skrev:Køb en ny til hver træning, det gør Phil Heath.

Armstrong-Lance skrev:nicolajbnielsen skrev:handler ikke om at jeg er for doven til at rengøre den efter brug eller at det er, men jeg har ikke muligheden for det på mit gymnasie.. når jeg kommer hjem 7-8 timer efter er den ofte helt sticky og er derfor nød til at bruge yderligere unødvendig tid på at få det væk, hvilket kan være noget af en kamp. tak for svarene
Lige efter:
Toilet -> vand -> skylde
Hjemme:
Hjem -> rengøre -> tørre
Tænk at man opretter et topic, fordi man ikke kan finde ud af at rengøre en shaker!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster