Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kiiilden skrev:Er lige nede og træne, og da vi ikk har noget squat stativ er jeg bød til at ta den i smith maskinen..
Spørgsmålet er så om man regner stangen for noget vægt eller er det kun den vægt jeg sætter på der regnes med?

mesomorf skrev:kiiilden skrev:Er lige nede og træne, og da vi ikk har noget squat stativ er jeg bød til at ta den i smith maskinen..
Spørgsmålet er så om man regner stangen for noget vægt eller er det kun den vægt jeg sætter på der regnes med?
Hvordan i alverden er det relevant? Så længe du selv ved hvad du sætter på er det da det eneste der tæller. Modstanden er alligevel ikke ens i to smith-maskiner.
Er det for at kunne fortælle andre hvor meget du squatter?

mesomorf skrev:kiiilden skrev:Er lige nede og træne, og da vi ikk har noget squat stativ er jeg bød til at ta den i smith maskinen..
Hvordan i alverden er det relevant? Så længe du selv ved hvad du sætter på er det da det eneste der tæller. Modstanden er alligevel ikke ens i to smith-maskiner.

Pillepinball skrev:mesomorf skrev:kiiilden skrev:Er lige nede og træne, og da vi ikk har noget squat stativ er jeg bød til at ta den i smith maskinen..
Puds glorien

mesomorf skrev:Pillepinball skrev:mesomorf skrev:kiiilden skrev:Er lige nede og træne, og da vi ikk har noget squat stativ er jeg bød til at ta den i smith maskinen..
Puds glorien
Jeg squatter ikke.
Spørgsmålet er desuagtet aldeles absurd.

kiiilden skrev:mesomorf skrev:
Jeg squatter ikke.
Absurd? Er du ikke intesseret i hvad stangen vejer når du bænker?

mesomorf skrev:kiiilden skrev:mesomorf skrev:
Jeg squatter ikke.
Jo absolut. Men det skyldes at jeg på den måde kan være sikker på at jeg får nøjagtigt det samme på stangen om jeg træner på den ene eller den anden bænk, i Odense, Århus eller KHB. Det kan man ikke med et smithstativ.

kiiilden skrev:Selvfølgelig ikk, det jeg udemærket klar over, men træner samme sted i den samme smith, da det er den eneste der er..

kiiilden skrev:mesomorf skrev:kiiilden skrev:mesomorf skrev:
Jeg squatter ikke.
Jo absolut. Men det skyldes at jeg på den måde kan være sikker på at jeg får nøjagtigt det samme på stangen om jeg træner på den ene eller den anden bænk, i Odense, Århus eller KHB. Det kan man ikke med et smithstativ.
Selvfølgelig ikk, det jeg udemærket klar over, men træner samme sted i den samme smith, da det er den eneste der er..

kiiilden skrev:Fordi jeg gerne vil vide det!!

Pind skrev:En vægt findes i de fleste centre.
You'd be surprised.

Pind skrev:En vægt findes i de fleste centre.
You'd be surprised.

kiiilden skrev:Det da utroligt så mange dumme kommentare der kommer over så simpelt et spørgsmål..
kiiilden skrev:Og så er det jo godt vi har et forum til SPØRGSMÅL..

Pillepinball skrev:Sikke en behagelig stemning i sørger for Pind og Mesomorf... Og hvad så om han går op i hvor mange kg han squatter? Newsflash! Det er han ikke ligefrem den eneste der gør! Svar dog på hans spørgsmål eller ignorer tråden.. Bare spar os for de sure opstød...
davidj skrev:FUCK der er da godt nok et par stykker på i denne tråd der hvis har det røde i de dage her..
Manden spørger SKU`DA bare fordi han vil vide det!!
Stop da med jeres HAD OG LATTERLIGE KOMMENTARER!!!
ThomasNielsen skrev:Den egentlige vægt af stang med hængsler osv. ligger typisk mellem 15 og 17,5kg. Bare husk at det ikke altid er direkte overførbart på andre øvelser, da belastningen ikke sjældent varierer en smule fra smith-stativ til smith-stativ. Dette skyldes for det første den fastlåste bane, og desuden også hvor meget/lidt friktion der er ved det pågældende smith-stativ.

kiiilden skrev:
tak for svaret

mesomorf skrev:kiiilden skrev:
tak for svaret
I er nogle stykker der misser pointen. Det er ikke had eller uvilje til at besvare et spørgsmål.
Det er grundlæggende umuligt at tale om at stangen i en smith har en vægt. Et frit bevægeligt objekt har en vægt. En maskine yder en modstand.

kiiilden skrev:Godmorgen folkens..
Er lige nede og træne, og da vi ikk har noget squat stativ er jeg bød til at ta den i smith maskinen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster