Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lasse bassen skrev:Jeg kunne ikke være mere enig, det er da for sindsygt. Manden er fra 85, 100% krudtet og kommer til at slå Colemans rekord
http://www.bsnonline.net/teambsn/team_b ... ey&sec=bio
Helt klart en mand/dreng jeg holder øje med.

Detorian skrev:Min gode mand, vent til Trey Brewer når den alder

WrathChild skrev:Detorian skrev:Min gode mand, vent til Trey Brewer når den alder
Hvor gammel er det brewer er nu ?

WrathChild skrev:jae en 23 år,
det er fandme vildt han allerede er så kæmpe.
når han når de 30 er han hulk

ja måske, jeg synes bare det er så sørgeligt.. da jeg fandt ud af at de tog roids røg min illusion sammen med julemanden..8800 skrev:TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,[/quote
Måske lige hårdt nok sagt?
Folk tager et valg og vil man til tops indenfor BB er roids uundgåeligt. Her tænker jeg internationalt.

TeamBear skrev:8800 skrev:ja måske, jeg synes bare det er så sørgeligt.. da jeg fandt ud af at de tog roids røg min illusion sammen med julemanden..TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,[/quote
Folk tager et valg og vil man til tops indenfor BB er roids uundgåeligt. Her tænker jeg internationalt... tror sku også der er nogle stykker af toppen i dk der har haft fingrene i kagedåsen på et tidspunkt..

TeamBear skrev:8800 skrev:ja måske, jeg synes bare det er så sørgeligt.. da jeg fandt ud af at de tog roids røg min illusion sammen med julemanden..TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,[/quote
Folk tager et valg og vil man til tops indenfor BB er roids uundgåeligt. Her tænker jeg internationalt... tror sku også der er nogle stykker af toppen i dk der har haft fingrene i kagedåsen på et tidspunkt..

TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,

TeamBear skrev:Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.

jeg har læst hvad dingo skriver, og retter mig også efter det da jeg tror den hovedsageligt var ment til mig:) .. dingo skriver at vi ikke skal diskutere hvorvidt de anvender doping eller ej.. men vi kan godt diskutere den hypotetisk opsatte situation at vi siger de gør, og hvad ens holdning så er til det.Detorian skrev:TeamBear skrev:Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.
Prøv lige læs hvad Dingo skirver.

kuglen skrev:hvor er det bare super nederen at hver gang der bliver postst billeder af en pro bb'er eller en stor støder kommer tråden altid til at handle om krudt krudt krudt!!! helt ærligt!! hvis folk har så meget imod de tager krudt.. så lad være med at deltage i disse tråde!!

kuglen skrev:hvor er det bare super nederen at hver gang der bliver postst billeder af en pro bb'er eller en stor støder kommer tråden altid til at handle om krudt krudt krudt!!! helt ærligt!! hvis folk har så meget imod de tager krudt.. så lad være med at deltage i disse tråde!!

TeamBear skrev:Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.

nu valgte jeg at droppe det indlæg fordi jeg fik af vide af dingo at tråden ikke skulle omhandle hvem jeg mente der tog doping og om de skulle dø.. ja jeg synes det er fesent af gamet ikke er rent, fordi det ville være sjovere at deltage i. Jeg ønsker ikke selv at anvende disse ting, og ville derfor gerne se mig fri for det.. og nu overlever jeg det nok, jeg giver bare min mening til kende, hvilket jeg ikke kan se noget problem i.. Hvis jeg var så frustreret som du sagde, så ville jeg jo bare selv tage noget..Odysseus skrev:TeamBear skrev:Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.
Dine posts bærer jo så meget præg af at du er frustreret over at der også er mange på den danske BB scene som er dopet, og at det absolut ikke passer dig fordi så kan du ikke konkurrere med dem, du kan da vel ikke leve i den tro at du ikke kan se at de er dopede?
Og det er udelukkende 1 grund til at de gør det, BB ville aldrig være så stort som det er idag hvis det ikke var på grund af AAS og peptider, folket vil se større og større freaks, det er så simpelt som det, men at du bliver frustreret over at du ikke har en chance pga deres brug/misbrug, og lukker damp ud ved at håbe at de dør, ja så har jeg ikke meget til overs for dig

TeamBear skrev:forresten må jeg ha misforstået det samlede budskab herinde fra, da jeg rent faktisk troede at størstedelen herinde gerne så en sport uden doping!

mener du også det gælder i dk? og synes du det er okay?? det er det jeg gerne vil ha svar på..MC skrev:TeamBear skrev:forresten må jeg ha misforstået det samlede budskab herinde fra, da jeg rent faktisk troede at størstedelen herinde gerne så en sport uden doping!
Du har da intet misforstået? Der er ingen der siger de ikke så en clean sport, folk siger bare at man må se i øjnene at du ikke kan være med i toppen af BB hvis du er clean. Det er jo bare facts.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster