Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PK89 skrev:shit... han skal fandme cutte procenter af hvis han bare vil i nærheden af sin gamle form... han er slet ikk trimmet overhovedet

PK89 skrev:shit... han skal fandme cutte procenter af hvis han bare vil i nærheden af sin gamle form... han er slet ikk trimmet overhovedet

J.L.N. skrev:Hvem er Dave Polumbo?

Centopani skrev:J.L.N. skrev:Hvem er Dave Polumbo?
Google.dk
Det er godt nok en skam, hvis hans plan stadig er at stille op til Mr. O.

Spo skrev:Det sidste billede er godt nok vildt, utroligt han kunne ende sådan,
Men ja det er virkelig tydeligt på det øverste at hans venstre side er færdig, ingen lat eller triceps i sigte.
Hans waist er også enormt

J.L.N. skrev:Lat'en, nærmere, latissimus dorsi, sidder på den "øvre" del af ryggen, ude i siderne. Det er latissimus der giver "V-formen."
.. Lidt off-topic, trænes lat'ten ikke bare ved forskellige ryg øvelser ?...
Dinsen skrev:J.L.N. skrev:Lat'en, nærmere, latissimus dorsi, sidder på den "øvre" del af ryggen, ude i siderne. Det er latissimus der giver "V-formen."
Tusind tak for det hurtige svar.. Lidt off-topic, trænes lat'ten ikke bare ved forskellige ryg øvelser ?...

J.L.N. skrev:Lat'en, nærmere, latissimus dorsi, sidder på den "øvre"
Den trænes ved mange øvelser. Pull-ups, chin-ups, pulldowns, pullovers, osv osv. Brug evt. sidens øvelsesguide til at finde øvelser der træner latissimus dorsiDen finder du øverst i den sorte linje under "Øvelser."
... Det skal jeg gøre

J.L.N. skrev:Og han er trods alt 8 gange Mr. O, så hav lidt respekt for manden, og en smule medfølelse

Moqensen skrev:J.L.N. skrev:Og han er trods alt 8 gange Mr. O, så hav lidt respekt for manden, og en smule medfølelse
Du skrev lige selv R.I.P Ronnie Coleman

rallen skrev:Han gør det jo ikke fordi han vil vinde - han gør det udelukkende fordi han kan lide at stille op og stå på scenen og at i kan forvente han skal kunne konkurrere med toppen når han er på den dårlige side af de 45 år, tror efterhånden der har været nok kommentarer i diverse tråde på hvor dårlig form big ron er kommet i. :O)
Ja, jeg forstår heller ikke selv hvorfor han stiller op, hans fysik er fucked

J.L.N. skrev:Hvordan er du kommet på den idé at jeg whiner lige pludselig?
Og han er trods alt 8 gange Mr. O, så hav lidt respekt for manden, og en smule medfølelse

essensen skrev:J.L.N. skrev:Hvordan er du kommet på den idé at jeg whiner lige pludselig?Og han er trods alt 8 gange Mr. O, så hav lidt respekt for manden, og en smule medfølelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster