Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1369
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1366

Følg bodybuilding.dk på

Team Køge nægtede doping prøve - hvorfor så film?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

En stor del af Team Køge nægtede for ikke så lang tid siden, at lade sig teste da ADD dukkede op i centeret. Derudover er det alment kendt, at bodybuilding.dk tager afstand fra doping. I forhold til ovenstående facts hvordan kan det så være, at man vælger at lave en film med nogen af gutterne fra Team Køge?

Jeg har oprettet tråden af følgende årsag: http://www.youtube.com/watch?v=KAp0RvEVD9w

*Incoming Sandyfrink <3
never argue with a fool he will only bring you down to his lv, and beat you with experience.

Reputation point: 0

Geografisk sted: køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Fordi lysten var der, Brian
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg så Tour De France på TV2. TV2 elsker doping.

Reputation point: 10

Haha, så de skal også stoppe med at poste ting fra Olympia nu mener du?
GGGGGGGGGGGggggggggg
Ay yo dawg, I aint even mad.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Hornslet 8543

Træner her: Hornslet Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg kender tilfældigvis historien, og du ævler. :)

Derudover er det efterhånden lidt trist, at det stadig er svært at forstå, at vi er imod rådgivning i brugen af doping, men at det ellers er folks eget ansvar.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:Jeg kender tilfældigvis historien, og du ævler. :)

Derudover er det efterhånden lidt trist, at det stadig er svært at forstå, at vi er imod rådgivning i brugen af doping, men at det ellers er folks eget ansvar.

Så fortæl den da, i stedet for at lade rygterne flyde.

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 135.00

Det er en film serie der omhandler det at skulle stille op til newcomers, og team køge har nogen der stiller op. derfor.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Fik ADD spyttet nogle karatæner ud eller hvad?
Brugeravatar

NoBody skrev:Fik ADD spyttet nogle karatæner ud eller hvad?

Er sanktionerne de samme for udeblivelse som at blive testet positiv?
- i så fald burde de nærmest indføre det samme i cykelsporten i stedet for de tre advarsler for manglende whereabouts..

Geografisk sted: Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 180.00

Nizzle nu stopper du, den eneste som var fra team Køge den aften var David, og han lov sig teste, prøven var negativ! Resten er ikke en del af teamet, så undersøg nu lige tingene først inden du kommer med sådan en latterlig ting.. Synes du skal poste et billed af dig selv, og så kan vi tage en snak i FW Køge ..
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 110

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste

Nizzle skrev:En stor del af Team Køge nægtede for ikke så lang tid siden, at lade sig teste da ADD dukkede op i centeret. Derudover er det alment kendt, at bodybuilding.dk tager afstand fra doping. I forhold til ovenstående facts hvordan kan det så være, at man vælger at lave en film med nogen af gutterne fra Team Køge?

Jeg har oprettet tråden af følgende årsag: http://www.youtube.com/watch?v=KAp0RvEVD9w

*Incoming Sandyfrink <3

Jeg er sikker på du nok skal komme langt med din træning.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:
Nizzle skrev:En stor del af Team Køge nægtede for ikke så lang tid siden, at lade sig teste da ADD dukkede op i centeret. Derudover er det alment kendt, at bodybuilding.dk tager afstand fra doping. I forhold til ovenstående facts hvordan kan det så være, at man vælger at lave en film med nogen af gutterne fra Team Køge?

*Incoming Sandyfrink <3

Jeg er sikker på du nok skal komme langt med din træning.

Så indirekte siger du, at man ikke kan komme langt uden krudt? Hvad er at komme langt med ens træning? Målsætninger inden for træning varierer jo fra person til person.
Sidst rettet af Nizzle 27. aug 2013, 17:51, rettet i alt 1 gang.
never argue with a fool he will only bring you down to his lv, and beat you with experience.

Styrkeliste

pumpfmaster skrev:Nizzle nu stopper du, den eneste som var fra team Køge den aften var David, og han lov sig teste, prøven var negativ! Resten er ikke en del af teamet, så undersøg nu lige tingene først inden du kommer med sådan en latterlig ting.. Synes du skal poste et billed af dig selv, og så kan vi tage en snak i FW Køge ..

Ovenstående historie passer vist ikke helt. For guds skyld, drop nu macho attituden i din sidste sætning, som tydeligt indikerer at du gerne vil give mig nogen "på munden". Jeg troller kun for fun, og det er jo meningen, at folk som er en del af Team Køge eller beslægtet med teamet skal blive sure. Ellers ville det ikke være trolling vel?

Styrkeliste

Jo det passer Martin er en af mine bedste venner!. Macho er aldeles ikke macho, kan bare ikke bruge din onlinehero indstilling til noget?,alle kan sidde og komme med påstande over nettet. Hvorfor skulle jeg dog gide at slå på sådan et ynkeligt menneske. Du bare en lille splejs.. Og som the czech skriver så passer din historie vist ikke..
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Styrkeliste

Det nemlig også skide sjovt at Trolle og lave pis med en anden mands forretning. Tá dig fucking sammen altså..
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis det er troll er det et meget latterligt forsøg, og du bør nok tænke over hvad dine "trolls" egentlig gør af skide på ofret som du udstiller.

"Jeg har hørt, at Nizzle for nyligt snød i SKAT, og var sammen med sin svigermor" - 2 dage senere... "Det det var bare en troll hihi"... Indrøm dog du tog fejl, og du nok burde have undersøgt tingene lidt nærmere, eller bare helt blande dig udenom, da det på ingen måde vedrører dig.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

DonKahle skrev:Hvis det er troll er det et meget latterligt forsøg, og du bør nok tænke over hvad dine "trolls" egentlig gør af skide på ofret som du udstiller.

"Jeg har hørt, at Nizzle for nyligt snød i SKAT, og var sammen med sin svigermor" - 2 dage senere... "Det det var bare en troll hihi"... Indrøm dog du tog fejl, og du nok burde have undersøgt tingene lidt nærmere, eller bare helt blande dig udenom, da det på ingen måde vedrører dig.

Flere fra Team Køge nægtede prøven, det er et fact. Flere medlemmer træner i dag i et underground træningscenter i Herfølge, hvor ADD ikke har nogen magt - det er et fact. Jeg kender ikke Martin, og har aldrig rettet et personligt angreb mod ham, så lad nu være med at tage det så personligt pumpfmaster. Derudover mister manden ingen potentielle kunder grundet, at folk som gerne vil stå på en scene er indforstået med, at krudt er en del af gamet.

Det er ikke skide smart, at oprette et Team der hører til i en by, hvor der ikke findes nogen ordentlige centre som Stasi/ADD ikke har infiltreret.

Styrkeliste

Hvis du skriver at du "troller", er det ikke trolling. Kids these days...
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

peter n skrev:Hvis du skriver at du "troller", er det ikke trolling. Kids these days...

Korrekt sir. Jeg trozzer - det er det nye sort.

Styrkeliste

Nizzle skrev:
peter n skrev:Hvis du skriver at du "troller", er det ikke trolling. Kids these days...

Korrekt sir. Jeg er spejl blank - aner ikke hvad jeg snakker om.

Fixed
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Nizzle skrev:
DonKahle skrev:Hvis det er troll er det et meget latterligt forsøg, og du bør nok tænke over hvad dine "trolls" egentlig gør af skide på ofret som du udstiller.

Flere fra Team Køge nægtede prøven, det er et fact. Flere medlemmer træner i dag i et underground træningscenter i Herfølge, hvor ADD ikke har nogen magt - det er et fact. Jeg kender ikke Martin, og har aldrig rettet et personligt angreb mod ham, så lad nu være med at tage det så personligt pumpfmaster. Derudover mister manden ingen potentielle kunder grundet, at folk som gerne vil stå på en scene er indforstået med, at krudt er en del af gamet.

Det er ikke skide smart, at oprette et Team der hører til i en by, hvor der ikke findes nogen ordentlige centre som Stasi/ADD ikke har infiltreret.

Og hvad rager det dig, eller os om de har taget doping? Hvis du mener folk er indforstået med doping er vejen frem til den store scene, hvorfor poster du så det her overhovedet? Dit indlæg er ikke velovervejet på nogle punkter, efter flere indlæg har du stadig ikke fået din pointe med indlægget frem. Folk er ligeglade med hvem der doper sig, det er deres eget valg.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

DonKahle skrev:
Nizzle skrev:

Og hvad rager det dig, eller os om de har taget doping? Hvis du mener folk er indforstået med doping er vejen frem til den store scene, hvorfor poster du så det her overhovedet? Dit indlæg er ikke velovervejet på nogle punkter, efter flere indlæg har du stadig ikke fået din pointe med indlægget frem. Folk er ligeglade med hvem der doper sig, det er deres eget valg.

"Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded."

Styrkeliste

NIzzle skrev:Har ikke noget imod steroids ser gerne, at det bliver lovligt at tage i Danmark. Men kunne sku være meget sjovt, at anmelde den lokale bande juizzers i fitnessworld køge - Team køge. De er fyldt med alskens medikamenter, og de fleste af dem ligner lort. Just for the lolz.

Det her skrev du i en tråd d. 7 august. Jeg kender ikke Team Køge, jeg kender ikke dig, jeg er i øvrigt 100% ligeglad med Køge. Jeg har kun været i Køge to gange - begge gange på grund af vi var kørt forkert. Det skriver jeg blot for at pointere at jeg er upartisk i sagen.

Det lugter utroligt meget af at du selv er en eller anden underlødig beta-han, der af en eller anden årsag føler et behov for at tilsvine "Team Køge". Stop dig selv.
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for easy lives, pray to be stronger men.
Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

Yat3s skrev:
NIzzle skrev:Har ikke noget imod steroids ser gerne, at det bliver lovligt at tage i Danmark. Men kunne sku være meget sjovt, at anmelde den lokale bande juizzers i fitnessworld køge - Team køge. De er fyldt med alskens medikamenter, og de fleste af dem ligner lort. Just for the lolz.

Det her skrev du i en tråd d. 7 august. Jeg kender ikke Team Køge, jeg kender ikke dig, jeg er i øvrigt 100% ligeglad med Køge. Jeg har kun været i Køge to gange - begge gange på grund af vi var kørt forkert. Det skriver jeg blot for at pointere at jeg er upartisk i sagen.

Det lugter utroligt meget af at du selv er en eller anden underlødig beta-han, der af en eller anden årsag føler et behov for at tilsvine "Team Køge". Stop dig selv.

Jeg er en sød-han ikke beta-han.

Styrkeliste

Nizzle kan ikke forstå du siger der var mange der ikke vil teste ?
for jeg er selv fra team køge og jeg ved de kun var 3 fra team køge der oppe da de kom, og ville ha en pisprøve af dem :)

og du har kunne følge flere af dem i deres forløb hele vejen så kan heller ikke forstå :)

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster