Vil ikke kalde en T4200 processor for hurtig i dag, men er ok bærbar til prisen

Milkyman92 skrev:Johnyboi skrev:Milkyman92 skrev:Jeg har lige købt mig en ny "lenovo" bærbar til 5899kr,- i bilka. Den er ret god til prisen, da den har den nye og rigtig stærke processor Intel core i5! 4g ddr3 ram og 512mb grafikkort. 15,6 tommer skærm, syntes personligt selv det er nedern at kigge på en skærm der er mindre, men det er jo en smagssag, Den kører selv Call of duty Mw2 uden problemer. og så har du en fin computer de næste par år.. Dette er et ret godt køb vil jeg sige.. tag at kigge i bilka efter den.

- Tip: gå efter en computer med intel processor, da AMD er ret langt bagefter deres teknologi..

For at være ret nederen, er i7 processoren da vidst det nye shit ?
Det er korrekt. men jeg vil umiddelbart stadig sige at i5 forholdsvis er ny ;)
i5 processoren og nyest!, dog er i7'eren hurtigere, men bruger samtidig mere strøm.
stenb skrev:Hey bb.dk
Jeg skal starte på handelsskolen efter sommerferien, og skal derfor have mig en bærbar til dette. Den skal selvfølgelig være god, men også let ville være dejligt så den faktisk var bær-bar.
Mit budget er 4000+ helst ikk for meget over 4000.
Jeg har kigget på denne:
http://www.edbpriser.dk/product/details.aspx?pid=710520Den kan man få til 5000kr ved ekspert. Tror i det er det bedste jeg finder, eller har i evt andre forslag?
Håber i kan hjælpe

"Være god". er meget bredt ;), kom med lidt mere specifikke krav.
Skal der games på den?
personlig kan jeg ikke arbejde på en 10" skærm en hel dag, det skal det være minimum 15", men det er jo en smags sag.
Er der mulighed for at tilslutte den til strøm i klasselokalerne?, Hvis der er det, har du ikke nogen grund til at bruge en bærbar, med 8+ timer batteritid - 2-4 er rigeligt.
Når det er sagt vil jeg vælge en bærbar med i3 eller i5 CPU, som er meget kraftigere ind alle de ULV cpu'er.
og så smider du ubuntu/kubuntu på! så er du kørende.