Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kathe skrev:Jeg plejer at lade der gå 1min. til halvandet. Men så idag kommer der en fyr hen til mig i træningscentret og siger at jeg skal cutte det ned til 30sek. og hvis jeg ikke gør det sådan får jeg ikke noget ud af det, for går der 1 min. til halvandet slapper man for meget af.
Så det vil jeg egentlig også gerne have bekræftet/afkræftet.

toto_G4M3R skrev:Jo længere pauser du holder - jo større hypertrofi (muskel opbygning)
Jo kortere pauser du holder - jo større styrke

wrong.toto_G4M3R skrev:Jo længere pauser du holder - jo større hypertrofi (muskel opbygning)

og savler.
kathe skrev:Tak for gode svar. Jeg stod og lavede dumbell curls da han sagde det. Det er vel det der menes med basis øvelser, de "små" øvelser?
Jeg overvejer også at skifte center fra FW, for mange fyre der snakker sjofeltog savler.

kathe skrev:Tak for gode svar. Jeg stod og lavede dumbell curls da han sagde det. Det er vel det der menes med basis øvelser, de "små" øvelser?
Jeg overvejer også at skifte center fra FW, for mange fyre der snakker sjofeltog savler.

s0enice skrev:kathe skrev:Tak for gode svar. Jeg stod og lavede dumbell curls da han sagde det. Det er vel det der menes med basis øvelser, de "små" øvelser?
Basisøvelser er i min optik: Squat, dødløft og bænkpres.

kathe skrev:s0enice skrev:kathe skrev:Tak for gode svar. Jeg stod og lavede dumbell curls da han sagde det. Det er vel det der menes med basis øvelser, de "små" øvelser?
Basisøvelser er i min optik: Squat, dødløft og bænkpres.
Eeeej my bad, jeg mener selvfølgelig bare "små" øvelser. Hva kalder man så denne 'kategori'?

Alex789 skrev:toto_G4M3R skrev:Jo længere pauser du holder - jo større hypertrofi (muskel opbygning)
Tror du mener omvendt

toto_G4M3R skrev:Alex789 skrev:toto_G4M3R skrev:Jo længere pauser du holder - jo større hypertrofi (muskel opbygning)
Tror du mener omvendt
sorry!!! min fejl... Naturligvis omvendt!!!!!!

Animal skrev:toto_G4M3R skrev:Alex789 skrev:toto_G4M3R skrev:Jo længere pauser du holder - jo større hypertrofi (muskel opbygning)
Tror du mener omvendt
sorry!!! min fejl... Naturligvis omvendt!!!!!!
Det er stadig alt for firkantet.

kathe skrev:Jeg overvejer også at skifte center fra FW, for mange fyre der snakker sjofeltog savler.

A Menace To Chicken skrev:kathe skrev:Jeg overvejer også at skifte center fra FW, for mange fyre der snakker sjofeltog savler.
.. skift til et SL-center, så skal det nok bedre sig.

kathe skrev:A Menace To Chicken skrev:kathe skrev:Jeg overvejer også at skifte center fra FW, for mange fyre der snakker sjofeltog savler.
.. skift til et SL-center, så skal det nok bedre sig.
Hvor læser jeg om det? For når jeg googler kommer der ikke noget frem![]()
Ej, jeg er sku en pige med humor, jeg kan godt grine af sjofle jokes, men det bliver sku for meget når man får komplimenter på ens rød og bliver inviteret ned i omklædningsrummet efter træning. Så synes jeg vi overskrider når grænsen, når man tænker på jeg træner fast i centret 5 gange ugentligt med de samme mennesker.

toto_G4M3R skrev:

Killuminati2011 skrev:Forstår ikk i anbefalder ham at køre 1-3 min mellem setsne, jo hvis det store øvelser, men øvelser som biceps,nakke,triceps,skulder, og læg, synes jeg ikke skal ligge over 1 min, så får du for lidt ud af din træning, bare min mening.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster