Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

B4RDUR skrev:De er begge til at lukke op og skide i.

B4RDUR skrev:playm8 skrev:B4RDUR skrev:De er begge til at lukke op og skide i.
Hvad begrunder du det på?
En sjette sans.

Dysrexia skrev:Det er ret svært valg. Jeg ku spare en sjat penge ved at købe vaio, men på den anden side er jeg helt vild med apple.
Den skal hovedsageligt bruges til studie.
HMMMMMMM!

Homer00 skrev:Hmm...?
Jeg skiftede fra pc til mac for et halvt års tid siden, og er blevet virkelig glad for det. Men det kommer jo ret meget an på, hvad du skal bruge den til.

SørenDP skrev:Hvis du er oppe i den prisklasse, så gå efter en Lenovo.

Nicobruun skrev:SørenDP skrev:Hvis du er oppe i den prisklasse, så gå efter en Lenovo.
Hvorfor?

SørenDP skrev:Nicobruun skrev:SørenDP skrev:Hvis du er oppe i den prisklasse, så gå efter en Lenovo.
Hvorfor?
Fordi Lenovo er noget nær Apples diametrale modsætning, og jeg afskyr Apple.
Desuden er jeg ufatteligt glad for min Lenovo. Den kører bare, når alle de andre i klassens computere skal til reparation og når Appletilbedernes computere ikke kan køre de nødvendige programmer.

Storelyyyn skrev:Ens for dem alle er at de desværre kører med Windows, som i de seneste år har været = L O R T, som går ned konstant og som hele tiden fryser![]()

Saddydj skrev:Storelyyyn skrev:Ens for dem alle er at de desværre kører med Windows, som i de seneste år har været = L O R T, som går ned konstant og som hele tiden fryser![]()
Jeg har kørt med windows 7 i over et år, og jeg husker endnu ingen crashes, som har været windows' fejl.

Mus Musculus skrev:Lenovo er helt klart at fortrække fremfor mac. Hvis du alligevel overvejer et andet styresystem, så tag en Lenovo med Linux (Ubuntu er nok nemmest og mest intuitivt hvis du kun har brugt windows). Så er der sgu value for money.

Storelyyyn skrev:Mus Musculus skrev:Lenovo er helt klart at fortrække fremfor mac. Hvis du alligevel overvejer et andet styresystem, så tag en Lenovo med Linux (Ubuntu er nok nemmest og mest intuitivt hvis du kun har brugt windows). Så er der sgu value for money.
Hvad er det der ikke er at foretrække ved en Mac?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster