Selvfølgelig kommer man til at høre for det, men lær at ignorer det, og vis for gud skyld dine tænder, når du smiler. Mange prøver at skujle det, især på billeder, og for satan det ser da dumt ud ;) Så hellere vise dem.
Når du så skal have den af, har du vænnet dig så meget til den, at du syntes det ser forkert ud, uden bøjlen. Ligesom når folk tager briller af.
Jeg har selv haft en meget speciel bøjle på, i over 1 år, inden jeg kunne få en normal på, så ved hvad det drejer som om ;) Og bare for at være ærlig, det er sgu lidt af en kamp i starten, man har ondt, og den er irretende, men efter 1-2uger, vænner mig sig helt til det, og når man så får den af igen, skal man til at vænne sig til det igen, fordi det føles helt forkert.
Har selvfølgelig hørt lidt fra det, mest folk der kender mig, aldrig fremmed.
De 2 lækreste kærester jeg har haft(Alle der har set dem, siger fuck de er lækre, så de er altså virkelig lækre) scorede jeg med bøjle på, så det ik noget KÆMPE problem.
Men er sgu glad for det idag. Har sindsyg flotte tænder, perfekt bid og det hele
Du kan selvfølgelig altid få rettet tænderne senere i det liv, men det kan hurtig blive RIGTIG RIGTIG dyrt ;)
Kan ik huske det nøjagtige beløb for min bøjle, men lad os bare sige, at jeg skal arbejde en del år, inden staten har fået pengene tilbage igennem skat ;) Men det var også den speicel bøjle, jeg gik med i starten, som trækker op. Mine kindtænder, var pakket ind i sådan en "Gril" ligesom rapperne har.

Og den gik selvfølgelig i stykker et par gange, plus den tog mange timer at sætte på, og bagefter at tage af, fordi de nærmest støbte den fast til mine tænder, så det var et kæmpe arbejde i at slibe dem rene igen, da jeg var færdig med at gå med den.
Så se at få bøjle på, jo før, jo bedre. Det er ikke de 2 bedste år af dit liv, det vil jeg gerne love dig