Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BB4Life1984 skrev:Kyllingfillet, Hytteost, Grøntsager, Minimælk, Mandler (sundt fedt er stadig nødvendigt)

asdf skrev:BB4Life1984 skrev:Kyllingfillet, Hytteost, Grøntsager, Minimælk, Mandler (sundt fedt er stadig nødvendigt)
Hvorfor ikke skummetmælk?????? Det er da dumt med de 50kcal ekstra når du cutter.

BB4Life1984 skrev:asdf skrev:BB4Life1984 skrev:Kyllingfillet, Hytteost, Grøntsager, Minimælk, Mandler (sundt fedt er stadig nødvendigt)
Hvorfor ikke skummetmælk?????? Det er da dumt med de 50kcal ekstra når du cutter.
Nu drikker jeg ikke så meget mælk, så det er begrænset hvor mange ekstra kcal jeg ville kunne spare. Hvis man drikker flere liter er det da klart noget man skal tænke over, men jeg drikker minimælk fordi jeg ikke synes skummetmælk smager af noget som helst. I sidste ende handler det jo bare om at ramme et tilpas kcal underskud med en fornuftig kostplan

BB4Life1984 skrev:asdf skrev:BB4Life1984 skrev:Kyllingfillet, Hytteost, Grøntsager, Minimælk, Mandler (sundt fedt er stadig nødvendigt)
Nu drikker jeg ikke så meget mælk, så det er begrænset hvor mange ekstra kcal jeg ville kunne spare. Hvis man drikker flere liter er det da klart noget man skal tænke over, men jeg drikker minimælk fordi jeg ikke synes skummetmælk smager af noget som helst. I sidste ende handler det jo bare om at ramme et tilpas kcal underskud med en fornuftig kostplan

slavers skrev:500g cheasy vanilje 0,1% yoghurt
50g kasein vanilje ( choko osv kan også bruges)
300-400ml vand ( Jeg bruger vand for at holde kcal nede men mælk kan selvfølgelig bruges )
1. Smid det i en plastikpose
2. røst det godt sammen
3. Smid det i fryseren
4. Tag posen ud efter 30-40 min og ryst den rundt for at undgå for store iskrystaller
5. Repeat 4.
6. Enjoy
Efter 1-3 timer er isen klar til spisning.
Macros ca.
400 kcal
60g protein.

asdf skrev:BB4Life1984 skrev:asdf skrev:BB4Life1984 skrev:Kyllingfillet, Hytteost, Grøntsager, Minimælk, Mandler (sundt fedt er stadig nødvendigt)
Ja okay, så er det en helt anden sag. Jeg drikker selv 4 liter mælk om dagen nu når jeg cutter, så løber det jo op i 200kcal ekstra hvis jeg valgte minimælk

Poul Haacker skrev:Havregrød mætter sindssygt meget for mig. Så jeg æder altid et halvt æble med havregrød og proteinpulver til morgenmad på cut.
Hytteost er også en fast bestanddel af min cut, fordi det r nemt at købe på vejen hjem fra studiet.
Har været oppe på 1500g hytteost på en dag under cut. Det var måske lidt rigeligt.

BlåKoala43 skrev:Skyr all the way!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster