Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PeterK skrev:Tak for svarene, drenge. Men da de ikke ligefrem er entydige eller endegyldige, må der meget gerne komme flere bud!

Getbiggernow skrev:PeterK skrev:Tak for svarene, drenge. Men da de ikke ligefrem er entydige eller endegyldige, må der meget gerne komme flere bud!
Hej Peter. Vil klart sige at du skal træne på næsten nøjagtig samme måde, som du ville have gjort under cut. Det handler jo netop om at beholde størstedelen af den massefremgang du har haft, under dit cut. Derfor ville det ikke give mening, ikke at træne de dele når du cutter. Derfor ville jeg samtidig stadig køre isolationsøvelser under cut, og selvfølgelig med et kompetent program, som er generelt masseorienteret, og ikke f.eks. "Større Arme På 12 Uger" eller "Stripped Down Hypertrofi" da disse eksempler på programmer, enten fokuserer på noget som ikke ville være essentielt, samt passer til sammenhængen.
Det andet eksempel ville heller ikke fungere væsentligt, da du under et program som SDH, netop giver kroppen brug for den ekstra søvn, hvile men ikke mindst af alt kalorieoverskud. Hvis du ikke har en ordentlig sammenkobling af disse, vil dette resultere i en forringet fremgang, og i sidste ende måske en overbelastning af CNS i værste falde.
Kort Opsumering: Kør det på samme måde som du ville gøre under bulk, men fokuser på at få ALT med, find et program der fokuserer på hele kroppen og ikke har fokuspointer på de forskellige weakpoints. Udover det ville jeg endda tage det til overvejelse at lægge en ekstra træningsdag til, hvis man er under cut. Dit mål er jo netop at beholde så megen masse som muligt, og det bliver kun yderligere nemt, på f.eks. denne måde. Selvfølgelig ikke sagt hvis du allerede har 6 træningsdage om ugen.
Held og Lykke. Håber det var til hjælp.

Getbiggernow skrev:Lad mig høre hvorfor du finder det vrøvl, i stedet for bare at postulere irrelevant kritik. Vil gerne høre hvad du kritiserer, og så skal jeg se om jeg kan formlure mig til en lavere fællesnævner.

toto_G4M3R skrev:Getbiggernow skrev:Lad mig høre hvorfor du finder det vrøvl, i stedet for bare at postulere irrelevant kritik. Vil gerne høre hvad du kritiserer, og så skal jeg se om jeg kan formlure mig til en lavere fællesnævner.
kritiserer ikke din info. Mener bogstavelig talt at det er vrøvl. Du har valgt at omtale både bulk og cut med ordet "cut"

Getbiggernow skrev:Hej Peter. Vil klart sige at ... Håber det var til hjælp.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster