Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hot_fifty skrev:spis mere. arnold postulerede noget med hvor hver 2,5 cm man ville have på sin overarm skulle man tage 5kg eller noget i den dur

Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.

kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
nå, det mener du alligevel ikke? Ville sige et god blanding af basisøvelser + iso-øvelser ville være godt

Mikkelræv skrev:Hej.
Jeg vil gerne have fokus på mine arme et stykke tid da de vokser en del langsommere end resten af min krop, og er efterhånden kommet en del bagud. Er der nogen ideer til hvad jeg kan gøre for at få mine arme igang med at vokse.
Jeg har hver anden måned ca. skiftet mellem Hammer Curl, BB curl , DB curl og chinups til mine biceps, men det har ikke givet de store resultater, og derfor ligger mine arme stadig omkring 38 -38,5 cm .
Nogen ideer til hvad der eventuelt kunne hjælpe på mine guns ?

Tah Bomber skrev:DL giver massive underarme

kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
nå, det mener du alligevel ikke? Ville sige et god blanding af basisøvelser + iso-øvelser ville være godt

Moody skrev:kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
artiklen omkring squat dig til større arme skal ikke forstås så bogstaveligt, effekten af den øget test produktion grundet de store øvelser er kortvarig. derudover, og endnu mere vigtigt, frigives hormonerne primært i de muskler de bliver anvendt i
dermed ikke sagt at han ikke skal lave basisøvelser... men de får ham altså bare ikke til at rende rundt med nogle imponerende guns

Moqensen skrev:Kwarzon:
Curls + Dips > Squat + DL, til enhver tid når det handler om bare at få større guns.

Moqensen skrev:Kwarzon:
Curls + Dips > Squat + DL, til enhver tid når det handler om bare at få større guns.

Laaarsen skrev:Der er en artikel i MD's blad her for 2 måneder siden, om at nye undersøgelser lavet af diverse forskere viser at bb curls og incline db curls er de to øvelser, der giver mest muskelvækst i dine biceps, så én af disse ville jeg nok inkludere i mit program.
Ellers så har de andre sagt resten. Du får ikke store gunz af at lade være med at træne squat og dødløft, men det er selvfølgelig ikke disse øvelser, der decideret får dine gunz til at vokse, men udsender stoffer, som hjælper gevaldigt med det.

sjonas skrev:Laaarsen skrev:Der er en artikel i MD's blad her for 2 måneder siden, om at nye undersøgelser lavet af diverse forskere viser at bb curls og incline db curls er de to øvelser, der giver mest muskelvækst i dine biceps, så én af disse ville jeg nok inkludere i mit program.
Ellers så har de andre sagt resten. Du får ikke store gunz af at lade være med at træne squat og dødløft, men det er selvfølgelig ikke disse øvelser, der decideret får dine gunz til at vokse, men udsender stoffer, som hjælper gevaldigt med det.
Hvilke "stoffer" taler vi om her? Kan du finde noget seriøs videnskab der bakker det op, er ret overbevist om at det er en myte..

sjonas skrev:Laaarsen skrev:Der er en artikel i MD's blad her for 2 måneder siden, om at nye undersøgelser lavet af diverse forskere viser at bb curls og incline db curls er de to øvelser, der giver mest muskelvækst i dine biceps, så én af disse ville jeg nok inkludere i mit program.
Hvilke "stoffer" taler vi om her? Kan du finde noget seriøs videnskab der bakker det op, er ret overbevist om at det er en myte..

Moqensen skrev:kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
Så forklar mig hvorfor basis øvelser til ben og lower back giver ham større biceps og triceps

Bnaz skrev:Moqensen skrev:kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
Så forklar mig hvorfor basis øvelser til ben og lower back giver ham større biceps og triceps
Jeg kan ikke give dig nogen saglig forklaring, men mine arme er sgu vokset fint uden biceps iso, dog havde de jo nok vokset mere, hvis jeg havde curlet.

Bnaz skrev:Moqensen skrev:kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
Jeg kan ikke give dig nogen saglig forklaring, men mine arme er sgu vokset fint uden biceps iso, dog havde de jo nok vokset mere, hvis jeg havde curlet.

salt skrev:2 biceps øvelser evt. scott curls aka. preacher curls og hammercurls. 2 triceps øvelser - Close grip bench og french press.
Så er du satme dækket ind.

Moody skrev:sjonas skrev:Laaarsen skrev:Der er en artikel i MD's blad her for 2 måneder siden, om at nye undersøgelser lavet af diverse forskere viser at bb curls og incline db curls er de to øvelser, der giver mest muskelvækst i dine biceps, så én af disse ville jeg nok inkludere i mit program.
som jeg skrev længere oppe har man vidst fundet ud af at det har en minimal effekt i andre muskler end de anvendte... har set flere diskussioner på boardet om dette men tesen går på at man ved aktivering af mange muskelgrupper simultant frigør test, men at effekten er kortvarig og specifik i den aktiverede muskelgruppe(r)

Moqensen skrev:Bnaz skrev:Moqensen skrev:kwarzon skrev:Moqensen skrev:Tung squat og dl giver ham nok ikke +40 cm arme.
Du kører sgu da også rows, bænk, osv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster