Tilmelding123 skrev:Når du siger MDMA fucker din træning op, i hvilke forbindelse mener du så?
Jeg har kun oplevet mdma nedturen dagen efter, ellers intet. Har læst en del om de forskellige stoffer jeg har indtaget, og mdma har kun slået 4 personer ihjel herhjemme, alle 4 dødsfald skyldes enten dehydrering eller for meget væske indtagning i form af vand. Hvis nogle af jer har fulgt med i "Who Am I - Thread" Så nævnes det også, at mange top BB'ere tager MDMA, da det netop ikke skader din træning i samme form som andre rusmidler.
Med hensyn til træning, har jeg meget erfaring. Har gang på gang taget mdma og trænet de efterfølgende dage, det har vær gang gået ud over min styrke + vægttab.
Ved ikke om det er pga. nedsat appetit eller fordi det er giftigt for kroppen, måske en blanding ?
Dengang jeg begyndte at træne startede jeg sammen med en kammerat som også havde et misbrug, husker at han tog coke og amf under træningen, det gik selfølgelig galt en dag hvor han gik i panik fordi hans hjerte gik helt amok. skal lige siges at vi kun var 16 og ikke vidste noget om træning.
Nedturen rammer folk vidt forskelligt, jeg er som regel fuldstændig knækket i flere dage, efter en blæser, mens flere af mine bekendte er frisk dagen efter.
Sidste nytår tog jeg den for langt ud, min bedste kammerat fik en overdosis på amf der gjorde han lå og hostede blod op og mistede stemmen et par dage, han havde svært ved at få vejret og lignede et lig i hoved, det var sku skræmmende, vi havde dog også kørt hårdt på i 7 dage uden at sove.
man bliver sku mærkelig i hoved efter så lang tid uden søvn og på stoffer, det er ikke noget jeg tør gøre igen.
Jeg husker at jeg lå en hel weekend i sengen efter og bestilte mad og drak vand fordi jeg var så knækket.
Har haft mange fede oplevelser med stoffer, men har sq også haft nogle skræmmende.