Træningsgnu skrev:Ja, så gik den ikke længere for mit vedkommende, jeg er blevet snydt for penge på nettet og vil i samme åndedrag gerne advare alle mod at handle fra laptop-batterier.dk, hvis nogle skulle overveje det.
En kineser har netop fået penge ind på kontoen og udover selve vareprisen skal jeg så også af med forsendelsespris + moms når den transporteres fra kina, jeg synes ellers jeg plejer at være meget påpasselig når jeg handler på nettet, men her blev jeg altså snydt.
Nu sidder jeg så tilbage og er frem for alt virkelig bitter, men hvad jeg gerne vil have opklaret, da jeg er ret forvirret når det kommer til internet færden og hvad der kan spores osv. er om der er nogen forhold jeg skal være opmærsom på, kan den irriterende kineser på nogen måde forvolde yderligere skade, opsnappe oplysninger eller yderligere hæve penge mv.?
Håber meget på hjælp, så mit sind kan bringes bare nogenlunde i ro

Pft.
Det er SÅ TYDELIGT at den side er fake og ikke ejet af en dansk person/dansk firma. Fatter slet ikke at folk ikke tænker sig om, inden de køber fra sådanne sider.
Her er info om hjemmesidens ejer:RegistrantHandle: ES8181-DK
Name: eric sarin
Address: 145-6 Bryanston Street
Postalcode: W1HYTRC
City: london
Country: GB
Phone: +441005387365
AdministratorHandle: ICPL2-DK
Name: Instra Corporation Pty Ltd
Address: PO BOX 5515
Postalcode: 3195
City: Mordialloc, Victoria
Country: AU
Phone: +61 3 997831800
Derudover vil jeg gerne lige fortælle dig, hvordan du får dine penge tilbage.
Har du brugt Paypal, så kontakt paypal, opret en case og få dine penge tilbage.
Har du brugt betalingskort, så kontakt din bank og få dine penge tilbage.
Har du brugt bankoverførsel kan du ikke gøre noget.