Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

tabe det sidste i vægt! mere markeret + madplan

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

..
Nu er jeg kommet dertil hvor jeg mangler 2-5 kg for at jeg er helt slank og smider den sidste dele nederst under navlen , jeg styrke træner
mandag , onsdag , fredag
og spiller fodbold mandag , 2 gange tirsdag , 2 gange torsdag , fredag , kamp lørdag ,
- jeg har fået et mad program jeg skal følge for at tabe det sidste , er det så godt at tage bodylab whey 80 mens man er på slank eller ?`
jeg er 16 snart 17 vejer 71kg og er 180cm
min kostplan ser sådan her ud ,

morgen : havregryn med rosiner, evt 40g bodylab whey 80 ( hvis jeg skal både skal styrketræne og til fodbold træning )

formiddag : 2-3 skiver rugbrød med kødpålæg

frokost - 2-3 skiver rugbrød gulerødder til mæt , evt 40g bodylab whey 80 efter jeg har styrketrænet

lige efter fodbold træning - 2-4 frugt

aftensmad - forskelligt alt efter hvad mor laver ?

kl 20 - 1-4 gulerødder og 1 glas mælk

hvordan syntes i det lyder ?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

neslo skrev:..
Nu er jeg kommet dertil hvor jeg mangler 2-5 kg for at jeg er helt slank og smider den sidste dele nederst under navlen , jeg styrke træner
mandag , onsdag , fredag
og spiller fodbold mandag , 2 gange tirsdag , 2 gange torsdag , fredag , kamp lørdag ,
- jeg har fået et mad program jeg skal følge for at tabe det sidste , er det så godt at tage bodylab whey 80 mens man er på slank eller ?`
jeg er 16 snart 17 vejer 71kg og er 180cm
min kostplan ser sådan her ud ,

morgen : havregryn med rosiner, evt 40g bodylab whey 80 ( hvis jeg skal både skal styrketræne og til fodbold træning )

formiddag : 2-3 skiver rugbrød med kødpålæg

frokost - 2-3 skiver rugbrød gulerødder til mæt , evt 40g bodylab whey 80 efter jeg har styrketrænet

lige efter fodbold træning - 2-4 frugt

aftensmad - forskelligt alt efter hvad mor laver ?

kl 20 - 1-4 gulerødder og 1 glas mælk

hvordan syntes i det lyder ?

Synes udmiddelbart det lyder meget fornuftigt. Kør den kostplan i et stykke tid, hold øje med vægten, og juster derefter tilføjelser.

En god idé når du er nået til det punkt hvor du vil tabe dig mere detaljeret, find dit ligevægtsindtag (energi-mæssigt / kcal) og lav planen efter det.

Ja protein pulver er godt at bruge selvom du er på cut, bare det passer ind i dit daglig kcal indtag.
jeg træner og der sker intet..... MEN SÅ LOD JEG MIG FORTÆLLE OMKRING PRODUKTET PROTEINPULVER.... SHIT GAL, NU HAR JEG GUNNSSSSS!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

er du ikke "slank" hvis du vejer 71 kg og er 180? :?
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar

Reputation point: 178

Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98

Logbog: Vis logbog

Du får jo nærmest intet protein? Især de dage hvor du ikke styrketræner er det helt galt, måske omkring 75gr.?

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

hehe jo jeg er slank men vil gerne være skåret / markeret , og tabe mig det lidt ekstra så jeg både kan blive lidt hurtigere og se lidt bedre ud :D ..
- har tænkt mig at tage body lab whey 80 3-4 gange dagligt med ca 40g pr gang .
er det ikke iorden eller ?

neslo skrev:hehe jo jeg er slank men vil gerne være skåret / markeret , og tabe mig det lidt ekstra så jeg både kan blive lidt hurtigere og se lidt bedre ud :D ..
- har tænkt mig at tage body lab whey 80 3-4 gange dagligt med ca 40g pr gang .
er det ikke iorden eller ?

er du bange for kød? Ville da helt klart erstatte nogle af de shakes med noget fast føde
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 10.00

Hvad for noget kød tænker du på ?
- og hvor ville du erstatte kød med shakes ?
- får næsten altid kød til aftensmad ..

neslo skrev:Hvad for noget kød tænker du på ?

Magert kød (sådan noget som kylling) hvis du er på et cut

Fordi at shakes er et kosttilskud, ikke en kosterstatning
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Jok skrev:
neslo skrev:Hvad for noget kød tænker du på ?

Magert kød (sådan noget som kylling) hvis du er på et cut

Fordi at shakes er et kosttilskud, ikke en kosterstatning

Dette, samt hvis du leder efter noget til omkring frokost der måske er nemmere at have med at gøre prøv noget tun eller hytteost
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 10.00

Det glemte jeg faktisk at skrive , jeg plejer at spise en dåse tun til frokost også ..
Skal jeg have kylling til frokost ?
For plejer tit at få kylling til aftensmad ..

Det jeg så også var lidt i tvivl om var om at man tog på af protein pulver for så ville det jo ikke være smart at tage samtidig med at man cuttede ?

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 250.00

1-4 gulerødder og et glas mælk?? Hvad er meningen.

Min mening er du burde droppe rosiner, noget af frugten, gulerødder og erstatte med æg og rødt kød.
Istedet for gulerødder kan du proppe lidt kassein i mælken.

Billede

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00

Med 71 kg på 180 cm, kan du ikke have ret meget fedt tilbage! Det nederste på maven du siger, du har tilbage, har en minimal effekt på din hurtighed og du behøver da ikke fokusere på at få det væk.
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: AK Frem

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 225.00

Vil Gerne have den nederste del af maven med så man ikke er helt markeret de 6 andre mave muskler også er der en slags " delle " nederst det ser ikke specielt godt ud ;)

neslo skrev:Vil Gerne have den nederste del af maven med så man ikke er helt markeret de 6 andre mave muskler også er der en slags " delle " nederst det ser ikke specielt godt ud ;)

Den må du vist lige forklare med et fagsprog inden for sporten men måske du skulle fokusere på at træne for hypertrofi for som jeg ser det er du meget mager og skal ha noget mere kød på kroppen.

Er dit mål at ha en "Hollywood" 8 pack måske?
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Kostplan: Ingen kostplan

neslo skrev:Vil Gerne have den nederste del af maven med så man ikke er helt markeret de 6 andre mave muskler også er der en slags " delle " nederst det ser ikke specielt godt ud ;)

Du skal ikke lytte så meget til de andre, og hvad de synes DU bør gøre. De ved jo ganske enkelt ikke hvad du ønsker, selvom du flere steder skriver det i tråden.

hvis du vil tabe det sidste fedt, skal du selvfølgelig cutte. Længere er den ikke.

Men vil dog nok anbefale dig at lean bulke i stedet, din vægt taget i betragtning. også satste på at få en pæn strandform næste år, i stedet for det anorektiske look du nok vil ende ud med..
Men det er jo op til dig. Hvis du synes du ser godt ud med nogle kilo mindre, så tag det valg.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Illisher skrev:

Du skal ikke lytte så meget til de andre, og hvad de synes DU bør gøre. De ved jo ganske enkelt ikke hvad du ønsker, selvom du flere steder skriver det i tråden.

hvis du vil tabe det sidste fedt, skal du selvfølgelig cutte. Længere er den ikke.

Men vil dog nok anbefale dig at lean bulke i stedet, din vægt taget i betragtning. også satste på at få en pæn strandform næste år, i stedet for det anorektiske look du nok vil ende ud med..
Men det er jo op til dig. Hvis du synes du ser godt ud med nogle kilo mindre, så tag det valg.

Lidt dobbelt moralsk?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: -70.00
- Squat: -65.00
- Dødløft: -80.00

Lad mig sige det sådan , det også lidt begrænset hvor meget jeg kan bulke da jeg ikke skal være for tung igen.
Syntes bare det trist at have de Øverste tydelige også ikke de nederste :/ .

kan da godt følge ham i at ville af med det sidste fedt på maven da det ikke ser godt ud.

Hvad er problemet i han skal cutte videre?

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Illisher skrev:

Hah gir sgu da ingen mening.. " lad vær med at hør hvad de siger bar cut, men JEG synes du skal bulke." great :)
Forresten, er der ingen grund til at indtage 3*40g prot shakes hver dag. 120g prot gennem shakes er ik godt når man tager i betragtning af største delen af dit protein vil komme fra shakes.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

ckp2906 skrev:
Illisher skrev:

Hah gir sgu da ingen mening.. " lad vær med at hør hvad de siger bar cut, men JEG synes du skal bulke." great :)
Forresten, er der ingen grund til at indtage 3*40g prot shakes hver dag. 120g prot gennem shakes er ik godt når man tager i betragtning af største delen af dit protein vil komme fra shakes.

man bliver ikke større hvis ikke man er dobbelt moralsk.. Men tror nu godt de fleste fanger min pointe i indlægget :wink:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster