Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1383
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1382

Følg bodybuilding.dk på

Strippere på rådhuspladsen

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Det forarger mig. Ikke fordi de er nøgne, men fordi de ligner lort. Det er en kedelig tendens at enhver småbuttet opmærksomhedshore kan smide blusen og vrikke lidt med hofterne og straks står der en kødrand af mænd klar til at tilbede hende. At der overhovedet er nogen, der vil knalde sådan nogle lavt begavede tyndfede søer er fandme pinligt. Jeg skammer mig på vegne af mit køn.

Advarsel: I ovenstående tekst kan forekomme slem generalisering og nedladenhed. :lol:
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri

Sixx skrev:Det forarger mig. Ikke fordi de er nøgne, men fordi de ligner lort. Det er en kedelig tendens at enhver småbuttet opmærksomhedshore kan smide blusen og vrikke lidt med hofterne og straks står der en kødrand af mænd klar til at tilbede hende. At der overhovedet er nogen, der vil knalde sådan nogle lavt begavede tyndfede søer er fandme pinligt. Jeg skammer mig på vegne af mit køn.

Advarsel: I ovenstående tekst kan forekomme slem generalisering og nedladenhed. :lol:

Wtf? Hende den tanned var skuda rimelig hot, men hende den hvide havde lige lovlig meget appelsinhud på røven :-k
Brugeravatar

Reputation point: 160

Kostplan: Vis kostplan

Jeg skulle nok give dem alle en omgang gøb, ikke så sippet [-X

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Hende den mørkhårede skulle sku ikke spørge mig 2 gange, før jeg var sprunget på hende!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Sixx skrev:Det forarger mig. Ikke fordi de er nøgne, men fordi de ligner lort. Det er en kedelig tendens at enhver småbuttet opmærksomhedshore kan smide blusen og vrikke lidt med hofterne og straks står der en kødrand af mænd klar til at tilbede hende. At der overhovedet er nogen, der vil knalde sådan nogle lavt begavede tyndfede søer er fandme pinligt. Jeg skammer mig på vegne af mit køn.

Billede
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Niels1 skrev:

Wtf? Hende den tanned var skuda rimelig hot, men hende den hvide havde lige lovlig meget appelsinhud på røven :-k

Sixx tror du virkelig vi hopper på det lort du lukker ud der? hvis du alligevelde havde bukserne nede for at pisse, så havde du sku ikke sagt nej til en omgang med hende Brunetten der stripper.

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Meget orignalt svar SandyFrink. =D>

Jeg kunne også finde på at knalde den mørkhårede i en brandert eller hvis jeg var svært trængende (så kræsen er jeg heller ikke), men strippere burde være toppen af babeskalaen og det er de der på ingen måde. Men fint med mig hvis i alle tænder helt vildt på utrænede, tyndfede piger. Hver mand sin lyst.
Brugeravatar

Sixx hvis du foretrækker piger med spiseforstyrrelse så vil jeg sku ikke stoppe dig.

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Guys, guys, guys. Et hul er et hul og en pik den kan vaskes.
Brugeravatar

Styrkeliste

De da lækre nok og man få jo hvad man betaler for, jo dyrerer, jo lækrerer sådan plejer det da at være når man lejer en stripper..
Det da først da hende den mørkhåret åbner munden man blive lidt turned off, hold nu bare mund og smid klunset pigebarn :D

hydro skrev:De da lækre nok og man få jo hvad man betaler for, jo dyrerer, jo lækrerer sådan plejer det da at være når man lejer en stripper..
Det da først da hende den mørkhåret åbner munden man blive lidt turned off, hold nu bare mund og smid klunset pigebarn :D

Gaffatape er en dejlig opfindelse :-#

:´)
Brugeravatar

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:Sixx hvis du foretrækker piger med spiseforstyrrelse så vil jeg sku ikke stoppe dig.

Hvorfor skulle jeg foretrække piger med spiseforstyrrelser?
Jeg foretrækker piger det lægger bare en brøkdel så meget energi i deres krop og træning som jeg selv gør.

Showtek skrev:Guys, guys, guys. Et hul er et hul og en pik den kan vaskes.

Det er jo netop fordi folk tænker sådan og er klar til at springe på hvad som helst at pigerne tror det er okay at være usunde couch potatoes. Tak fordi du hjælper mig til min pointe :wink: :P
Brugeravatar

Ja jeg blev sku tændt.. :hihi:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Hvofor er det lige at jeg bor i en kedelig by som aalborg? :verysad: ](*,)

EDIT: Jeg ber til gud om at min kæreste ikke læser i den her tråd :lol:
Brugeravatar

Træner her: FitnessDK Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00

De strippere i videoen der, ser sgu luksus ud!
Lige som piger skal være - ikke for tykke og ikke for tynde!

Hvad er der nu i vejen med erotisk buttet? :D

Forresten så er det da klart at der står en kødrand af mennesker, når et par piger vælger at smide tøjet på rådhuspladsen. Det eneste der er lidt ærgeligt, er at ham der får "lap dancen" mest af alt ligner en der skyr solen og vægte. :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Galleri: Vis galleri (1)

Sixx skrev:Meget orignalt svar SandyFrink. =D>

Jeg kunne også finde på at knalde den mørkhårede i en brandert eller hvis jeg var svært trængende (så kræsen er jeg heller ikke), men strippere burde være toppen af babeskalaen og det er de der på ingen måde. Men fint med mig hvis i alle tænder helt vildt på utrænede, tyndfede piger. Hver mand sin lyst.

Der er sgu da ingen af dem der hverken har spiseforstyrrelser eller andet. De var da netop lidt bløde i kanten som det skal være =P~

Hende brunetten må jeg tilslutte mig.. haps haps !!! hun sku ikke løbe mange gange rundt om min seng før hun løb ind i væggen
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Hende brunetten må jeg tilslutte mig.. haps haps !!! hun sku ikke løbe mange gange rundt om min seng før hun løb ind i væggen

:drunk: :joy:
Brugeravatar

Styrkeliste

Hende brunetten ville jeg ikke tøve med at hoppe på, men hende blondinen ved 1:26 er ret grim imo. Medmindre at lyset er slukket...
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00

Kolditz skrev:Jeg skulle nok give dem alle en omgang gøb, ikke så sippet [-X

Det klogeste der er sagt i denne tråd :mrgreen:
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (14)

Hopper på vognen med Kolditz, havde nuppet dem alle sammen, havde sgu været på nogen der var værre :mrgreen:

Billede
- logze

SandyFrink skrev:Rallen, jeg vil gerne gøre det her 100% klart: Du er idiot.
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

Sixx skrev:Meget orignalt svar SandyFrink. =D>

Du mener en almindelig dansk pige nede på stranden?

Jeg foretrækker piger det lægger bare en brøkdel så meget energi i deres krop og træning som jeg selv gør.

At dømme efter din logbog adskiller du dig næppe meget visuelt fra andre ikke-trænende danske mænd.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

Brugeravatar

Styrkeliste

At dømme efter din logbog adskiller du dig næppe meget visuelt fra andre ikke-trænende danske mænd.

:rocketwhore: :owned: :fighting1: :laugh2: :poke: :busted:
Brugeravatar

Styrkeliste

SandyFrink skrev:At dømme efter din logbog adskiller du dig næppe meget visuelt fra andre ikke-trænende danske mænd.

Jeg er fysisk aktiv flere timer om dagen og spiser velovervejet. Selvfølgelig adskiller jeg mig visuelt fra utrænede.

Men hvad er meningen med et angreb på min person, Sandy? Hvis du prøver på at pisse mig af med dine barnlige indlæg kan du godt opgive det.
Brugeravatar

sixx skrev:Jeg er fysisk aktiv flere timer om dagen og spiser velovervejet. Selvfølgelig adskiller jeg mig visuelt fra utrænede.

Jeg kender mange der er fysisk aktive flere timer om dagen og spiser velovervejet.
Jeg kender også mange der løfter betragteligt mere end du gør. Og fælles for dem alle er at de ligner nogen der ikke træner, så i hvad det selvfølgelige består er ikke klart.

Du kunne have en snak med dig selv om hvorfor du har sådan et behov for at kritisere hvordan ikke-trænende piger naturligt ser ud og genoverveje din retorik - se blot nedenfor - når du næppe skiller dig positivt ud for drengenes lejr i "trænethed eller ej", hvilket er et spørgsmål der, kuriøst nok, tilsyneladende optager dig så meget at du bliver så agiteret.

sixx skrev:men fordi de ligner lort. Det er en kedelig tendens at enhver småbuttet opmærksomhedshore kan smide blusen og vrikke lidt med hofterne og straks står der en kødrand af mænd klar til at tilbede hende. At der overhovedet er nogen, der vil knalde sådan nogle lavt begavede tyndfede søer er fandme pinligt. Jeg skammer mig på vegne af mit køn...Men fint med mig hvis i alle tænder helt vildt på utrænede, tyndfede piger. Hver mand sin lyst.

Brugeravatar

Styrkeliste

SandyFrink skrev:
sixx skrev:Jeg er fysisk aktiv flere timer om dagen og spiser velovervejet. Selvfølgelig adskiller jeg mig visuelt fra utrænede.

Jeg kender mange der er fysisk aktive flere timer om dagen og spiser velovervejet.
Jeg kender også mange der løfter betragteligt mere end du gør. Og fælles for dem alle er at de ligner nogen der ikke træner, så i hvad det selvfølgelige består er ikke klart.

Du kunne have en snak med dig selv om hvorfor du har sådan et behov for at kritisere hvordan ikke-trænende piger naturligt ser ud og genoverveje din retorik - se blot nedenfor - når du næppe skiller dig positivt ud for drengenes lejr i "trænethed eller ej", hvilket er et spørgsmål der, kuriøst nok, tilsyneladende optager dig så meget at du bliver så agiteret.

sixx skrev:men fordi de ligner lort. Det er en kedelig tendens at enhver småbuttet opmærksomhedshore kan smide blusen og vrikke lidt med hofterne og straks står der en kødrand af mænd klar til at tilbede hende. At der overhovedet er nogen, der vil knalde sådan nogle lavt begavede tyndfede søer er fandme pinligt. Jeg skammer mig på vegne af mit køn...Men fint med mig hvis i alle tænder helt vildt på utrænede, tyndfede piger. Hver mand sin lyst.

QFTW!!!!
:dope: :dance: :king: :drink: :´) :mrgreen: :dance:

SandyFrink skrev:Du kunne have en snak med dig selv om hvorfor du har sådan et behov for at kritisere hvordan ikke-trænende piger naturligt ser ud

Det forarger mig på ingen måde at nogen piger vælger en inaktiv livsstil. Hvor har jeg skrevet det? Det der forarger mig, er at gennemsnitlige, utrænede piger stiller sig selv til skue og alle mænd tilsyneladende er tossede med det.
Mere præcist forarger det mig at kropsidealet i Danmark ikke ser ud til at have rykket sig til trods for den voldsomme sundhedsdiskurs.

SandyFrink skrev:og genoverveje din retorik

Jeg er godt klar over, at mit første indlæg lød meget radikalt. Netop derfor valgte jeg at tilføje både advarsel og smiley.
Sixx skrev:Advarsel: I ovenstående tekst kan forekomme slem generalisering og nedladenhed. :lol:

edit: true, jeg har også skrevet grimt i nogle af de andre indlæg. jeg er dog på ingen måde så vred som jeg giver udtryk for :wink:

SandyFrink skrev:når du næppe skiller dig positivt ud for drengenes lejr i "trænethed eller ej, hvilket er et spørgsmål der, kuriøst nok, tilsyneladende optager dig så meget at du bliver så agiteret."

Hvis du så mig ville du ikke være i tvivl om at jeg har vægttrænet... det er ikke dét der irriterer mig, men derimod, at du angriber min person. Om det så er min fysik eller mit intellekt er underordnet. Jeg mener ikke den slags hører hjemme på boardet.
Sidst rettet af Sixx 3. jul 2009, 20:25, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Gid jeg var der :D
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Xiva skrev:Gid jeg var der :D

1+
SÅ ening!
Brugeravatar