Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1303
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1300

Følg bodybuilding.dk på

Thailand

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle BB!

Jeg skal til thailand med 2 venner her i slutningen af juli. vi har kun bestilit fly til bangkok i første omgang.
vi regner med at tage en nat i bangkok og derefter taxa til pattaya.
Jeg ville høre om nogle af jer har været i bangkok eller pattaya eller bare har nogle fede facts at give videre :)

FrederiB

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tag på skybar. Jeg har ikke selv været der. Men set billeder og hørt historier. Det skulle være et fucking nice sted selv med EU-standard

Edit: I Bangkok
Forkert! Jeg tisser ikke i sengen.
Jeg tisser sengen. Sengen er et svagt møbel.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: København NV

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Ingen kostplan

Synes I bør tage en uge, eller nogle dage, i en lille by.

Var selv afsted for et par år siden, 1 uge i Phuket og 1 uge i Khao Lak.

Til trods for at jeg er en ung fyr, nød jeg helt klart mest ugen i Khao Lak, hvilket var meget lille og stille ift. Phuket.
Det var et fantastisk skønt sted, ikke fuldstændig dødt som jeg måske får det til at lyde, masser af butikker og restauranter osv. Blot meget mere roligt på gaden og i byen end Phuket. Og så er arbejderne i sådanne små byer i Thailand sindsygt høflige.. det er nærmest helt overdrevet. Jeg nødt det mere end ugen i Phuket, der dog også var rigtig lækkert - blot for at sætte i perspektiv.
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Logbog: Vis logbog

Følger lige tråden her :)

Skal selv med en buddy 2 måneder til Jomtien et par km syd for Pattaya her i august - oktober.
Brugeravatar

Reputation point: 121

For tre måneders tid siden, rejste jeg selv og tre venner to måneder rundt i Thailand med rygsæk.

Jeg var i Bangkok af to omgange, alt i alt .. En uges tid måske :)

Et par steder jeg ville besøge, hvis jeg var dig, er følgende: (det skal lige siges, at der ikke er såååå meget at komme efter i Bangkok udover fest og shopping)

1) kaosan Road
Dette er back Packer gaden. Der er gang i den hver aften; masser af både små og store barer og diskoteker.
Specielt 'golf and coctails very strong - we do not check ID card bar' er et besøg værd. Det starter festen dog først ved 1-tiden.

2) ping pong show
Dette kan du let finde ved kaosan road. Betal ikke mere end .. 500 bath eller lignende. Det er lidt skummelt, skal I være forberedt på ;) men helt sikkert en oplevelse.

3) sky bar
Der er to forskellige. Begge er et besøg værd. Man skal dog have fint tøj på, og priserne er forholdsvis dyre deroppe.

4) shoppingcentre
Mbk (stort stort stort)
Terminal 21 (stort og eklusivt center - indrettet som forskellige byer på forskellige etager: London, mm. Virkelig godt og flot center)

5) templer
Der er en helt masse templer.
Alle tuc tuc chaufførerne er helt vilde efter at tage jer derud, så det kan I næsten ikke undgå ;)

6) tag en kanalrundfart.
Det er en god og billig måde at danne sig et overblik over byen.

7) træning? Jeg kender ikke jeres standard på logi osv, men hvis I skal træne, så vær forberedt på, at det er dyrt ;).

Jeg kan ikke umiddelbart komme på mere andet end pas
På. Alle vil snyde jer i Bangkok. Og når I skal steder hen, er det egentlig billigere med rigtige taxaer frem for tuc tuc'er. Hvis de altså vil have jer med.

Håber du kan bruge det til noget.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Der er en fed kultur omkring deres nationale kampsport Muy Thai (thaiboksing)
Man man spille på kampe eller selv prøve at træne hvis man er til den slags :)

Reputation point: 255

FrederikB skrev:Hej alle BB!

Jeg skal til thailand med 2 venner her i slutningen af juli. vi har kun bestilit fly til bangkok i første omgang.
vi regner med at tage en nat i bangkok og derefter taxa til pattaya.
Jeg ville høre om nogle af jer har været i bangkok eller pattaya eller bare har nogle fede facts at give videre :)

FrederiB

Det ville være rart at vide hvor længe i skal være derude ?? Hvad forventer i at opleve i Pattaya?? Hvis det bare er for at få noget på den dumme er det det rigtige sted at rejse hen, men hvis i søger andre oplevelser er det spild af tid !!! Pattaya har intet med Thailand at gøre hvis det kommer ud på at opleve og se noget....

Jeg er Thai gift og har rejst en del i Thailand, så skriv her i tråden, hvad vil i i Thailand og hvad er jeres budget,,eller send mig en pm, så skal jeg nok hjælpe til,- Ok !?

Reputation point: 90

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Fitness World Frederiksberg

Var I Thailand for et par år siden, Bankgkok er fin nok at se et par dage men så er det også det. Vi var oppe nordpå mellem Bangkok og Chan Mei eller hvordan det staves. Det var sådan en to dages tur hvor man var ude med elefanter, samt var inde og se vandfald med videre, det kan helt klart anbefales.
Nu var vi ikke i Pattaya men i Phuket senere hen, og kunne forestille mig det er meget det samme. Jeg tog dykkercertifikat i 4 dage dernede hvilket jeg var rigtigt glad for, ud over det så sagde Phuket mig intet. Naturligvis hvis formålet er at hamrer sig ned konstant så er det nok meget godt :)
Har I alternativt undersøgt om det passer med I er der når der er full moon party, det er godt nok ikke i Pattaya men kunne være et alternativ

Hey alle. tak for hurtig feedback!

Vi har planlagt 11 dage, men forlænger hvis opholdet er fedt, (som vi regner med) vores udgangspunkt er afslapning om dagen, og fest om aftenen. shopping vil vi også gerne.

mht budget så har vi ikke tanker om at flyve til nogle øer, da opholdet er ret kort.

vi tager nok en dag i bangkok når vi lander. hvor langt ligger MBK og skybar fra lufthavnen, og hvad med overnatning i bangkok bare for en nat, måske to?

kan ikke huske flere kommentarer ](*,)

FrederikB :)

Styrkeliste

FrederikB skrev:Hey alle. tak for hurtig feedback!

Vi har planlagt 11 dage, men forlænger hvis opholdet er fedt, (som vi regner med) vores udgangspunkt er afslapning om dagen, og fest om aftenen. shopping vil vi også gerne.

mht budget så har vi ikke tanker om at flyve til nogle øer, da opholdet er ret kort.

vi tager nok en dag i bangkok når vi lander. hvor langt ligger MBK og skybar fra lufthavnen, og hvad med overnatning i bangkok bare for en nat, måske to?

kan ikke huske flere kommentarer ](*,)

FrederikB :)

Der er to lufthavne i Bangkok.
Men jeg ville tage en overnatning på kaosan Road. Det er billigt - selv
Med pool osv.

Hvor mbk ligger, skal jeg ikke kunne sige. Men det koster ingen penge med taxa.
Brugeravatar

andre ?

Styrkeliste

Til trods for at jeg er en ung fyr, nød jeg helt klart mest ugen i Khao Lak, hvilket var meget lille og stille ift. Phuket.
Det var et fantastisk skønt sted, ikke fuldstændig dødt som jeg måske får det til at lyde, masser af butikker og restauranter osv. Blot meget mere roligt på gaden og i byen end Phuket. Og så er arbejderne i sådanne små byer i Thailand sindsygt høflige.. det er nærmest helt overdrevet. Jeg nødt det mere end ugen i Phuket, der dog også var rigtig lækkert - blot for at sætte i perspektiv.

Jeg kan skrive under på dette. Jeg havde også 2 super lækre uger i Khao Lak, og ja, Thailand er bare et super lækkert sted at være på ferie. Imponerende natur, utrolig høflige og hjælpsomme mennesker og billig mad.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Lad være med at blive en del af den kedelige HIV+ statistik. Der diagnosticeres knap 1 tilfælde af HIV om dagen i Danmark, en stor del af disse er besøgende i fx Thailand.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Hej ....

Det er godt nok ikke lang tid at være i det store land,, :cry: Lidt synd for det sætter mange begrænsninger. Nå men 11 dage, så vil jeg råde dig til at blive i Bangkok i en dag måske to og så må i sgu ræse lidt rundt i byen og se alle de skønne seværdigheder der er, for der er virkeligt noget at se på og husk lige på at afstanden er lidt større end i København !! Bangkok er en mega stor by....

Hvis jeg kun havde 11 dage ville jeg tage 2 dage i Bangkok og derefter tage til Hua Hin, ca.2-3 timer med taxa, husk at aftale prisen først !! I Hua Hin ligger dette skønne ressort http://www.dolphinbayresort.com/, meget lækre omgivelser, strand, nationalpark og meget andet og så har de lidt trænings facilitetter så i ikke falder helt i staver :o Det eneste minus for jer vil nok være at der er ikke gang i den om aften og at i så skal tage ind til byen....

Men det er mega svært at give gode råd når i kun har 11 dage....

Phuket og Pattaya vil ødelægge dine gainz da du konstant vil knække dig over smælderfede pølse turister, menuer på dansk, lorte versioner af flæskesteg og pub crawls. Tænk Gran Canaria bare med tjenere med skæve øjne i stedet.

Tommelfinger reglen er at finde strande hvor man ikke kan komme til med bil, da det luger det værste krat væk. Sidst jeg var der var i 2009, så de kan være blevet inficeret, men disse to steder var klart high lights syd på.

1. Hat Yuan på Koh Phangan - Awesome strand og generelt fredeligt uden at være dødt. Restauranten på klippefremspringet har/havde en awesome Tofu Cremecheese sandwich, Pumpkin salad og kiwi smoothie.

2. Raleigh Beach nær Krabi - et af verdens bedste steder at klatre ( Prøv deep water soloing, det for fedt), gode dykker muligheder og en del fede barer. Lidt hippie feel, men ligger også flere upper class steder.

Og hold dig nu for guds skyld væk fra (all inclusive resorts), landet er fyldt med lækre spisesteder og skønne små Bungalows/strand hoteller.
Brugeravatar

Reputation point: 65

K.G skrev:Hej ....

Det er godt nok ikke lang tid at være i det store land,, :cry: Lidt synd for det sætter mange begrænsninger. Nå men 11 dage, så vil jeg råde dig til at blive i Bangkok i en dag måske to og så må i sgu ræse lidt rundt i byen og se alle de skønne seværdigheder der er, for der er virkeligt noget at se på og husk lige på at afstanden er lidt større end i København !! Bangkok er en mega stor by....

Hvis jeg kun havde 11 dage ville jeg tage 2 dage i Bangkok og derefter tage til Hua Hin, ca.2-3 timer med taxa, husk at aftale prisen først !! I Hua Hin ligger dette skønne ressort http://www.dolphinbayresort.com/, meget lækre omgivelser, strand, nationalpark og meget andet og så har de lidt trænings facilitetter så i ikke falder helt i staver :o Det eneste minus for jer vil nok være at der er ikke gang i den om aften og at i så skal tage ind til byen....

Jeg skal afsted i mindst 1 måned - 2 måneder. så fyr bare løs :-)
Brugeravatar

Reputation point: 121

tak for alle svarene.
som sagt går turen mest ud på fest, sjov og ballade. vi kommer ikke for at se seværdigheder.
Jeg skal til thailand igen til december, hvor der bliver plads til den slags.

vi vil bare bare finde et hotel med en decent pool hvor vi kan slappe af og så gå i byen om aftenen. mht til mad så går vi efter at finde finde et supermarked som vi kan bruge som supplement til restaurant (staves???)

og tak for råder med HIV. ingen af os har umiddelbare planer om at bringe dette med tilbage [-o< [-o<

Styrkeliste

K.G skrev:Hej ....

Hvis man skulle afsted med kæresten for at opleve og nyde det i 14 dage.

Hvad ville du så gøre? Og anbefale? Ikke druk. Oplevelser, hygge osv

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Liverpool,
Nu spurgte du selvfølgelig ikke mig, men jeg havde nok valgt at tage sydpå til enten phi phi øerne eller koh Tao. På disse øer, er der virkelig feriestemning. Flotte hvide sandstrande, små restauranter ved vandet, mange små diving resorts, hvis man er til det,osv.

Derudover er der mange andre unge mennesker, som giver det en helt speciel stemning

Edit: kan egentlig også anbefale koh phangan. Dette er øen, som alle valfarter til, når der er full Moon party. Øen er dog så meget mere end bare fest, hvis man bare vælger at komme i perioden udenfor full Moon. Man kan fx leje et par scootere til billige penge og selv køre øen rundt og finde sine egne små yndlingsstrande, view points osv
Brugeravatar

Jokken skrev:Liverpool,
Nu spurgte du selvfølgelig ikke mig, men jeg havde nok valgt at tage sydpå til enten phi phi øerne eller koh Tao. På disse øer, er der virkelig feriestemning. Flotte hvide sandstrande, små restauranter ved vandet, mange små diving resorts, hvis man er til det,osv.

Derudover er der mange andre unge mennesker, som giver det en helt speciel stemning

Edit: kan egentlig også anbefale koh phangan. Dette er øen, som alle valfarter til, når der er full Moon party. Øen er dog så meget mere end bare fest, hvis man bare vælger at komme i perioden udenfor full Moon. Man kan fx leje et par scootere til billige penge og selv køre øen rundt og finde sine egne små yndlingsstrande, view points osv

Liverpool..

Kan kun tilslutte mig det Jokken skriver,,Og hvis du vil hygge lidt i skønne omgivelser, så tag til Krabi, herfra er der masser af ture bla.a til Phi Pi og en tur i skal tage på er til James Bond øen, det er en utrolig flot sejltur og ydermere er øen utrolig flot ø,,men lad være at tage de ture ressorterne anbefaler, de er for dyre, gå ned i byen og find en udbyder på diverse ture.

Jeg kan varmt anbefale at i bor hos Niels her...http://www.jungle-village.com/ Lidt pebret i prisen,,men et skønt sted og Niels og hans personale er skønne mennesker !!

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster