Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

qwe123qwe123 skrev:Undskyld udtrykkede mig forkert, det er fordi det er disse muskel grupper jeg gerne vil have mest synelige til sommer. SKAL selfølgelig også træne alle de andre muskel tyber det er da klart ;-)

qwe123qwe123 skrev:Undskyld udtrykkede mig forkert, det er fordi det er disse muskel grupper jeg gerne vil have mest synelige til sommer. SKAL selfølgelig også træne alle de andre muskel tyber det er da klart ;-)

s0enice skrev:qwe123qwe123 skrev:Undskyld udtrykkede mig forkert, det er fordi det er disse muskel grupper jeg gerne vil have mest synelige til sommer. SKAL selfølgelig også træne alle de andre muskel tyber det er da klart ;-)
Du når ikke at få noget som helst særligt synligt til sommer. Det tager år at få markante resultater

qwe123qwe123 skrev:s0enice skrev:qwe123qwe123 skrev:Undskyld udtrykkede mig forkert, det er fordi det er disse muskel grupper jeg gerne vil have mest synelige til sommer. SKAL selfølgelig også træne alle de andre muskel tyber det er da klart ;-)
Du når ikke at få noget som helst særligt synligt til sommer. Det tager år at få markante resultater
Jamen så mere markerede!!!

DClaville skrev:Disocopumpersunited.com er vist lige stedet![]()
shut up and squat!

Bjarke Andersen skrev:Prøv at spørg folk nede i centeret hvor lang tid de har trænet, og så se på hvor store de er, så finder du ud af at du slet slet ikke kan nå at skabe markante resultater denne sommer..
Og dog, hvis du virkelig er dedikeret, og bruger krudt, kan du måske nå at skabe lidt forandring til sidst på sommeren

bahar skrev:Bjarke Andersen skrev:Prøv at spørg folk nede i centeret hvor lang tid de har trænet, og så se på hvor store de er, så finder du ud af at du slet slet ikke kan nå at skabe markante resultater denne sommer..
Og dog, hvis du virkelig er dedikeret, og bruger krudt, kan du måske nå at skabe lidt forandring til sidst på sommeren
Månedens værste indlæg

Viggiator skrev:bahar skrev:Bjarke Andersen skrev:Prøv at spørg folk nede i centeret hvor lang tid de har trænet, og så se på hvor store de er, så finder du ud af at du slet slet ikke kan nå at skabe markante resultater denne sommer..
Månedens værste indlæg
Hvorfor?
Der er da en pointe i at det er sent for en 16 årig at sige i start juni at man vil være hakket i denne her sommer.

sWolegren skrev:Viggiator skrev:bahar skrev:Bjarke Andersen skrev:Prøv at spørg folk nede i centeret hvor lang tid de har trænet, og så se på hvor store de er, så finder du ud af at du slet slet ikke kan nå at skabe markante resultater denne sommer..
Månedens værste indlæg
Hvorfor?
Der er da en pointe i at det er sent for en 16 årig at sige i start juni at man vil være hakket i denne her sommer.
Man må ikke fortælle folk, at krudt virker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster