Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sund skrev:Husk det meget god stil at have samme produktbeskrivelse alle steder. (Her har du lige glemt at skrive at de orange er kraftigere end de andre :-) )
https://www.facebook.com/14486193354164 ... =1&theater
Held og lykke med firmaet.

NGS skrev:Jeg hopper også med hvis du har flere tilbage.
Gerne dem du vil kunne anbefale til dødløft

sund skrev:Har du så fundet ud af hvordan din endelige model kommer til at være i forhold til de prøver der? :-)

Bundesball skrev:sund skrev:Har du så fundet ud af hvordan din endelige model kommer til at være i forhold til de prøver der? :-)
Magen til. Problemet har været at få producenten til at lave dem i tilfredsstillende kvalitet. De er rigtig dygtige til alle de andre produkter, men har ikke nailet disse. Så vi vil lave dem selv. Derfor er det sat lidt på bero. Men bliver der efterspørgsel, så prioriterer vi dem naturligvis.

The-Viking skrev:Bundesball skrev:sund skrev:Har du så fundet ud af hvordan din endelige model kommer til at være i forhold til de prøver der? :-)
Magen til. Problemet har været at få producenten til at lave dem i tilfredsstillende kvalitet. De er rigtig dygtige til alle de andre produkter, men har ikke nailet disse. Så vi vil lave dem selv. Derfor er det sat lidt på bero. Men bliver der efterspørgsel, så prioriterer vi dem naturligvis.
Nu er jeg lidt i tvivl når du skriver dette.
Er de straps du sælger i ordentlig kvalitet?
Og ville da godt lige se hvordan de virker eller få en beskrivelse. For så kunne jeg godt bruge et par til dødløft.

bruger størrelse 8 i handsker. så vil tro at de lange orange vil blive for store?

Kidd skrev:Nappede en træktræning med de orange i dag og de kan varmt anbefales. På trods af mine tynde håndled passede de perfekt til mig. Godt produkt!

Bundesball skrev:1 sæt brune tilbage, og også en håndfuld orange sæt.
Hvis der er mere efterspørgsel, så sætter vi gerne gang i en lille produktion for at imødekomme det.
Mvh
Genuine Lifting

Minipurz skrev:Ku godt prøve sådan et sæt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster