Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?

Ferus skrev:Jeg synes umiddelbart det ser ud til at Frank Zane er en del mindre en de foregående champs. Hvordan kan det være? Dog en flot symmetri
Fatboy skrev:Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?
Er du nu sikker på, at du ikke godt ved det?

The Little Kid skrev:Ferus skrev:Jeg synes umiddelbart det ser ud til at Frank Zane er en del mindre en de foregående champs. Hvordan kan det være? Dog en flot symmetri
Du har fat i den til sidst. Så vidt jeg husker er han også den mindste der har vundet Mr. O.Fatboy skrev:Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?
Jeg tager et skud, det var der de startede på roids? Hvis det er det du mener var dem før Yates da nogen freaks at kunne blive så store uden det.

Fatboy skrev:Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?

Ferus skrev:Jeg synes umiddelbart det ser ud til at Frank Zane er en del mindre en de foregående champs. Hvordan kan det være? Dog en flot symmetri

Bay skrev:Fatboy skrev:Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?
Jeg ved det ikke - det er derfor jeg spørger. Oppede de doserne helt vildt? fik de nye medikamenee? Hvis ja, hvilke - hvad skete der? Et eller andet må der være sket.

Støttrup skrev:Bay skrev:Fatboy skrev:Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?
Jeg ved det ikke - det er derfor jeg spørger. Oppede de doserne helt vildt? fik de nye medikamenee? Hvis ja, hvilke - hvad skete der? Et eller andet må der være sket.
Tænkte lige at det kunne være grundet HGH, men de blev brugt fra 1970'erne ifølge wikipedia

Bay skrev:Fatboy skrev:Bay skrev:Der ses en kæmpe forskel på BB'er i skiftet mellem Haney og Yates i forhold til størrelse. Hvad er det som gør den kæmpe forskel lige der?

Chayen skrev:Tjek min nye youtubevideo

Neut skrev:p.s. hvem er hende den slet ikke så tossede tøs Jay Cutler står med på sidste billede?

Fatboy skrev:Neut skrev:p.s. hvem er hende den slet ikke så tossede tøs Jay Cutler står med på sidste billede?
Hun er sikkert bare en random chick der gerne ville have et billede med Jay. Tror ikke hun er kendt eller noget.

Rasmus Ladefoged skrev:Hvem fandt på det med at Jay var den bedste Mr. O nogensinde?En eller anden, få den dreng af stoffer ;)

Chayen skrev:Tjek min nye youtubevideo

Aynok skrev:Chayen skrev:Tjek min nye youtubevideo
FED video, det har sgu manglet. Den er straks sendt med link hertil til drengene. :-) Godt arbejde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster