Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alex789 skrev:Brystet er som sådan en muskel - den vokser eller bliver mindre, udseendet er genetisk bestemt.
Ifht din styrkelisten er brystet ikke det du bør fokusere på. Og 3 øvelser per gang er rigeligt, altså skiftevis decline/incline også med flad+flies hver gang. Ser skam fint ud. Bare sørg for progression

OscarMadrid skrev:Alex789 skrev:Brystet er som sådan en muskel - den vokser eller bliver mindre, udseendet er genetisk bestemt.
Ifht din styrkelisten er brystet ikke det du bør fokusere på. Og 3 øvelser per gang er rigeligt, altså skiftevis decline/incline også med flad+flies hver gang. Ser skam fint ud. Bare sørg for progression
Den har jeg hørt utallige gange før.
Du mener altså, at der ikke er forskel i at træne bænkpres og incline? Eller Incline og flyes?

Alex789 skrev:OscarMadrid skrev:Alex789 skrev:Brystet er som sådan en muskel - den vokser eller bliver mindre, udseendet er genetisk bestemt.
Du mener altså, at der ikke er forskel i at træne bænkpres og incline? Eller Incline og flyes?
Du vil højst flytte stresset en smule op eller ned af bryst muskulaturen. Det er dog aktivering lige meget hvad, og det vokser som regelt samlet set - så bare træn for at brystet skal blive større så følger det meste dog med.

OscarMadrid skrev:Alex789 skrev:OscarMadrid skrev:Alex789 skrev:Brystet er som sådan en muskel - den vokser eller bliver mindre, udseendet er genetisk bestemt.
Du vil højst flytte stresset en smule op eller ned af bryst muskulaturen. Det er dog aktivering lige meget hvad, og det vokser som regelt samlet set - så bare træn for at brystet skal blive større så følger det meste dog med.
Jeg tror - sjovt nok - at i mit tilfælde har selve brystmusklen ikke vokset samlet i det hele år hvor jeg kun trænede bænkpres.

Alex789 skrev:
Steg du i styrke og kropsvægt ? Hvis ikke så er det nok der svaret ligger.
Det jeg mener er ikke at bænkpres gør dig større, det er bare at du generelt skal stimulere brystet så vokser det hele

toto_G4M3R skrev:Hvordan ser resten af programmet ud?

Benchwarmer skrev:Hvis ikke du allerede gør, så prøv evt. at tilføje et par cable cross overs, både stående og bench incline. Det strækker godt i muskulaturen.

jensagv skrev:Benchwarmer skrev:Hvis ikke du allerede gør, så prøv evt. at tilføje et par cable cross overs, både stående og bench incline. Det strækker godt i muskulaturen.
Bare lige for "the squeez"

OscarMadrid skrev:toto_G4M3R skrev:Hvordan ser resten af programmet ud?
Programmet ser således ud:
Pas A
DB Brystpres
DB Incline / BB Decline
Flyes
Skulderpres / Militærpers
Cable Reserve Fly
Rope OH Extensions
Pas B
Squat
Leg cur
Calf raises
Lat Pulldown
BOR
Close-grip pulldown
DB Hammer
(Mavetræning)

dornerd skrev:OscarMadrid skrev:toto_G4M3R skrev:Hvordan ser resten af programmet ud?
Pas A
DB Brystpres
DB Incline / BB Decline
Flyes
Cable Reserve Fly
Rope OH Extensions
Pas B
Squat
Leg cur
Calf raises
Lat Pulldown
BOR
Close-grip pulldown
DB Hammer
(Mavetræning)
Ingen øvelse med vertikalt træk.. Ingen dødløft..
What the fuck am I reading

ominator skrev:dornerd skrev:OscarMadrid skrev:toto_G4M3R skrev:Hvordan ser resten af programmet ud?
Pas A
DB Brystpres
DB Incline / BB Decline
Flyes
Cable Reserve Fly
Rope OH Extensions
Pas B
Squat
Leg cur
Calf raises
Lat Pulldown
BOR
Close-grip pulldown
DB Hammer
(Mavetræning)
Dødløft er ikke en magisk øvelse. Den er rigtigt god, men man kan sagten komme uden om den og stadig få gode resultater.

dornerd skrev:Ingen øvelse med vertikalt træk.. Ingen dødløft..

dornerd skrev:Ingen øvelse med vertikalt træk.. Ingen dødløft..

OscarMadrid skrev:Hej.
Jeg har nu trænet i snart 3 år, dog er kun de sidste 1½ år seriøst - desværre!
Dengang jeg trænede "useriøst" tog jeg op i centret primært for at træne det der så godt ud; en helvedes masse biceps kombineret med en masse bænkpres.
Problemet ligger i at jeg i utallige måneder kun har trænet bænkpres - jeg mangler et bredere og mere fyldigt bryst.
Derfor er jeg begyndt at træne decline, incline og flyes.
Lige nu træner jeg et 2-split program = træning 4 gange om ugen.
Mere præcist ser mit program sådan ud:
DB Brystpres, 4x8-10 (mandag, torsdag)
DB Incline, 4x8-10 (mandag)
BB Decline, 4x10 (torsdag)
Flyes, 5x10-15 (mandag, torsdag)
Brystpres har jeg beholdt udelukkende fordi jeg ikke vil gå markant tilbage i øvelsen.
Spørgsmålet er: Hvordan skal jeg sammensætte disse 4 øvelser delt på 2 træningsdage i ugen?
Lige p.t. træner jeg jo kun Incline og Decline én gang om ugen - er det nok?
Får jeg mere ud af at træne incline både mandag og torsdag i x-måneder og derefter skifte til decline?
Jeg synes du bør fokusere anderledes, men det er bare min mening. Så måske den ikke kan ændre din egen.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster