Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1323
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

Roskilde tråden

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvorfor pokker har vi ikke sådan en? Det skal man da have.

Hvem kommer til Roskilde festivallen i år?
Har du været der før?
Hvem glæder du dig mest til at se?
Hvem skal du af sted med osv. osv. Kom med det for pokker Billede

Jeg skal selvfølgelig af sted. Det bliver mit 1. år på festivallen, og jeg bliver ledsaget af 5-6 gutter fra gymnasiet + lidt lokale venner. Det er så vidt, jeg lige ved, kun 1 af dem der har været der før.

Jeg glæder mig helt vildt til at se In Flames Billede

Udover det bliver hovednavnene for mig: Volbeat, Jøden, Suspekt og masser af vodka.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har ikke været der før, og skal heller ikke til det. Festivaler er ik lige mig, men 2 dage i rup kan nu være fedt nok.

In Flames siger du. Fedt :twisted: Totalt yndlings tænings musik; Reflect The Storm :twisted:
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Reputation point: 0

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

3 år i træk - ingen sommer uden roskilde!!

glæder mig egentlig mest til trentemøller..! så der selvfølgelig også suspekt, som man lige må høre for gamle dages skyld :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

2. år for mit vedkommende, og jeg glæder mig som et lille barn :mrgreen:

Spilleplanen er netop blevet offentliggjort, og jeg kan simpelthen ikke udskælde nok galle over, at Red Hot Chili Peppers og Tiestö spiller samtidig. Det er bare ikke godt nok :evil: Ydermere når jeg kun at se 1 time af Katatonia før In Flames går på, hvilket også lægger en dæmper på begejstringen.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

også mit 2. år :) skal der over med 4-5 gutter, så det skal nok blive hyl..

Glæder mig mest til(tilfældig rækkefølge): Volbeat, John legend, Trentemøller, Tiestö, Suspekt, arctic monkeys, Nephew, Red Hot chilipeppers, Basement jaxx, Muse..

Men er nu godt sur over at Arctic monkeys, Muse og basement jaxx ligger sidst om søndagen, dem regner jeg ikke med at få set da jeg bliver nødtil at tage hjem pga. arbejde mandag, hvilket arctic monkeys os gjorde sidste år :evil:
Jonathan gir aldrig op !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Fitness Master Hobro

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 90.00

Karl Æg skrev:2. år for mit vedkommende, og jeg glæder mig som et lille barn :mrgreen:

Spilleplanen er netop blevet offentliggjort, og jeg kan simpelthen ikke udskælde nok galle over, at Red Hot Chili Peppers og Tiestö spiller samtidig. Det er bare ikke godt nok :evil: Ydermere når jeg kun at se 1 time af Katatonia før In Flames går på, hvilket også lægger en dæmper på begejstringen.

Nej det er da super dårlig planlagt af dem #-o
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Har været der de seneste 3 år, i protest over det fesne program har jeg droppet det i år. Queens of the sone age er det eneste jeg ærgrer mig lidt over at gå glip af. Og mon ik os Red hot giver den gas. Overvejer at tage den over hegnet og hygge lidt med under opvarmningen..

S.K: Kan man vide det uden at have prøvet det? Det med dårlig hygiejne, non-stop druk osv er heller ikke mig, men stemningen på Roskilde er nu alligevel noget specielt..

Kommer desværre ikke da jeg TROEDE jeg skulle på arbejde :\

Men har set In Flames live og jeg ka fanme love dig/jer der er noget at glæde sig til! :twisted:

Tjek det her: http://www.youtube.com/watch?v=Zl4RcnKMf3s

Blir sq ikke meget bedre live!

Var og så mange andre jeg gerne havde set...Bla opdagede jeg til my suprise at clipse kom! Ku være fedt hvis det betød guest appearance by Pharrell...Men fuck, der er mange nice bands der..Jeg går sq glimp af noget her
No One Ever Really Dies

Jeg ligger og tuder dagen lang over at jeg ikke kan kommer specielt fordi det halve af mit gymnasie skal derhen så det er simpelthen så surt. :cry: :cry: :cry:

Ville Såååååå gerne have set Tiesto han er for nice live men har aldrig oplevet det selv. Trentemöller ville jeg også have set osv osv osv

igen :cry: :cry: :cry:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Selvfølgelig skal jeg afsted! Det bliver mit 8. år... i træk! :D

Vi bliver nok en 10-12 stykker i lejren som kommer ti lat ligge omkring metalbroen. Om det bliver øst eller vest er ikke besluttet endnu..

Af navne jeg glæder mig til at høre:

1. Beastie boys
2. Laurent Garnier!!!! Yes igen!
3. Basement jaxx
4. Trentemøller

Ses dernede :mrgreen:

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

4 år tror jeg, og som sædvanlig bliver det årets oplevelse. Intet sted i denne verden finder man noget der kan tilsvare stemningen på roskilde.

Der er ikke nogen jeg pinedød med vold og magt skal se, men jeg vil gerne se:

Volbeat
In flames
Tiesto
Hatesphere
Zyklon

Og så agter jeg at bruge lidt mindre tid på at stene i lejren og se lidt flere smånavne.

Jeg skal afsted med mine homeboys, bl.a. karl-æg, og det skal nok blive god griner. Vores lejr er altid virkelig fucked-up.

Jeg er i færd med at finde outfit, så hvis det bliver godt vejr vil i nok kunne se mig i orange bukser, lædervest, blå briller og cowboyhat i læder, evt et juleslips.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

jeg skal helt sikkert osse med !

1. Arctic monkeys
2. Muse
3. RHCP
4. Voldbeat
5. My Chemical Romance
6. Tiesto

Så er jeg glad :D

Smeden skrev:Og så agter jeg at bruge lidt mindre tid på at stene i lejren og se lidt flere smånavne.

God ide. Men bliver det mon til noget, når vi kommer til at være så mange i lejren?

Smeden skrev:Jeg skal afsted med mine homeboys, bl.a. karl-æg, og det skal nok blive god griner. Vores lejr er altid virkelig fucked-up.

Vores lejr bliver så klam i år. Og det bliver lækkert :mrgreen:

Smeden skrev:Jeg er i færd med at finde outfit, så hvis det bliver godt vejr vil i nok kunne se mig i orange bukser, lædervest, blå briller og cowboyhat i læder, evt et juleslips.

Kæft du bliver nice at se på. Skal du ikke også have lidt eyeliner og sort neglelak på? Intet outfit uden makeup.

Gad vide hvordan jeg dog overlever Roskilde i år. Har mit livs tømmermænd efter en enkelt dags druk idag, og en hel uge kommer da til at slå mig ihjel :?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Jeg håber bare vores lejr bliver lidt mere...clean end sidste år. Folk gad ikke drikke med os fordi vi svinede så meget. #-o

Geografisk sted: Århus C

Merrild skrev:Jeg håber bare vores lejr bliver lidt mere...clean end sidste år. Folk gad ikke drikke med os fordi vi svinede så meget. #-o

Sjovt, vi havde et meget tilsvarende problem. Allerede efter 2-3 dage var vores lejr ret så ulidelig. Men hvis andre ikke vil drikke med dig, er det jo bare tough luck. I øvrigt synes jeg ikke det er det helt store problem, medmindre I bare ikke var ret mange i jeres lejr. Roskilde er møg beskidt, og det må man nok bare finde sig i.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Min 1. gang :D
Skal se trentemöller og red hot og en masse andre fackers.
Det bliver helt blastet, skal arbejde derovre og skal bo i camp-candy i øst. Shit det bliver så grinern. :P
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Hm, jeg skal jo alligvel have store briller på, så tror det ikke.

På den anden side skal jeg jo også have noget lidt varmere der passende kunne være en anelse goth, hvortil der naturligvis hører make-up. Du skal vel sovses ind i maling hver dag? Vi skal som minimum have corpsepaint på en dag? Kunne være herreskægt at male hele kroppen.

Jeg tror da nok jeg kommer lidt ud, der er sikkert masser af gange hvor lejren er så klam at man ikke orker andet.
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

The Gym

Styrkeliste

Jeg synes det er ALT for skuffende at Tiesto og RHCP spiller samtidig. Det er intet mindre end en skandale at man kan planlægge noget så dårligt som dette. Det er mig en gåde endnu.
I mine øjne er det de 2 største navne på Roskilde i år. I skal se Tiestos koncerter, det går HELT agurk :twisted:
Søg på Dj Tiesto Live på youtube og vælg bare 1 af filmene :lol:
Where there is a will, there is a way!

Geografisk sted: Gladsaxe

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 170.00

Jeg kan kun se en koncert som muligvis kunne overgå en Dj Tiesto koncert, og det skulle være en Armin Van Buuren koncert:

http://www.youtube.com/watch?v=0nuAoh90 ... ed&search=

Styrkeliste

Steve- skrev:Jeg synes det er ALT for skuffende at Tiesto og RHCP spiller samtidig. Det er intet mindre end en skandale at man kan planlægge noget så dårligt som dette. Det er mig en gåde endnu.
I mine øjne er det de 2 største navne på Roskilde i år. I skal se Tiestos koncerter, det går HELT agurk :twisted:

Virkeligt skuffende ja. Men håber de optager begge koncerter live så man kan se dem efter på internettet eller sådan noget.

Her er en af Tiestos rigtigt gode koncerter til dato
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0
Brugeravatar

Anker skrev:
Steve- skrev:Jeg synes det er ALT for skuffende at Tiesto og RHCP spiller samtidig. Det er intet mindre end en skandale at man kan planlægge noget så dårligt som dette. Det er mig en gåde endnu.

Virkeligt skuffende ja. Men håber de optager begge koncerter live så man kan se dem efter på internettet eller sådan noget.

Her er en af Tiestos rigtigt gode koncerter til dato
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0

Det var bl.a. også denne koncert jeg hentydede til. Havde han bare sluttet af med Traffic havde han væltet bygningen! Men der er jo Dresscode på, hvilket der self ikke er på Roskilde. Men folkens, vælg Tiesto fremfor Red Hot. De var der også sidste år.

Jeg tror personligt Tiesto bliver den store overraskelse i år, og han trækker utrolig mange fra Red Hot håber jeg.

Styrkeliste

Steve- skrev: Men folkens, vælg Tiesto fremfor Red Hot. De var der også sidste år.

Jeg tror personligt Tiesto bliver den store overraskelse i år, og han trækker utrolig mange fra Red Hot håber jeg.

Nej, det var de ikke.

Hvorfor håber du på det? Som jeg ser det, er det da en fordel for os der gerne vil se Tiesto, hvis der ikke er fuldstændig overrendt, som der fx var til The Streets sidste år (ikke at det ikke var fedt, men det er bare lidt en straf at stå så langt uden for teltet at man ikke kan se scenen).

Smeden skrev:På den anden side skal jeg jo også have noget lidt varmere der passende kunne være en anelse goth, hvortil der naturligvis hører make-up. Du skal vel sovses ind i maling hver dag? Vi skal som minimum have corpsepaint på en dag? Kunne være herreskægt at male hele kroppen.

Du kan jo ikke rende rundt med briller om aftenen. Det bliver man skør af. Jeg er 100 % klar på corpsepaint, det ku altså være for nice. Vi skal også have nogen mayhem t-shirts og nogen dimmu hvis vi kan finde det. Det med at male hele kroppen er nok ikke så heldigt at gøre på roskilde. Det er herre klamt at have maling på kroppen og efter et stykke tid er det ikke sjovt mere, og så skal man til at gå i bad. Og det gider man jo ikke.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Sådan klarer din krop en Roskilde

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/mad/article331694.ece

Få gode råd til at holde dig i topform under en hel festival fra ernæringsekspert.

Billede
Du kan passe lidt bedre på din krop under en festival, hvis du fylder den med andet end øl - hele dagen.

Massive mængder af alkohol, fed mad og få timers søvn.

Sådan behandler de fleste festivaldeltagere sig selv i de dage, musikken ruller, og stemningen er på sit højeste.

Men der er ingen grund til at hærge sig selv mere end højst nødvendigt, siger ernæringsekspert Per Brændgaard fra CVU Sjælland, Ankerhus Seminarium, der i en årrække har beskæftiget sig med ernæring og sundhed.

Udfordring for kroppen
For det første anbefaler han, at man møder op til festivalen i udhvilet form, og at man har sin væskebalance i orden ved at have drukket masser af vand.

»Det er en stor udfordring for kroppen, hvis man allerede fra morgenstunden går i gang med at drikke alkohol«, siger Per Brændgaard og fremhæver, at der er en anden måde at leve et lidt sundere festival-liv på.

»Sørg altid for at have vand i nærheden. Juice og sodavand er også i orden - bare man får noget andet end øl. Derudover skal man prøve at slappe lidt af om formiddagen, give kroppen og leveren en pause. En morgenmad med frugt, groft- eller fuldkornsbrød og juice vil være et godt skud vitaminer og mad, der holder maven i gang«, siger ernæringseksperten.

Vand ikke salt til tømmermænd
Han afliver samtidig myten om, at det er salt, kroppen skriger efter, oven på en større druktur.

Det er nemlig kroppens vandtrang, der kommer til udtryk ved, at man føler trang til salt, fortæller han og anbefaler derfor ikke, at man prøver at bekæmpe tømmermændene med f.eks. en pose saltede peanuts. Det er vand, der klarer jobbet.

Protein eller kulhydrat

Undervejs på festivalen gælder det om at spise det rigtige - på det rigtige tidspunkt.

»Forsøg viser, at protein (kød) bør indgå i kosten, når man skal drikke alkohol, i stedet for hurtige kulhydrater. Så det kan være en idé at tanke op med kødretter, som shawarma eller mad med ost, inden aftenens fest går i gang for alvor«, siger Per Brændgaard og fortsætter:

»Når man vågner efter for lidt søvn gælder det tilgængæld om at spise hurtigt optagelige kulhydrater med et lavt indhold af protein. Altså omvendt af aftensmaden. Det kunne være bananer eller lyst brød med enten marmelade eller honning«, slutter han.
Billede
Brugeravatar

»Forsøg viser, at protein (kød) bør indgå i kosten, når man skal drikke alkohol, i stedet for hurtige kulhydrater. Så det kan være en idé at tanke op med kødretter, som shawarma eller mad med ost, inden aftenens fest går i gang for alvor«

Husk allesammen jeres shakere og en ordentlig bøtte proteinpulver :8
Brugeravatar

Har lige set vejrudsigten på dmi.dk, og det ser ærligt talt meget sløjt ud. De forudsiger regn det meste af festivallen, så hvis I ikke allerede har købt jer et par gummistøvler, synes jeg I skal til at tænke på det.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

ja det er godt nok nedtur :x det er så skod og ligge i telt når det regner, det lort holder aldrig tæt..
Brugeravatar

Styrkeliste

ER I VED AT VÆRE KLAR PUMPERSVIN!? :lol: :lol: :lol:

Tager afsted inden midnat :wink: :8

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeps har netop raget håret og er ved at pakke. Er der nogen der ved om man kan sove i den der kø?
- The Juice
Brugeravatar
Moderator

The Gym

Styrkeliste

Regner med at være i Roskilde ca. 20.30
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Tager med toget her fra nordjylland kl. 00:51 så er der nok engang i morgen tidligt hvis alt går vel..

Smeden: det kan du godt hvis du vil, der er ikke så meget kø i det, folk står bare og venter..
Brugeravatar

Styrkeliste