Jeg har tabt mig ca. 12 kg. og spiser nu meget sundt med en god kostplan og træning hver dag.
Jeg vil meget gerne være spinkel og ikke yper trænet, som så mange piger går efter lige for tiden. (Min vægt hedder 56kg og min højde ca. 171 cm.)
- Har fået af vide utrolig mange gange at kvinder de kan ikke få store ben, at det tager 100 år og en hel speciel træning osv osv. men det går altså åbenbart meget stærkt hos mig og det er ikke det jeg gerne vil
. Jeg dyrker cardio hver dag I form af step, spinning og løb/powerwalk, men da jeg har astma er det som regel med en kcal forbrændning på ca. 400-700 kcal. Mine lægmuskler og lår er ret enorme (kan ligge billed og mål ind senere) men hvilken form for motion kan man dyrke uden at det bliver større og større? Jeg vil selvfølgelig gerne have muskler, men ikke I en sindsyg voldsom grad. Drømmen er det vedhæftet billed

Og nu er jeg godt klar over at der er en masse kloge hoveder herinde som går helt amok over mit spørgsmål, men den er lagt I nybegynder og forventer derfor at man tager højde for det
Håber at høre fra nogle af jer og tak på forhånd