Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

philippeboissard skrev:Hejsa.
Bare et hurtigt spørgsmål til alle herinde.
Hvordan træner i hver især mave ?
1-10 reps
10-20 reps
20+ reps ?
Og
Med vægt (Maskine / cabel)
eller BW (Body weight) ?
Er bare lidt nysgerrig til min egen træning

Micha Østergaard skrev:Når jeg træner mave bruger jeg sådan nogle gymnastringe (kan også gøres i en hvilken som helst stang, der hænger tilpas højt, men ringene er gode for stabilisering)..
Startpositionen er at hænge helt strakt.
Slutpositionen er når du hun vha. maven har løftet dine fødder op til dine hænder.
Min erfaring er dog, at det er meget få mænd, der er smidige nok til at fuldføre øvelsen som beskrevet... Nok grundet usmidige baglår![]()
Men prøv den, hvis du ikke allerede har brugt den øvelse.

The Dane skrev:Micha Østergaard skrev:Når jeg træner mave bruger jeg sådan nogle gymnastringe (kan også gøres i en hvilken som helst stang, der hænger tilpas højt, men ringene er gode for stabilisering)..
Slutpositionen er når du hun vha. maven har løftet dine fødder op til dine hænder.
Min erfaring er dog, at det er meget få mænd, der er smidige nok til at fuldføre øvelsen som beskrevet... Nok grundet usmidige baglår![]()
Det er jo Leg Raise Ultimate![]()

Micha Østergaard skrev:The Dane skrev:Micha Østergaard skrev:Når jeg træner mave bruger jeg sådan nogle gymnastringe (kan også gøres i en hvilken som helst stang, der hænger tilpas højt, men ringene er gode for stabilisering)..
Er dét det officielle navn?![]()
Jeg ved ikke hvor mange af jer, der bruger den. Har altid kun set folk løfte benene til 90 grader (enten med strakte eller bøjede ben)...
Synes, den er god..
Så altså ikke som ham her laver dem, men HELT op at røre hænderne eller stangen....

Micha Østergaard skrev:The Dane skrev:Micha Østergaard skrev:Når jeg træner mave bruger jeg sådan nogle gymnastringe (kan også gøres i en hvilken som helst stang, der hænger tilpas højt, men ringene er gode for stabilisering)..
Er dét det officielle navn?![]()

Razz skrev:
please ikke flere crunches...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster