Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thefighter skrev:Hej.
Er der fordele ved at have en shake, man indtager under sin træning? - Jeg træner omkring 1½ time.

mikkel_baech skrev:jeg drikker ofter en shake under træning, er ikke kommet op endnu. synes igen at det ofte er folk med meget ringe træningserfaring der tænker i de baner her. for de fleste vil det ikke gøre nogen forskel med alle de små "tips" der bliver delt ud med rundhånd herinde.

thefighter skrev:mikkel_baech skrev:jeg drikker ofter en shake under træning, er ikke kommet op endnu. synes igen at det ofte er folk med meget ringe træningserfaring der tænker i de baner her. for de fleste vil det ikke gøre nogen forskel med alle de små "tips" der bliver delt ud med rundhånd herinde.
Jeg forstår ikke rigtig dit reply. Går du ind for shake under træning, eller ikke?
- Og hvorfor?

thefighter skrev:mikkel_baech skrev:jeg drikker ofter en shake under træning, er ikke kommet op endnu. synes igen at det ofte er folk med meget ringe træningserfaring der tænker i de baner her. for de fleste vil det ikke gøre nogen forskel med alle de små "tips" der bliver delt ud med rundhånd herinde.
Jeg forstår ikke rigtig dit reply. Går du ind for shake under træning, eller ikke?
- Og hvorfor?

krzbn skrev:Har altid kun drukket vand under træning.
Men har ofte tænkt på om det ikke må være en fordel, at drikke sin shake på det tidspunkt man er mest pumpet, så der kan komme flere næringsstoffer ind og blive optaget end efter træning når man er koldere.. Nogen der ved om det er sandsynligt?

Bork skrev:Når jeg har trænet i over en time, syntes jeg at det giver et godt boost at begynde at sippe min postworkout shake. Men hvis jeg ikke træner længere end en time gider jeg ikke.

alfross skrev:Bork skrev:Når jeg har trænet i over en time, syntes jeg at det giver et godt boost at begynde at sippe min postworkout shake. Men hvis jeg ikke træner længere end en time gider jeg ikke.
Jeg synes absolut ikke min shake smager så godt at jeg gider nippe til den. Den bliver bundet med 120 i timen og så skyllet efter med vand. Nogle gange tænker jeg på hvorfor jeg ikke bare drikker mælk.
Hvordan laver du din shake så den ligefrem kan nydes i små portioner?

alfross skrev:Bork skrev:Når jeg har trænet i over en time, syntes jeg at det giver et godt boost at begynde at sippe min postworkout shake. Men hvis jeg ikke træner længere end en time gider jeg ikke.
Jeg synes absolut ikke min shake smager så godt at jeg gider nippe til den. Den bliver bundet med 120 i timen og så skyllet efter med vand. Nogle gange tænker jeg på hvorfor jeg ikke bare drikker mælk.

mikkel_baech skrev:jeg går ind for at man særger for at være i kalorie overskud når man træner, om det så kommer af mad eller shakes forskellige tidspunkter synes jeg er en lille detalje som mange herinde går for meget op i. om du som ganske alm motionist tager en shake med ind og træner vil nok ikke gøre den store forskel.

Casper.S skrev:alfross skrev:Bork skrev:Når jeg har trænet i over en time, syntes jeg at det giver et godt boost at begynde at sippe min postworkout shake. Men hvis jeg ikke træner længere end en time gider jeg ikke.
Mine shakes er ren win. Hvor bestiller du fra?

Ringholm skrev:mikkel_baech skrev:jeg går ind for at man særger for at være i kalorie overskud når man træner, om det så kommer af mad eller shakes forskellige tidspunkter synes jeg er en lille detalje som mange herinde går for meget op i. om du som ganske alm motionist tager en shake med ind og træner vil nok ikke gøre den store forskel.
Det er nok det bedste råd, til allround brugerne herinde (mig selv inkl.). Det er små marginaler af forskelle, som vi oftes diskutere herinde. Men jeg synes sku det er interessant, at undersøge

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster