til folk der mangler noget motivation, det er en kanon vid. synes denne film kan få enhver ned i jernhulen og pumpe lidt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rasmus Ladefoged skrev:Ronnie Coleman er jo bar coolest
Elsker hans styrke og "lightweight!" efter løft som meget få ku gøre. Hans attitude er god, han virker som han gider træne, mens det jeg har set med Cutler feks, mere virker som han ikk gider..

Niels1 skrev:Haha, jeg er helt enig med jer to, han ser så emo ud når han sidder og cykler i centret. Men på hans hjemmeside lyder han til at have været en glad mand hele sit liv

YoungBudd skrev:Nu har jeg ikk besøgt hans hjemmeside, men passer det ikke, at han er politimand?
I så fald..... boy, I don't want him chasing me
Andet info jeg også har hørt om ham, er, at han løfter 110 kg. i dumbell curls? O.o

S.K skrev:YoungBudd skrev:Nu har jeg ikk besøgt hans hjemmeside, men passer det ikke, at han er politimand?
Andet info jeg også har hørt om ham, er, at han løfter 110 kg. i dumbell curls? O.o
Se hans film: Ronnie Coleman - The Unbelievable. Så ser du ham i uniform og på arbejde.

AndersHauberg skrev:S.K skrev:YoungBudd skrev:Nu har jeg ikk besøgt hans hjemmeside, men passer det ikke, at han er politimand?
Se hans film: Ronnie Coleman - The Unbelievable. Så ser du ham i uniform og på arbejde.
Btw, den film; The Unbelievable, er den hver at anskaffe sig?

TheFatboy skrev:AndersHauberg skrev:S.K skrev:YoungBudd skrev:Nu har jeg ikk besøgt hans hjemmeside, men passer det ikke, at han er politimand?
Btw, den film; The Unbelievable, er den hver at anskaffe sig?
Du kan se den her på sitet
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?t= ... ght=bbfilm

Bay skrev:Havlik er nok fyren med den fedeste fysik ever =D>

TheFatboy skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Ronnie Coleman er jo bar coolest
Elsker hans styrke og "lightweight!" efter løft som meget få ku gøre. Hans attitude er god, han virker som han gider træne, mens det jeg har set med Cutler feks, mere virker som han ikk gider..
Ja, det virker for ham som om det hele bare er slid og slæb, og at hans livsstil er hård...

Smeden skrev:Efter at have sammenlignet Ronnies rows og hans rekord-swole ryg, burde diskussionen om BB row teknik vist være begravet![]()
Hvad squatter han der hvor han har dragt på?

Smeden skrev:Efter at have sammenlignet Ronnies rows og hans rekord-swole ryg, burde diskussionen om BB row teknik vist være begravet![]()

schulz skrev:
Han kører bedre row teknik end 95 % af folk herinde.

Moqensen skrev:schulz skrev:
Han kører bedre row teknik end 95 % af folk herinde.
Du må da have travlt med at besøge danmarks centre, hvis du ved at 95 % af bb.dk har ringe teknik i rows![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster