Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

man har vel stadig sin muskulære styrke?

8800 skrev:Mener at have hørt spillerne fra Arsenal ikke må have sex inden kamp fordi de så yder dårligere
men passer jo meget godt med min 'oplevelse'...

JesperN skrev:jeg døjer også med det.. og har (desværre) alt for tit sex inden træning

ST skrev:Jeg har nogle gange oplevet det samme. Måske det også har lidt at gøre med hvem, der er øverst

buono1988 skrev:ST skrev:Jeg har nogle gange oplevet det samme. Måske det også har lidt at gøre med hvem, der er øverst
eller bagerst...

buono1988 skrev:ST skrev:Jeg har nogle gange oplevet det samme. Måske det også har lidt at gøre med hvem, der er øverst
eller bagerst...

JesperN skrev:Jeg må prøve at lufte tanken om at udsætte eventuel sex til efter træningspassom biiver siger, man må lave et skema, impulsive knald er stærkt overvurderet

Biiver skrev:JesperN skrev:Jeg må prøve at lufte tanken om at udsætte eventuel sex til efter træningspassom biiver siger, man må lave et skema, impulsive knald er stærkt overvurderet
Det er satme BB med et skema over sex

, så kunne man vel også være mere "vild" til træning??

Bone-14 skrev:Ved ikke, dit testetaron niveau er højst efter 8 dage efter udløsning hvorefter det falder lidt igen, så drenge kun riv i aben eller bank kæresten hver 8. dag
Angående personlig erfaring, kan jeg ikke mærke forskel på om jeg har haft sex før træning.

Ungen skrev:Bone-14 skrev:Ved ikke, dit testetaron niveau er højst efter 8 dage efter udløsning hvorefter det falder lidt igen, så drenge kun riv i aben eller bank kæresten hver 8. dag
Angående personlig erfaring, kan jeg ikke mærke forskel på om jeg har haft sex før træning.
Er der noget forskning/erfaring der viser at det peaker efter x antal dage?

On the 7th day of abstinence, however, a clear peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster