Jeg skal vidst til at finde et sted i KBH og træne, eftersom jeg ikke længere bor i Malmö.
SATS, fitnessdk og fitnessworld er jo et par af kæderne i KBH - men hvordan er disse ifht hinanden?
Jeg bliver bosat i KBH SV - umiddelbart er der et fitnessdk 800m fra hvor jeg kommer til at bo, så det er jo dejligt. Men altså jeg har ikke noget imod at cykle lidt til/fra træning, hvis der er bedre alternativer.
Jeg har en eller anden fordom om at disse kæder er de ondeste maskine-klubber. Jeg har en idé om at SATS er slemmest med maskiner og er et sted for total happy-fitness idioter som bare laller rundt og knepper maskiner?
- min brors kone træner hos SATS på Frb og hun kunne godt tænke sig at træne med mig, så hun ikke skal træne alene. Hun træner der pga der er adgang til en svømmehal også, men jeg kan formentlig overtale hende til at træne et andet sted!
Jeg har prøvet fitnessworld i Herlev og bevares, det var da ok - men ikke et sted umiddelbart gad træne.
Tja så er der fitnessdk, som jeg umiddelbart ville tro er ligesom SATS - men har læst et par gange herinde at der er folk som træner i den kæde.
Jeg er studerende, så det skal helst være til at betale - ca 300kr/md.
Cheers og glædelig jul