Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jonathanson skrev:En durumrulle er jo ikke ligefrem sund. Og så er der over 700 kcal i de fleste durumruller

Dingo skrev: får bevæget mig lidt rundt, så har jeg praktisk talt ingen tømmermænd

men tit og ofte, tvinger jeg mig selv til bare at spise mine havregryn i stedet, og så komme ud og være lidt aktiv
Dingo skrev:Hvis jeg drikker vand en gang i mellem, bare en mundfuld eller to, i løbet a aften og igen når jeg kommer hjem, spiser noget ordentlig mad dagen derpå og får bevæget mig lidt rundt, såhar jeg praktisk talt ingen tømmermænd
AGF8000 skrev:Sådan en her er nu også altid go':
(Billedet af cola, som jeg var for doven til at kopirer)

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Dingo skrev:Danskvand er også ganske fint, der er både vand og salt i én pakke.

Lenned skrev:lærte engang et tricks som faktisk virker ret godt for mig..
når jeg kommer hjem fra en by tur snupper jeg lige en teskefuld salt og sukker, og skyller ned med et glas vand...
og når jeg vågner dagen derpå snupper jeg gerne en masse kakao

Dingo skrev:Danskvand er også ganske fint, der er både vand og salt i én pakke.
Den primæret årsag til ens tømmermænd er jo oftest dehydreringen og derved den tordnende hovedpine. Jeg sætter altid en ½ liters flaske med vand ved siden af sengen, UDEN låg, inden jeg går hjemmefra hvis jeg har mistanke om at det bliver en god brandet. Så bæller jeg den når jeg kommer hjem og har det egentlig ok når jeg vågner. Jeg ved i hvert fald at hvis jeg ikke gør det, så bliver det noget værre lort.

AGF8000 skrev:Lenned skrev:lærte engang et tricks som faktisk virker ret godt for mig..
når jeg kommer hjem fra en by tur snupper jeg lige en teskefuld salt og sukker, og skyller ned med et glas vand...
og når jeg vågner dagen derpå snupper jeg gerne en masse kakao
Undskyld jeg spørger, men tillad dette dumme spørgsmål: Hvorfor sukker?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster