Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Jeg kender tilfældigvis historien, og du ævler.![]()
Derudover er det efterhånden lidt trist, at det stadig er svært at forstå, at vi er imod rådgivning i brugen af doping, men at det ellers er folks eget ansvar.

NoBody skrev:Fik ADD spyttet nogle karatæner ud eller hvad?

Nizzle skrev:En stor del af Team Køge nægtede for ikke så lang tid siden, at lade sig teste da ADD dukkede op i centeret. Derudover er det alment kendt, at bodybuilding.dk tager afstand fra doping. I forhold til ovenstående facts hvordan kan det så være, at man vælger at lave en film med nogen af gutterne fra Team Køge?
Jeg har oprettet tråden af følgende årsag: http://www.youtube.com/watch?v=KAp0RvEVD9w
*Incoming Sandyfrink <3

SandyFrink skrev:Nizzle skrev:En stor del af Team Køge nægtede for ikke så lang tid siden, at lade sig teste da ADD dukkede op i centeret. Derudover er det alment kendt, at bodybuilding.dk tager afstand fra doping. I forhold til ovenstående facts hvordan kan det så være, at man vælger at lave en film med nogen af gutterne fra Team Køge?
Jeg har oprettet tråden af følgende årsag: http://www.youtube.com/watch?v=KAp0RvEVD9w
*Incoming Sandyfrink <3
Jeg er sikker på du nok skal komme langt med din træning.

pumpfmaster skrev:Nizzle nu stopper du, den eneste som var fra team Køge den aften var David, og han lov sig teste, prøven var negativ! Resten er ikke en del af teamet, så undersøg nu lige tingene først inden du kommer med sådan en latterlig ting.. Synes du skal poste et billed af dig selv, og så kan vi tage en snak i FW Køge ..

DonKahle skrev:Hvis det er troll er det et meget latterligt forsøg, og du bør nok tænke over hvad dine "trolls" egentlig gør af skide på ofret som du udstiller.
"Jeg har hørt, at Nizzle for nyligt snød i SKAT, og var sammen med sin svigermor" - 2 dage senere... "Det det var bare en troll hihi"... Indrøm dog du tog fejl, og du nok burde have undersøgt tingene lidt nærmere, eller bare helt blande dig udenom, da det på ingen måde vedrører dig.

peter n skrev:Hvis du skriver at du "troller", er det ikke trolling. Kids these days...

Nizzle skrev:peter n skrev:Hvis du skriver at du "troller", er det ikke trolling. Kids these days...
Korrekt sir. Jeg er spejl blank - aner ikke hvad jeg snakker om.

Nizzle skrev:DonKahle skrev:Hvis det er troll er det et meget latterligt forsøg, og du bør nok tænke over hvad dine "trolls" egentlig gør af skide på ofret som du udstiller.
"Jeg har hørt, at Nizzle for nyligt snød i SKAT, og var sammen med sin svigermor" - 2 dage senere... "Det det var bare en troll hihi"... Indrøm dog du tog fejl, og du nok burde have undersøgt tingene lidt nærmere, eller bare helt blande dig udenom, da det på ingen måde vedrører dig.
Flere fra Team Køge nægtede prøven, det er et fact. Flere medlemmer træner i dag i et underground træningscenter i Herfølge, hvor ADD ikke har nogen magt - det er et fact. Jeg kender ikke Martin, og har aldrig rettet et personligt angreb mod ham, så lad nu være med at tage det så personligt pumpfmaster. Derudover mister manden ingen potentielle kunder grundet, at folk som gerne vil stå på en scene er indforstået med, at krudt er en del af gamet.
Det er ikke skide smart, at oprette et Team der hører til i en by, hvor der ikke findes nogen ordentlige centre som Stasi/ADD ikke har infiltreret.

DonKahle skrev:Nizzle skrev:DonKahle skrev:Hvis det er troll er det et meget latterligt forsøg, og du bør nok tænke over hvad dine "trolls" egentlig gør af skide på ofret som du udstiller.
Flere fra Team Køge nægtede prøven, det er et fact. Flere medlemmer træner i dag i et underground træningscenter i Herfølge, hvor ADD ikke har nogen magt - det er et fact. Jeg kender ikke Martin, og har aldrig rettet et personligt angreb mod ham, så lad nu være med at tage det så personligt pumpfmaster. Derudover mister manden ingen potentielle kunder grundet, at folk som gerne vil stå på en scene er indforstået med, at krudt er en del af gamet.
Det er ikke skide smart, at oprette et Team der hører til i en by, hvor der ikke findes nogen ordentlige centre som Stasi/ADD ikke har infiltreret.
Og hvad rager det dig, eller os om de har taget doping? Hvis du mener folk er indforstået med doping er vejen frem til den store scene, hvorfor poster du så det her overhovedet? Dit indlæg er ikke velovervejet på nogle punkter, efter flere indlæg har du stadig ikke fået din pointe med indlægget frem. Folk er ligeglade med hvem der doper sig, det er deres eget valg.

NIzzle skrev:Har ikke noget imod steroids ser gerne, at det bliver lovligt at tage i Danmark. Men kunne sku være meget sjovt, at anmelde den lokale bande juizzers i fitnessworld køge - Team køge. De er fyldt med alskens medikamenter, og de fleste af dem ligner lort. Just for the lolz.

Yat3s skrev:NIzzle skrev:Har ikke noget imod steroids ser gerne, at det bliver lovligt at tage i Danmark. Men kunne sku være meget sjovt, at anmelde den lokale bande juizzers i fitnessworld køge - Team køge. De er fyldt med alskens medikamenter, og de fleste af dem ligner lort. Just for the lolz.
Det her skrev du i en tråd d. 7 august. Jeg kender ikke Team Køge, jeg kender ikke dig, jeg er i øvrigt 100% ligeglad med Køge. Jeg har kun været i Køge to gange - begge gange på grund af vi var kørt forkert. Det skriver jeg blot for at pointere at jeg er upartisk i sagen.
Det lugter utroligt meget af at du selv er en eller anden underlødig beta-han, der af en eller anden årsag føler et behov for at tilsvine "Team Køge". Stop dig selv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster